nieboraku Napisano 28 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2012 Czy ktos bylby tak laskaw i wyluszczyl mi (najlepiej na rysunku) jakie czesci powinienem wymienic przy wymianie paska rozrzadu? Rozumiem, ze sa zestawy fabryczne, ale chcialbym miec pewnosc, ze wymieniam wszystko, co jest napedzane przez pasek. Auto ma jakies 110kkm i 5 lat, wiec niby teoretycznie jeszcze nie czas a praktycznie wole miec spokojna glowe. Przy okazji - jak realizowane jest w Vectrze 1.8VVT zmienne fazy rozrzadu? Jaki numer czesci jest tego ustrojstwa? Warto zmieniac razem z paskiem? W zasadzie nie slysze nic niepokojacego, rano po odpaleniu jest cisza, ale ja lubie miec spokojna glowe. Przypomne - auto to Vectra C, 1.8VVT, face lift z 2007 roku (wrzesien). Dzieki za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pa_nowakowski Napisano 28 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2012 zestaw rozrządu http://sklep.intercars.com.pl/dynamic/un...b9c3b0773654c32 Jedno z dwóch górnych kół odpowiedzialnych za zmianę faz http://sklep.intercars.com.pl/dynamic/un...b9c3b0773654c32 Element sterujący zmiennymi fazami rozrządu http://sklep.intercars.com.pl/dynamic/un...b9c3b0773654c32 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
51cent Napisano 28 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2012 popraw linki bo coś zd....... są Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
beast Napisano 26 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2012 > Czy ktos bylby tak laskaw i wyluszczyl mi (najlepiej na rysunku) jakie czesci powinienem wymienic > przy wymianie paska rozrzadu? Rozumiem, ze sa zestawy fabryczne, ale chcialbym miec pewnosc, > ze wymieniam wszystko, co jest napedzane przez pasek. Auto ma jakies 110kkm i 5 lat, wiec niby > teoretycznie jeszcze nie czas a praktycznie wole miec spokojna glowe. > Przy okazji - jak realizowane jest w Vectrze 1.8VVT zmienne fazy rozrzadu? Jaki numer czesci jest > tego ustrojstwa? Warto zmieniac razem z paskiem? W zasadzie nie slysze nic niepokojacego, rano > po odpaleniu jest cisza, ale ja lubie miec spokojna glowe. > Przypomne - auto to Vectra C, 1.8VVT, face lift z 2007 roku (wrzesien). > Dzieki za pomoc jesli z rana po odpaleniu nie ma dziwnych halasow to kola mozesz zostawic - tyle ze z doswiadczenie wytrzymuja kolo 150-200 kkm. ostatnio sciaglalem komplet z iny z niemiec bo w PL tylko wydech dostepny. do tego silnika przy ustawianiu rozrzadu konieczne blokady - ciezko sie ustawic vvt bez blokad. wazne - koniecznie skontroluj luz zaworowy !!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nieboraku Napisano 27 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 27 Grudnia 2012 > jesli z rana po odpaleniu nie ma dziwnych halasow to kola mozesz zostawic - tyle ze z doswiadczenie > wytrzymuja kolo 150-200 kkm. ostatnio sciaglalem komplet z iny z niemiec bo w PL tylko wydech > dostepny. do tego silnika przy ustawianiu rozrzadu konieczne blokady - ciezko sie ustawic vvt > bez blokad. > wazne - koniecznie skontroluj luz zaworowy !!! Ja tego nie bede tykal, tylko moj mechanik... ale fakt, ze rano nic nie slychac - doslownie moze 1-2 sekundy lekkie brzeczenie i normalna praca silnika. To brzeczenie robi sie troszke gorsze, jak jest blizej wymiany oleju. Po wymianie ucisza sie. BTW - podzielisz sie numerem czesci od VVT? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.