marcinqqq Napisano 26 Października 2012 Udostępnij Napisano 26 Października 2012 Witam jak spuścić płyn chłodniczy z układu chłodzenia w Uno 1.4 benzynka?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 26 Października 2012 Udostępnij Napisano 26 Października 2012 > Witam jak spuścić płyn chłodniczy z układu chłodzenia w Uno 1.4 benzynka?? Ściągasz dolną rurę z chłodnicy i podstawiasz miednicę. Tyle. Ustaw ogrzewanie na maxa i jeśli chcesz na 100% się pozbyć wszystkiego to odpal na chwilę silnik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcinqqq Napisano 26 Października 2012 Autor Udostępnij Napisano 26 Października 2012 > Ściągasz dolną rurę z chłodnicy i podstawiasz miednicę. Tyle. > Ustaw ogrzewanie na maxa i jeśli chcesz na 100% się pozbyć wszystkiego to odpal na chwilę silnik. Dzięki wielkie koleżko za szybką pomoc zaraz idę tak zrobić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marecki78 Napisano 26 Października 2012 Udostępnij Napisano 26 Października 2012 > Ściągasz dolną rurę z chłodnicy i podstawiasz miednicę. Tyle. > Ustaw ogrzewanie na maxa i jeśli chcesz na 100% się pozbyć wszystkiego to odpal na chwilę silnik. ja tam bym wcześniej zagrzał auto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcinqqq Napisano 26 Października 2012 Autor Udostępnij Napisano 26 Października 2012 > Ściągasz dolną rurę z chłodnicy i podstawiasz miednicę. Tyle. > Ustaw ogrzewanie na maxa i jeśli chcesz na 100% się pozbyć wszystkiego to odpal na chwilę silnik. Nie do końca masz rację, że wystarczy ściągnąć przewód od chłodnicy bo jest w bloku silnika korek od spuszczania płynu na szczęście znalazłem go Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jozekuno Napisano 26 Października 2012 Udostępnij Napisano 26 Października 2012 > Nie do końca masz rację, że wystarczy ściągnąć przewód od chłodnicy bo jest w bloku silnika korek > od spuszczania płynu na szczęście znalazłem go ile ci przez ten korek zleciało płynu? 100ml? jeszcze nie pamiętam żeby ktokolwiek ten korek wykręcał przy wymianie płynu, to już lepiej ściągnąć węże z nagrzewnicy i dmuchnąć, więcej zleci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcinqqq Napisano 26 Października 2012 Autor Udostępnij Napisano 26 Października 2012 > ile ci przez ten korek zleciało płynu? 100ml? jeszcze nie pamiętam żeby ktokolwiek ten korek > wykręcał przy wymianie płynu, to już lepiej ściągnąć węże z nagrzewnicy i dmuchnąć, więcej > zleci Trochę więcej niż 100ml bo może z około litr płynu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 26 Października 2012 Udostępnij Napisano 26 Października 2012 > Nie do końca masz rację, że wystarczy ściągnąć przewód od chłodnicy bo jest w bloku silnika korek > od spuszczania płynu na szczęście znalazłem go Tak piszesz jakby od tego zależało Twoje życie :D A ile na tym płynie przejechałeś, że go spuszczasz? A może miałeś wodę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
trychu Napisano 26 Października 2012 Udostępnij Napisano 26 Października 2012 a to to sie wymienia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 26 Października 2012 Udostępnij Napisano 26 Października 2012 > a to to sie wymienia? Jak wodę to można bo inaczej sama ucieknie w nocy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawel_78 Napisano 26 Października 2012 Udostępnij Napisano 26 Października 2012 > ile ci przez ten korek zleciało płynu? 100ml? jeszcze nie pamiętam żeby ktokolwiek ten korek > wykręcał przy wymianie płynu, to już lepiej ściągnąć węże z nagrzewnicy i dmuchnąć, więcej > zleci ja na warsztacie odkręcam i wbrew pozorom sporo jeszcze z bloku schodzi. Generalnie jeśli się wymienia to im więcej się wymieni tym lepiej. pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hysek Napisano 27 Października 2012 Udostępnij Napisano 27 Października 2012 Nie wiem, czy dobrze robiłem , ale jeszcze na chwilkę odpalałem sprzęta coby pompa resztę przetoczyła A taka mała dygresja - w Ścierze miałem wodę i przy minus dwudziestu kilka i bloku nie rozpieprzyło, jedynie miałem problem z jazdą na LPG, po kilkuset metrach od odpalenia i przejechania parownik zamarzał i padlina gasła na długo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcinqqq Napisano 27 Października 2012 Autor Udostępnij Napisano 27 Października 2012 > Jak wodę to można bo inaczej sama ucieknie w nocy No właśnie sama nie ucieknie a jak kupiłem to musiałem wody dolać bo był mocno niski stan a nie miałem płynu pod ręką i wolałem żeby wszystko spuścić z układu ze względu na mrozy co już zaczynają następować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 27 Października 2012 Udostępnij Napisano 27 Października 2012 > No właśnie sama nie ucieknie a jak kupiłem to musiałem wody dolać bo był mocno niski stan a nie > miałem płynu pod ręką i wolałem żeby wszystko spuścić z układu ze względu na mrozy co już > zaczynają następować To mogłeś koncentratu dolać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam0729 Napisano 2 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2012 Nie komplikuj ,dobrze zrobił. Ja też zawsze spuszczam i z bloku i z węża i dobrze się ma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.