PannaDzika Napisano 18 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2012 pytanie czy wymieniając tę uszczelkę trzeba się czegoś jeszcze tykać ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eosik Napisano 18 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2012 > pytanie czy wymieniając tę uszczelkę trzeba się czegoś jeszcze tykać ? w 16v?? chodzi ci o ta uszczelke pod glowiczka, bo innej raczej nie ma. jak tak, to razrzad do rozebrania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PannaDzika Napisano 18 Listopada 2012 Autor Udostępnij Napisano 18 Listopada 2012 > w 16v?? chodzi ci o ta uszczelke pod glowiczka, bo innej raczej nie ma. jak tak, to razrzad do > rozebrania to jest zwykła uszczelka pokrywy zaworów klik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Steffan Napisano 18 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2012 > to jest zwykła uszczelka pokrywy zaworów klik I tak trzeba rozpiąć rozrząd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eosik Napisano 18 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2012 > to jest zwykła uszczelka pokrywy zaworów klik ale w 16v nie ma jako takiej pokrywy zaworow. jest glowiczka, w ktorej siedza walki i szklanki. zeby wymienic uszczelke miedzy nia, a glowica trzeba rozebraz rozrzad niestety Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PannaDzika Napisano 18 Listopada 2012 Autor Udostępnij Napisano 18 Listopada 2012 > I tak trzeba rozpiąć rozrząd już mi no ale cóżżżż dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PannaDzika Napisano 18 Listopada 2012 Autor Udostępnij Napisano 18 Listopada 2012 > ale w 16v nie ma jako takiej pokrywy zaworow. jest glowiczka, w ktorej siedza walki i szklanki. > zeby wymienic uszczelke miedzy nia, a glowica trzeba rozebraz rozrzad niestety nie znam się aż tak, dlaego pytam bym wiedziała i była o te słowa mądrzejsza gdy zajadę do magików Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eosik Napisano 18 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2012 > nie znam się aż tak, dlaego pytam bym wiedziała i była o te słowa mądrzejsza gdy zajadę do magików <ok> coby kitu nie wciskali ;D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Darczi Napisano 18 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2012 > I tak trzeba rozpiąć rozrząd może ktoś mi technicznie napisac co ma wspolnego pasek rozrządu z ta pokrywą? jakis rysunek? z tego co widzialem to pasek jest całkiem na dole i nie ma stycznosci jakiejkolwiek z pokrywa, no chyba ze cos przeoczylem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Steffan Napisano 18 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2012 > może ktoś mi technicznie napisac co ma wspolnego pasek rozrządu z ta pokrywą? jakis rysunek? > z tego co widzialem to pasek jest całkiem na dole i nie ma stycznosci jakiejkolwiek z pokrywa, no > chyba ze cos przeoczylem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Darczi Napisano 18 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2012 oki widze fotki ale i tak mi cos tu nie gra ten rysunek jakis inny jest a wlasnie taki silnik ma dzika, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eosik Napisano 18 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2012 to co pokazal kolega to sama glowiczka z walkami. na blok wchodzi glowica z zaworami, na to ta uszczelka, ktora dzika ma do wymiany i na to glowiczka z walkami. w 16v fire nie ma pokrywy zaworow Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Darczi Napisano 18 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2012 > patrz, tu masz na zdjeciu. gorna czesc to glowiczka z walkami, a dolna to glowica wlasciwa. > kolezance chodzi o uszczelke pomiedzy nimi. w 16v nie ma pokrywy zaworow > [image]http://img15.allegroimg.pl/photos/oryginal/27/48/99/22/2748992204[/image] > [image]http://img19.allegroimg.pl/photos/oryginal/27/75/01/47/2775014750[/image] to co na tej strone intercarsu jest bład? skoro podaja ze taka uszczelka jest http://sklep.intercars.com.pl/#/dynamic/...p;towkod=9F756B Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eosik Napisano 18 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2012 > to co na tej strone intercarsu jest bład? skoro podaja ze taka uszczelka jest > http://sklep.intercars.com.pl/#/dynamic/...p;towkod=9F756B zle nazewnictwo. bo przewaznie to jest tak, ze jest pokrywka i pod nia walek. tu pokrywki nie ma. cala glowiczka, w ktorej siedza walki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 18 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2012 > oki widze fotki ale i tak mi cos tu nie gra > ten rysunek jakis inny jest a wlasnie taki silnik ma dzika, Chlopie tlumacza Ci jak kozie na wozie ze trzeba rozpiac rozrzad to trzeba, a Ty sie upierasz, jak Ci nie gra to rozbieraj i wymieniaj bez Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Darczi Napisano 18 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2012 > zle nazewnictwo. bo przewaznie to jest tak, ze jest pokrywka i pod nia walek. tu pokrywki nie ma. > cala glowiczka, w ktorej siedza walki z całym szacunkiem ale mysle że możesz sie mylić (ale reki sobie nie dam uciąć ) bo skoro podaja numery katalogowe tejże uszczelki to takowa musi byc poza tym byc moze jeste jakis inny ale nigdy nie słyszalem zeby w Punto wymieniać uszczelke pod głowica i ruszać rozrząd ale tak jak mówie to tylko moje zdanie i moge się mylic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Darczi Napisano 18 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2012 > Chlopie tlumacza Ci jak kozie na wozie ze trzeba rozpiac rozrzad to trzeba, a Ty sie upierasz, jak > Ci nie gra to rozbieraj i wymieniaj bez dobrze, przeciez rozumiem tak? poza tym mam prawo wyrazic wlasna opinię tak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eosik Napisano 18 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2012 > z całym szacunkiem ale mysle że możesz sie mylić (ale reki sobie nie dam uciąć ) bo skoro podaja > numery katalogowe tejże uszczelki to takowa musi byc > poza tym byc moze jeste jakis inny ale nigdy nie słyszalem zeby w Punto wymieniać uszczelke pod > głowica i ruszać rozrząd > ale tak jak mówie to tylko moje zdanie i moge się mylic jestem w stanie rozebrac ten silnik w mak i zlozyc w kilka godzin. jesli nadal uwazasz, ze nie mam racji, to moze pojsc jakis gruby zaklad :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 18 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2012 > z całym szacunkiem ale mysle że możesz sie mylić (ale reki sobie nie dam uciąć ) bo skoro podaja > numery katalogowe tejże uszczelki to takowa musi byc > poza tym byc moze jeste jakis inny ale nigdy nie słyszalem zeby w Punto wymieniać uszczelke pod > głowica i ruszać rozrząd > ale tak jak mówie to tylko moje zdanie i moge się mylic A Ty dalej swoje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Darczi Napisano 18 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2012 > jestem w stanie rozebrac ten silnik w mak i zlozyc w kilka godzin. jesli nadal uwazasz, ze nie mam > racji, to moze pojsc jakis gruby zaklad :D nie nie nie juz wszystko zrozumialem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Steffan Napisano 18 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2012 > poza tym byc moze jeste jakis inny ale nigdy nie słyszalem zeby w Punto wymieniać uszczelke pod > głowica i ruszać rozrząd Kurna co Ty gość jesteś heheheh zielony - głowiczka i to pod nią trzeba zmienić tą uszczelkę dlatego też trzeba rozpiąc rozrząd bo tam w niej są wałki niebieski - głowica czerwony - blok silnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eosik Napisano 18 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2012 > Kurna co ty gośc jesteś > zielony - głowiczka i to pod nią trzeba zmienić tą uszczelkę dlatego też trzeba rozpiąc rozrząd > bo tam w niej są wałki > niebieski - głowica > czerwony - blok silnika no nie chcialo mi sie juz tego rysowac :D ale tak wlasnie jest, dlatego przy ruszaniu czegokolwiek lepiej dac od razu nowa uszczelke, bo poznije duzo roboty z wymiana Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Darczi Napisano 18 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2012 > Kurna co Ty gość jesteś heheheh dzieki > zielony - głowiczka i to pod nią trzeba zmienić tą uszczelkę dlatego też trzeba rozpiąc rozrząd > bo tam w niej są wałki > niebieski - głowica > czerwony - blok silnika no i gitara rysunek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
n0n Napisano 19 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2012 to ja jeszcze dodam, że wymiana tej uszczelki jest tak szybka i prosta o ile masz dostęp do blokad rozrządu 1. odkręcasz korki, zakładasz blokady luzujesz napinacz 2. ściągasz głowiczkę, czyścisz, zakładasz uszczelke 3. wkładasz szklanki w głowiczkę dajesz podkładke np. z kartonu zeby nie wypadły 4. nakładasz i wyciągasz szybko kartoon 5. napinasz rozrząd i ogień na zimnym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebus80 Napisano 19 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2012 > 3. wkładasz szklanki w głowiczkę dajesz podkładke np. z kartonu zeby nie wypadły > 4. nakładasz i wyciągasz szybko kartoon nie prościej posmarować szklanki smarem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebus80 Napisano 19 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2012 Było trzeba zapytać na spocie jak ten temat ugryźć to bym wytłumaczył Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Darczi Napisano 19 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2012 > Było trzeba zapytać na spocie jak ten temat ugryźć to bym wytłumaczył zapomnialem Sebuś, dopiero mi dzika na koniec przypomniala Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Darczi Napisano 19 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2012 > to ja jeszcze dodam, że wymiana tej uszczelki jest tak szybka i prosta o ile masz dostęp do blokad > rozrządu > 1. odkręcasz korki, zakładasz blokady luzujesz napinacz > 2. ściągasz głowiczkę, czyścisz, zakładasz uszczelke > 3. wkładasz szklanki w głowiczkę dajesz podkładke np. z kartonu zeby nie wypadły > 4. nakładasz i wyciągasz szybko kartoon > 5. napinasz rozrząd i ogień na zimnym gdybym mial te blokady to moze bym tak zrobil, ale niestety lipa Panie lipa ale dzieki za opis, napewno kiedys moze sie znów przydać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DARCYK1 Napisano 19 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2012 > nie prościej posmarować szklanki smarem jak widać co niektórym robi to wielką robotę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
guttek Napisano 20 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 20 Listopada 2012 > A Ty dalej swoje dobry jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PannaDzika Napisano 21 Listopada 2012 Autor Udostępnij Napisano 21 Listopada 2012 > dobry jest po prostu uparciuch Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ir3n3usz Napisano 21 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2012 > gdybym mial te blokady to moze bym tak zrobil, ale niestety lipa Panie lipa ale dzieki za opis, > napewno kiedys moze sie znów przydać Imbus 8 lub 10(nie pamiętam dokładnie) powinien wejść zamiast blokady w głowicę górną. Wystarczy, że zablokujesz od strony wydechu. 1 i 4 tłok na tym samym poziomie, w ostateczności można zrobić znak na kole zębatym i korpusie pompy oleju. Będzie klops jak zabranie pół zęba przy montażu, żeby fazy rozrządu były idealnie, wtedy potrzebne są blokady, ale raczej(na 90%) nie powinno to się stać. Wówczas trzeba luzować koło zębate na wałku rozrządu, a ono jest bez klina. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.