Skocz do zawartości

wymiana uszczelki pod klawiaturą


PannaDzika

Rekomendowane odpowiedzi

> ale w 16v nie ma jako takiej pokrywy zaworow. jest glowiczka, w ktorej siedza walki i szklanki.

> zeby wymienic uszczelke miedzy nia, a glowica trzeba rozebraz rozrzad niestety

nie znam się aż tak, dlaego pytam bym wiedziała i była o te słowa mądrzejsza gdy zajadę do magików wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> patrz, tu masz na zdjeciu. gorna czesc to glowiczka z walkami, a dolna to glowica wlasciwa.

> kolezance chodzi o uszczelke pomiedzy nimi. w 16v nie ma pokrywy zaworow

> [image]http://img15.allegroimg.pl/photos/oryginal/27/48/99/22/2748992204[/image]

> [image]http://img19.allegroimg.pl/photos/oryginal/27/75/01/47/2775014750[/image]

to co na tej strone intercarsu jest bład? skoro podaja ze taka uszczelka jest

http://sklep.intercars.com.pl/#/dynamic/...p;towkod=9F756B

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> oki widze fotki ale i tak mi cos tu nie gra

> ten rysunek jakis inny jest a wlasnie taki silnik ma dzika,

Chlopie tlumacza Ci jak kozie na wozie ze trzeba rozpiac rozrzad to trzeba, a Ty sie upierasz, jak Ci nie gra to rozbieraj i wymieniaj bez ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> zle nazewnictwo. bo przewaznie to jest tak, ze jest pokrywka i pod nia walek. tu pokrywki nie ma.

> cala glowiczka, w ktorej siedza walki

z całym szacunkiem ale mysle że możesz sie mylić (ale reki sobie nie dam uciąć zlosnik.gif) bo skoro podaja numery katalogowe tejże uszczelki to takowa musi byc smile.gif

poza tym byc moze jeste jakis inny ale nigdy nie słyszalem zeby w Punto wymieniać uszczelke pod głowica i ruszać rozrząd zlosnik.gif

ale tak jak mówie to tylko moje zdanie i moge się mylic ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> z całym szacunkiem ale mysle że możesz sie mylić (ale reki sobie nie dam uciąć ) bo skoro podaja