Skocz do zawartości

CC 1,2 16v turbo gasnie po dodaniu gazu :(


suchy_86

Rekomendowane odpowiedzi

Pany pomocy !! autem normalnie mozna jezdzic dopuki nie zaczyna pompowac cisnienia tak jak jest do 0,2 bara jeszcze jest ok po przekroczeniu tego auto gasnie i zapala sie wtrysk po 2-3 sek odpala podczas ruszania tez jak sie da gazu to wchodzi na obroty i jak tylko turbo sie uruchamia gasnie i znowu wtrysk zapalony slinka.gif;/ co to moze byc.. robilem autoadaptacje (odlaczylem kompa na ok 6h pozniej auto sie samo zagrzalo do wlaczenia wentylatora ale nie pomoglo..) usterka sie pojawila nagle.. autem normalnie jezdzilem.. stanalem na 30sek nie gasilem go jak ruszylem to juz byl problem..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Pany pomocy !! autem normalnie mozna jezdzic dopuki nie zaczyna pompowac cisnienia tak jak jest do

> 0,2 bara jeszcze jest ok po przekroczeniu tego auto gasnie i zapala sie wtrysk po 2-3 sek

> odpala podczas ruszania tez jak sie da gazu to wchodzi na obroty i jak tylko turbo sie

> uruchamia gasnie i znowu wtrysk zapalony slinka.gif co to moze byc.. robilem autoadaptacje (odlaczylem

> kompa na ok 6h pozniej auto sie samo zagrzalo do wlaczenia wentylatora ale nie pomoglo..)

> usterka sie pojawila nagle.. autem normalnie jezdzilem.. stanalem na 30sek nie gasilem go jak

> ruszylem to juz byl problem..

A jak to jest wystrojone? Jaki MAP?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A jak to jest wystrojone? Jaki MAP?

Wystrojone jest tak jak powinno być, a w każdym razie nie tutaj leży przyczyna, jestem niemal pewien.

@Suchy, jak wywala marchewę, to pod diagnozę go. IMO coś z układem paliwowo zapłonowym, jeżeli jesteś pewien, że to jest ściśle związane z ciśnieniem, to może to być np. regulator ciśnienia paliwa, ale wtedy diagnoza by nie wywalała marchewy. Wiem też, że miałeś babole w wiązce, może się znowu ujawniły?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wystrojony jest na kompie od 8v.. przez Hube..

problem ktory byl w wiazce to robil jakies zwarcie przez co sie palila marchewa caly czas ale nie przeszkadzalo to w jezdzie..

teraz jest powazniejszay problem bo auta gasnie.. jak dodaje powoli to moge go wkrecic na duze obroty ale jesli sie doda odrazu to odrazu gasnie.. slinka.gif jutro mam wolny dzien wiec ide do garazu dlubac tylko za co mam sie wziac gfdzie szukac problemu.. Tak dla uzupelnienia auto po strojeniu juz wyjezdzilo z 3-4 baki i nie bylo zadnych problemow..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> wystrojony jest na kompie od 8v.. przez Hube..

> problem ktory byl w wiazce to robil jakies zwarcie przez co sie palila marchewa caly czas ale nie

> przeszkadzalo to w jezdzie..

> teraz jest powazniejszay problem bo auta gasnie.. jak dodaje powoli to moge go wkrecic na duze

> obroty ale jesli sie doda odrazu to odrazu gasnie.. jutro mam wolny dzien wiec ide do garazu

> dlubac tylko za co mam sie wziac gfdzie szukac problemu.. Tak dla uzupelnienia auto po

> strojeniu juz wyjezdzilo z 3-4 baki i nie bylo zadnych problemow..

Może to być zylion rzeczy, i niekoniecznie związanych z doładowaniem, może to być zbieg okoliczności. Mi np. raz złączka od wtrysków przerywała jak bardziej silnikiem miotnęło.

Weź go podepnij pod kompa na początek, jak nie masz kabla to na pewno kogoś nie daleko powinieneś znaleźć. Ta marchewa przy gaśnięciu nie jest bez powodu i będziesz wiedział od czego zacząć szukać ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niedaje mi spac ten problem smile.gif od rana morduje auto.. smile.gif sprawdzilem polaczenia wtryskow niby jest ok.. co udalo mi sie dzisiaj zaobserwowac delikatnie go rozpedzajac na 4 biegu rozpedzilem go do odciny.. doladowanie doszlo do 1 bara ale to gazem go naprawde delikatnie napedzalem .. pojade do bracholka na szrok i sprobuje poszukac mapsensora.. jesli to nie pomoze jade do diagnosty podpiac go pod kompa.. jesli nic nie pomoze jestem bezsilny i chyba bede go musial zostawic u mechaniora na tydzien frown.gif tyle ze nie ma u mnie zadnego magika bawiacego sie w tego typu zabawki czyli rozne czesci z roznych aut w jednym smile.gif:) i to do tego CC smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Niedaje mi spac ten problem od rana morduje auto.. sprawdzilem polaczenia wtryskow niby jest ok..

> co udalo mi sie dzisiaj zaobserwowac delikatnie go rozpedzajac na 4 biegu rozpedzilem go do

> odciny.. doladowanie doszlo do 1 bara ale to gazem go naprawde delikatnie napedzalem .. pojade

> do bracholka na szrok i sprobuje poszukac mapsensora.. jesli to nie pomoze jade do diagnosty

> podpiac go pod kompa.. jesli nic nie pomoze jestem bezsilny i chyba bede go musial zostawic u

> mechaniora na tydzien tyle ze nie ma u mnie zadnego magika bawiacego sie w tego typu zabawki

> czyli rozne czesci z roznych aut w jednym smile.gif i to do tego CC

Spróbuj pożyczyć takiego mapa gdzieś. Może jak gwałtownie wchodzi boost to nie daje rady niewiem.gif

Jakie masz wskaźniki? Możesz zerknąć co się dzieje z napięciem sondy przy wchodzeniu doładowania? Albo z egt?

P.S.

Hehehe, gdybym nie wiedział to bym powiedział, że masz problem z parownikiem LPG bo jak zrobiłem swój pierwszy setup na blosie to miałem identycznie (no może prawie bo nie gasł, tylko zamulał).

Łagodnie szedł do 200km/h a po wdepnięciu zdychał. Może ktoś Ci gaz zamontował w nocy? grinser006.gifgrinser006.gifgrinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dzisiaj zajrze do tych wtryskow czy wszystko jest ok.. a co do MAP to obecnie mam of fiata coupe

> 2.0 i nie mam skad wziac takiego zeby podpiac na probe moge podlaczyc seryjny od 1,2 16v ??

> stanie sie cos..

Nie będzie za dobrze chodził, tak ze szklanej kuli, to będzie maga zamulony i mega przelany, do tego przy wejściu w boost walnie Ci marchewą po oczach i będzie jeszcze gorzej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do CPW to raczej nie bo dopuki nie doladowuje to mozna z auta sporo wycisnac jak zreszta przy naprawde delikatnym napedzaniu doszedlem do odciny wskaznik pokazywal 1 bar..

caly czas mi chodzi po glowie ten map sensor.. bylem u braka przywiozlem dwa identycznie wygladajace ale chodzi na nic jak Es i nie wkreca sie wogole na obroty..

najprosciej bylo by podlaczyc map sensor od fiata coupe taki jak jest ale skad go wziac.. a inwestowac w nowy zeby sprawdzic to bez sensu..

problem z autem jest przy doladowaniu !!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Co do CPW to raczej nie bo dopuki nie doladowuje to mozna z auta sporo wycisnac jak zreszta przy

> naprawde delikatnym napedzaniu doszedlem do odciny wskaznik pokazywal 1 bar..

> caly czas mi chodzi po glowie ten map sensor.. bylem u braka przywiozlem dwa identycznie

> wygladajace ale chodzi na nic jak Es i nie wkreca sie wogole na obroty..

> najprosciej bylo by podlaczyc map sensor od fiata coupe taki jak jest ale skad go wziac.. a

> inwestowac w nowy zeby sprawdzic to bez sensu..

> problem z autem jest przy doladowaniu !!

Raczej nie masz wyjścia. Nie masz kogoś w pobliżu z turbo albo z coupeta?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Co do CPW to raczej nie bo dopuki nie doladowuje to mozna z auta sporo wycisnac jak zreszta przy

> naprawde delikatnym napedzaniu doszedlem do odciny wskaznik pokazywal 1 bar..

Jak masz słaby sygnał z CPW to przy szybszych zmianach może się ECU gubić. To, że nadciśnienie może być incydentalne z przejściem przez pewne obroty też. Zobacz po prostu czy czujnik jest dobrze przykręcony i dostatecznie blisko wieńca na kole.

> caly czas mi chodzi po glowie ten map sensor.. bylem u braka przywiozlem dwa identycznie

> wygladajace ale chodzi na nic jak Es i nie wkreca sie wogole na obroty..

> najprosciej bylo by podlaczyc map sensor od fiata coupe taki jak jest ale skad go wziac.. a

Zamiast biegać za czujnikami pobiegaj za kimś z kablem KKL i przejściówką do Fiata, podłącz laptopa i wróżenie z kuli się skończy, bo błąd Ci ewidentnie wywalił, więc go sobie zapamiętał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> I nadal nie rozumiesz :D

> Trudno doradzać jak się nie wie co i jak on tam ma porobione

chciałem przez to co napisałem powiedzieć, że należy się wyabstrahować (;]) od turbo i strojenia i potraktować przypadek jak serię n/a na seryjnym kompie. A że nie napisałem, że komp to 8F/18F to faktycznie mój błąd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cisiaj od rana walczylem z autem po diagnostyce kompem wyszlo duzo bledow ze brak masy badz przerwane polaczenie znalazlem jeden kabelek ktory masowal sie czasami z lapa skrzyni.. bledy zniknely wymienilem CPW map sensor ale problem nie niknal.. diagnostyka pokazuje blad microprocesora o co tu chodzi ?? wymienilem filtr paliwa i spuscilenm stare paliwo pojechalem na sprawdzonego Orlena i zalalem standardowo 98 poprzednio zalalem 95 bo nie bylo stacji z 98 frown.gif ale to nie zmienia faktu bo auto jak nie chce jezdzic tak jak trzeba frown.gif dopuki nie zaczyna pompowac jest ok.. slinka.gif;/;/ POMOCY !!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Cisiaj od rana walczylem z autem po diagnostyce kompem wyszlo duzo bledow ze brak masy badz

> przerwane polaczenie znalazlem jeden kabelek ktory masowal sie czasami z lapa skrzyni.. bledy

> zniknely wymienilem CPW map sensor ale problem nie niknal.. diagnostyka pokazuje blad

> microprocesora o co tu chodzi ?? wymienilem filtr paliwa i spuscilenm stare paliwo pojechalem

> na sprawdzonego Orlena i zalalem standardowo 98 poprzednio zalalem 95 bo nie bylo stacji z 98

> ale to nie zmienia faktu bo auto jak nie chce jezdzic tak jak trzeba dopuki nie zaczyna

> pompowac jest ok.. slinka.gif;/ POMOCY !!!

a kompa podmieniales ?? Bo wyglada na uwalony

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Cisiaj od rana walczylem z autem po diagnostyce kompem wyszlo duzo bledow ze brak masy badz

> przerwane polaczenie znalazlem jeden kabelek ktory masowal sie czasami z lapa skrzyni.. bledy

> zniknely wymienilem CPW map sensor ale problem nie niknal.. diagnostyka pokazuje blad

> microprocesora o co tu chodzi ?? wymienilem filtr paliwa i spuscilenm stare paliwo pojechalem

> na sprawdzonego Orlena i zalalem standardowo 98 poprzednio zalalem 95 bo nie bylo stacji z 98

> ale to nie zmienia faktu bo auto jak nie chce jezdzic tak jak trzeba dopuki nie zaczyna

> pompowac jest ok.. slinka.gif;/ POMOCY !!!

Z podmienianiem kompa na razie nie szalej, i tak Ci to nic nie da, bo masz program do T zrobiony. Po takiej diagnostyce i po tym co pisałeś wcześniej o kabelku od IAT-a musisz niestety sprawdzić dokładnie całą wiązkę i masy. Taka kolekcja błędów zazwyczaj oznacza właśnie problem elektryczny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no tak ale bledow juz zadnych nie ma oprocz "blad mikroprocesora" tylko ten wszystki pozostale zniknely po przegladzie wiazki..

mozliwe ze cos sie moglo stac z wtryskami.. bo wydaje mi sie jakby moze paliwa za malo dostawal albo zalewal go przy doladowaniu.. nie wiem w sumie juz co myslec slinka.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No wlasnie jest ten jeden blad.. o co chodzi z tym mikroprocesorem ???? mam odczucie jakby sie cos z paliwem dzialo mozliwe ze cos sie stalo z pompa i nie daje 3barow tylko powiedzmy polowe i nie dostaje paliwa gasnie i wywala marchewe bo cos nie tak niby jest.. ostatnia opcja bedzie pewnie komputer.. jak tego nie ogarne to chyba zgupieje..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No wlasnie jest ten jeden blad.. o co chodzi z tym mikroprocesorem ???? mam odczucie jakby sie cos

> z paliwem dzialo mozliwe ze cos sie stalo z pompa i nie daje 3barow tylko powiedzmy polowe i

> nie dostaje paliwa gasnie i wywala marchewe bo cos nie tak niby jest.. ostatnia opcja bedzie

> pewnie komputer.. jak tego nie ogarne to chyba zgupieje..

Jeżeli wyskakuje tylko błąd CPU i się powtarza po czyszczeniu błędów to najbardziej prawdopodobną przyczyną wg. mnie jest skopana kość z programem, aczkolwiek nie wiem jak często się to zdarza, że się wysypują. Ale ogólnie dość tajemnicza przypadłość.

Nie jest przypadkiem tak, że jak ta marchewa wyskakuje to jest po prostu reset kompa tak jak zaraz po przekręceniu kluczyka? Tzn. po paru sekundach gaśnie i wyłącza się przekaźnik od pompy razem z nią?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.