Skocz do zawartości

wymiana uszczelki pod klawiaturą


PannaDzika

Rekomendowane odpowiedzi

> ale w 16v nie ma jako takiej pokrywy zaworow. jest glowiczka, w ktorej siedza walki i szklanki.

> zeby wymienic uszczelke miedzy nia, a glowica trzeba rozebraz rozrzad niestety

nie znam się aż tak, dlaego pytam bym wiedziała i była o te słowa mądrzejsza gdy zajadę do magików wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> patrz, tu masz na zdjeciu. gorna czesc to glowiczka z walkami, a dolna to glowica wlasciwa.

> kolezance chodzi o uszczelke pomiedzy nimi. w 16v nie ma pokrywy zaworow

> [image]http://img15.allegroimg.pl/photos/oryginal/27/48/99/22/2748992204[/image]

> [image]http://img19.allegroimg.pl/photos/oryginal/27/75/01/47/2775014750[/image]

to co na tej strone intercarsu jest bład? skoro podaja ze taka uszczelka jest

http://sklep.intercars.com.pl/#/dynamic/...p;towkod=9F756B

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> oki widze fotki ale i tak mi cos tu nie gra

> ten rysunek jakis inny jest a wlasnie taki silnik ma dzika,

Chlopie tlumacza Ci jak kozie na wozie ze trzeba rozpiac rozrzad to trzeba, a Ty sie upierasz, jak Ci nie gra to rozbieraj i wymieniaj bez ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> zle nazewnictwo. bo przewaznie to jest tak, ze jest pokrywka i pod nia walek. tu pokrywki nie ma.

> cala glowiczka, w ktorej siedza walki

z całym szacunkiem ale mysle że możesz sie mylić (ale reki sobie nie dam uciąć zlosnik.gif) bo skoro podaja numery katalogowe tejże uszczelki to takowa musi byc smile.gif

poza tym byc moze jeste jakis inny ale nigdy nie słyszalem zeby w Punto wymieniać uszczelke pod głowica i ruszać rozrząd zlosnik.gif

ale tak jak mówie to tylko moje zdanie i moge się mylic ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> z całym szacunkiem ale mysle że możesz sie mylić (ale reki sobie nie dam uciąć ) bo skoro podaja

> numery katalogowe tejże uszczelki to takowa musi byc

> poza tym byc moze jeste jakis inny ale nigdy nie słyszalem zeby w Punto wymieniać uszczelke pod

> głowica i ruszać rozrząd

> ale tak jak mówie to tylko moje zdanie i moge się mylic

jestem w stanie rozebrac ten silnik w mak i zlozyc w kilka godzin. jesli nadal uwazasz, ze nie mam racji, to moze pojsc jakis gruby zaklad :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> z całym szacunkiem ale mysle że możesz sie mylić (ale reki sobie nie dam uciąć ) bo skoro podaja

> numery katalogowe tejże uszczelki to takowa musi byc

> poza tym byc moze jeste jakis inny ale nigdy nie słyszalem zeby w Punto wymieniać uszczelke pod

> głowica i ruszać rozrząd

> ale tak jak mówie to tylko moje zdanie i moge się mylic

A Ty dalej swoje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> poza tym byc moze jeste jakis inny ale nigdy nie słyszalem zeby w Punto wymieniać uszczelke pod

> głowica i ruszać rozrząd

Kurna co Ty gość jesteś heheheh hehe.gifgrinser006.gif

zielony - głowiczka i to pod nią trzeba zmienić tą uszczelkę grinser006.gif dlatego też trzeba rozpiąc rozrząd bo tam w niej są wałki grinser006.gif

niebieski - głowica

czerwony - blok silnika

286458661-Bez%A0tytu%B3u.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Kurna co ty gośc jesteś

> zielony - głowiczka i to pod nią trzeba zmienić tą uszczelkę dlatego też trzeba rozpiąc rozrząd

> bo tam w niej są wałki

> niebieski - głowica

> czerwony - blok silnika

no nie chcialo mi sie juz tego rysowac :D ale tak wlasnie jest, dlatego przy ruszaniu czegokolwiek lepiej dac od razu nowa uszczelke, bo poznije duzo roboty z wymiana

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to ja jeszcze dodam, że wymiana tej uszczelki jest tak szybka i prosta o ile masz dostęp do blokad rozrządu

1. odkręcasz korki, zakładasz blokady luzujesz napinacz

2. ściągasz głowiczkę, czyścisz, zakładasz uszczelke

3. wkładasz szklanki w głowiczkę dajesz podkładke np. z kartonu zeby nie wypadły

4. nakładasz i wyciągasz szybko kartoon

5. napinasz rozrząd i ogień na zimnym oink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> to ja jeszcze dodam, że wymiana tej uszczelki jest tak szybka i prosta o ile masz dostęp do blokad

> rozrządu

> 1. odkręcasz korki, zakładasz blokady luzujesz napinacz

> 2. ściągasz głowiczkę, czyścisz, zakładasz uszczelke

> 3. wkładasz szklanki w głowiczkę dajesz podkładke np. z kartonu zeby nie wypadły

> 4. nakładasz i wyciągasz szybko kartoon

> 5. napinasz rozrząd i ogień na zimnym

gdybym mial te blokady to moze bym tak zrobil, ale niestety lipa Panie lipa sick.gif ale dzieki za opis, napewno kiedys moze sie znów przydać zlosnik.gifok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> gdybym mial te blokady to moze bym tak zrobil, ale niestety lipa Panie lipa ale dzieki za opis,

> napewno kiedys moze sie znów przydać

Imbus 8 lub 10(nie pamiętam dokładnie) powinien wejść zamiast blokady w głowicę górną. Wystarczy, że zablokujesz od strony wydechu.

1 i 4 tłok na tym samym poziomie, w ostateczności można zrobić znak na kole zębatym i korpusie pompy oleju.

Będzie klops jak zabranie pół zęba przy montażu, żeby fazy rozrządu były idealnie, wtedy potrzebne są blokady, ale raczej(na 90%) nie powinno to się stać. Wówczas trzeba luzować koło zębate na wałku rozrządu, a ono jest bez klina.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.