SebaSRS Napisano 23 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2012 Witam, Pacjent to Mercedes C200 z roku 2004 silnik 2.2 CDI. Auto zaczęło sprawiać problemy, mianowicie: Po odpaleniu auto jedzie normalnie, jednak po kilkunastu kilometrach auto staje się bardzo zamulone (nie idzie pow. 3k obrotów - tryb awaryjny? ), po zgaszeniu i ponownym odpaleniu jedzie normalnie przez kilkanaście kilometrów (ok. 10), i znów jest to samo. Auto miała tak przed regeneracją turbiny, turbo zostało zregenerowane jednak po regeneracji nadal to samo . Check czasem się zapala, jednak podłączenie pod laptopa przez mechaniora nie wykazuje błędów (podłączany gdy check się nie palił, więc raczej dlatego nic nie widać). Co może być zepsute? turbo ? Pyt. nr 2 - Czy ELM'em na USB da się odczytać błędy z tego wozu, i jakiego programu do tego użyć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rallyrulez Napisano 23 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2012 > Witam, > Pacjent to Mercedes C200 z roku 2004 silnik 2.2 CDI. ciach ... EGR ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SebaSRS Napisano 23 Listopada 2012 Autor Udostępnij Napisano 23 Listopada 2012 > EGR ?? Raczej jakiś błąd w kompie powinien się zapisać, tak? Tylko jakiego programu użyć żeby do obadać ELM'em ? (mam jeszcze Fiat i VAG KKL, ale on raczej się nie przyda) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rallyrulez Napisano 23 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2012 > Raczej jakiś błąd w kompie powinien się zapisać, tak? > Tylko jakiego programu użyć żeby do obadać ELM'em ? (mam jeszcze Fiat i VAG KKL, ale on raczej się > nie przyda) nie wiem czym podpiac ale podobne problemy w mietku kuzyna Cinek zdiagnozowal jako EGR po wymianie idzie jak burza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotrus Napisano 23 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2012 > Witam, > Pacjent to Mercedes C200 z roku 2004 silnik 2.2 CDI. > Auto zaczęło sprawiać problemy, mianowicie: Po odpaleniu auto jedzie normalnie, jednak po > kilkunastu kilometrach auto staje się bardzo zamulone (nie idzie pow. 3k obrotów - tryb > awaryjny? ), po zgaszeniu i ponownym odpaleniu jedzie normalnie przez kilkanaście kilometrów > (ok. 10), i znów jest to samo. > Auto miała tak przed regeneracją turbiny, turbo zostało zregenerowane jednak po regeneracji nadal > to samo . > Check czasem się zapala, jednak podłączenie pod laptopa przez mechaniora nie wykazuje błędów > (podłączany gdy check się nie palił, więc raczej dlatego nic nie widać). Generalnie MB powinno robić się Star Diagnosis, inne testery mogą działać nieprawidłowo > Co może być zepsute? turbo ? Wszystko : klapki, turbo, regulator ciśnienia, pompa wysokiego ciśnienia itd > Pyt. nr 2 - Czy ELM'em na USB da się odczytać błędy z tego wozu, i jakiego programu do tego użyć? Jak wyżej. Na forum w203.pl jeden użytkownik z Twoich okolic (Sosnowiec) ma dostęp do SD, może spróbuj z nim pogadać czy by Ci nie pomógł w diagnozie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Luki Napisano 23 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2012 Na SD po prostu musi wyjść jakiś błąd chyba że samochód jest po chamsku zchipowany albo ma wycięty DPF i błędów nie widać. To jest jeszcze silnik OM611 czy już OM646? Jeśli nie wiesz to daj VIN to sprawdzę bo jest zasadnicza różnica. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
flinkston Napisano 23 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2012 U znajomego było podobnie, katalizator był zawalony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Luki Napisano 23 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2012 > U znajomego było podobnie, katalizator był zawalony Ale jak będzie zawalony to będzie zamulony cały czas i zagaszenie i ponowne odpalenie go nie uzdrowi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zbooy Napisano 24 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2012 Kolego, podmień przepływomierz - to samo miał kolega pare dni temu w takim samym silniku . Dokładnie te same objawy . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SebaSRS Napisano 24 Listopada 2012 Autor Udostępnij Napisano 24 Listopada 2012 Dziękuję bardzo za odpowiedzi, auto dziś miało jechać do mechanika, jeszcze nie rozmawiałem z kuzynem(jego auto) co tam wyszło. Jeśli mechanik nic nie zrobi to pojedzie do Cinka. A wszystkie informacje powyżej mu przekażę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PAWELwaw84 Napisano 24 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2012 Wyczyść proszę skrzynkę odbiorczą, bo nie mogę Ci odp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.