powel13 Napisano 27 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 27 Listopada 2012 Witajcie, zaobserwowałem ostatnio w swoim unolocie pewien problem. Pojawia się można powiedzieć losowo od czasu do czasu, raz częściej raz rzadziej. Objawia się w taki sposób, że nagle światła zaczynają jakby mocniej świecić, podświetlenie deski rozdzielczej również świeci zdecydowanie jaśniej, wentylator od nawiewu wyraźnie przyspiesza a radioodtwarzacz się po chwili wyłącza. Ktoś wie może w czym problem ? Dodam, że jakiś czas temu wymieniłem pasek od alternatora ale nie zauważyłem żeby w trakcie tych problemów piszczał no chyba, że robi to tak cicho, że go nie słychać w kabinie. Będę wdzięczny za każdą podpowiedź. Pozdrawiam, Paweł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Junak_1991 Napisano 27 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 27 Listopada 2012 mierzłeś napięcie ładowania? możliwe że regulator napięcia padł i momentami masz wyższe napięcie ładowania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jozekuno Napisano 27 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 27 Listopada 2012 > mierzłeś napięcie ładowania? możliwe że regulator napięcia padł i momentami masz wyższe napięcie > ładowania potwierdzam, takie objawy daje uszkodzony regiel, wymienić jak najszybciej bo aku wygotuje, popali żarówki a w najlepszym wypadku koma usmaży a i altek może spłonąć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
powel13 Napisano 27 Listopada 2012 Autor Udostępnij Napisano 27 Listopada 2012 > mierzłeś napięcie ładowania? możliwe że regulator napięcia padł i momentami masz wyższe napięcie > ładowania Tak po cichu sie tego domyslalem Ten regulator to jakas trudna sprawa wymienic? Dam rade w warunkach parkingowych pod blokiem z jakims manualem czy szukac elektryka? Btw. Napiecie sprawdze jutro to dam znac co i jak. Dzieki za odpowiedzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Junak_1991 Napisano 27 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 27 Listopada 2012 jeśli pod blokiem dasz rade wyjąć altek, mi w 1.5 się to udało po zdjęciu koła prawego(od pasażera) i osłon plastikowych, to regulator dasz radę też wymienić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przemek_sl Napisano 27 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 27 Listopada 2012 jak alternator będzie podobny jak w silniku 1.0-1.4, to regulator napięcia jest przykręcony na 2 śrubki + wsuwka Wymiana prosta patrzyłem na zdjęcie komory silnika. Alternator praktycznie masz na wierzchu. Ja bym spróbował dobrać się od razu do regulatora bez wymontowywania alternatora. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
powel13 Napisano 28 Listopada 2012 Autor Udostępnij Napisano 28 Listopada 2012 > jak alternator będzie podobny jak w silniku 1.0-1.4, to regulator napięcia jest przykręcony na 2 > śrubki + wsuwka Wymiana prosta > patrzyłem na zdjęcie komory silnika. Alternator praktycznie masz na wierzchu. Ja bym spróbował > dobrać się od razu do regulatora bez wymontowywania alternatora. Obejrzę jak to tam wygląda. Tak po zdjęciach patrząc to ten regulator jest od spodu altka a tam raczej jest niewiele miejsca. Dzięki za podpowiedzi, zobaczę co mi się uda dziś zdziałać Edyta 1: Wymiana faktycznie bajecznie prosta :D 30 minut razem z wycieczką do sklepu. Koszt 33 zł w lokalnym sklepie. Dzięki za pomoc, mam nadzieje, że w tym właśnie tkwił problem Pozdrawiam, Paweł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.