Skocz do zawartości

1.1 SPI jak zimny to długo trzeba kręcić aby odpalił...


_ArtuR_

Rekomendowane odpowiedzi

Witam zgromadzonych

Mam problem jak w temacie, pacjent to Punto I 1,1 Spi z podtlenkiem.

Jak auto jest zimne (np. po nocy) to trzeba długo kręcić rozrusznikiem aby odpalił. Jak już po dłuższym kręceniu odpali to chodzi elegancko. Problem nie występuje na ciepłym motorze ok.gif

Podmienione zostały świece, kable, cewki...

aku dobry bo rozrusznik kręci jak szalony, problem występuje na benzynie i na LPG.

Gdzie szukać problemu?

z góry dzięki za pomoc waytogo.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ja sie podlacze pod Twoj temat bo mam bardzo podobnie a raczej na odwrot przy 1.2 mpi. Dlugo kreci na cieplym a na zimnym igla od strzala pali. Czujniki sprawdzane na kompie i wszystko prawidlowo. Tps, krokowiec, temp powietrza wszystko sprawne. Jest sekwencja ale nie ma roznicy na czym gasze auto 270751858-jezyk.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> dlatego jeżdżąc od brata samochodem z gazem zawsze jeżdżę na benie do momentu aż poczuję ciepło z

> nadmuchu, wtedy dopiero przełączam na gaz

To ja również nie przełączam od razu z Pb na gaz tylko przejeżdżam kilka km i dopiero wtedy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> W obu przypadkach sprawdziłbym elektrozawory

> Jeśli jeden z któryś się zaciął w wyniku zabrudzenia to będzie puszczał gaz do benzyny. Przez noc

> tyle się go nagrmoadzi w komorze że ciężko odpalić z rana

jutro dam znac jakie bedą efekty ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> jutro dam znac jakie bedą efekty

Odłacz zasilanie z elektrozaworu przy butli daj autu pochodzić chwilę by wypalił gaz w wężach po czym powinien zgasnąć

podłącz zasilanie pod elektrozawór i daj mu postać przez noc

Powinien odpalić normalnie jeśli to będzie winna któregoś z elktrozaworu ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przyjrzyj się przekaźnikowi odcinającemu wtrysk. Jeśli takowy w tej instalacji istnieje. Nie wiem co tam masz pod maską.

Podobnie też sprawdź połączenia bezpieczników zastosowanych przy LPG.

Po paru latach użytkowania potrafi to pięknie zaśniedzieć. U siebie ostatnio wymieniałem główny przekaźnik układu wtryskowego.

Zdechł a właściwie zdychał przy podobnych objawach jak u Ciebie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i tak, dzisiaj podpiąłem auto pod kompa, błedów żadnych nie wywalił. Poniżej zrzut ekranu z parametrów silnika,

parametry.JPG

nie daje mi spokoju wartość temperatury powietrza, wskazuje cały czas ok 30* ale nie wiem czy jest to spowodowane rozgrzanym silnikiem, czy coś czujnik nawala....

pytanie numer 2, jaka powinna być maksymalna szczelina przy czujniku położenia wału? Mierzyłem i jest ponad 1mm.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.