Skocz do zawartości

Dzika elektryka


powel13

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie, zaobserwowałem ostatnio w swoim unolocie pewien problem. Pojawia się można powiedzieć losowo od czasu do czasu, raz częściej raz rzadziej. Objawia się w taki sposób, że nagle światła zaczynają jakby mocniej świecić, podświetlenie deski rozdzielczej również świeci zdecydowanie jaśniej, wentylator od nawiewu wyraźnie przyspiesza a radioodtwarzacz się po chwili wyłącza.

Ktoś wie może w czym problem ? Dodam, że jakiś czas temu wymieniłem pasek od alternatora ale nie zauważyłem żeby w trakcie tych problemów piszczał no chyba, że robi to tak cicho, że go nie słychać w kabinie.

Będę wdzięczny za każdą podpowiedź.

Pozdrawiam, Paweł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> mierzłeś napięcie ładowania? możliwe że regulator napięcia padł i momentami masz wyższe napięcie

> ładowania

potwierdzam, takie objawy daje uszkodzony regiel, wymienić jak najszybciej bo aku wygotuje, popali żarówki a w najlepszym wypadku koma usmaży a i altek może spłonąć grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> mierzłeś napięcie ładowania? możliwe że regulator napięcia padł i momentami masz wyższe napięcie

> ładowania

Tak po cichu sie tego domyslalem frown.gif Ten regulator to jakas trudna sprawa wymienic? Dam rade w warunkach parkingowych pod blokiem z jakims manualem czy szukac elektryka?

Btw. Napiecie sprawdze jutro to dam znac co i jak.

Dzieki za odpowiedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak alternator będzie podobny jak w silniku 1.0-1.4, to regulator napięcia jest przykręcony na 2 śrubki + wsuwka grinser006.gif Wymiana prosta grinser006.gif

patrzyłem na zdjęcie komory silnika. Alternator praktycznie masz na wierzchu. Ja bym spróbował dobrać się od razu do regulatora bez wymontowywania alternatora.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> jak alternator będzie podobny jak w silniku 1.0-1.4, to regulator napięcia jest przykręcony na 2

> śrubki + wsuwka Wymiana prosta

> patrzyłem na zdjęcie komory silnika. Alternator praktycznie masz na wierzchu. Ja bym spróbował

> dobrać się od razu do regulatora bez wymontowywania alternatora.

Obejrzę jak to tam wygląda. Tak po zdjęciach patrząc to ten regulator jest od spodu altka a tam raczej jest niewiele miejsca.

Dzięki za podpowiedzi, zobaczę co mi się uda dziś zdziałać zlosnik.gif

Edyta 1:

Wymiana faktycznie bajecznie prosta :D 30 minut razem z wycieczką do sklepu. Koszt 33 zł w lokalnym sklepie.

Dzięki za pomoc, mam nadzieje, że w tym właśnie tkwił problem wink.gif

Pozdrawiam, Paweł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.