Skocz do zawartości

Cięte sprężyny


eidzikxxx

Rekomendowane odpowiedzi

Obecnie mam zestaw FK -70 / -50 i jest dla mnie troszkę za wysoko w szczególności gdy odelżyłem auto i dupa poszła w górę. Powiedzcie mi jak wygląda jazda na ciętych sprężynach. Zamierzam zejść do -80 / -70 . I jak autko sprawowało by się na takim obniżeniu ? Ktoś tak ciął ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Obecnie mam zestaw FK -70 / -50 i jest dla mnie troszkę za wysoko w szczególności gdy odelżyłem

> auto i dupa poszła w górę. Powiedzcie mi jak wygląda jazda na ciętych sprężynach. Zamierzam

> zejść do -80 / -70 . I jak autko sprawowało by się na takim obniżeniu ? Ktoś tak ciął ?

Z tyłu możesz podciąć gęste zwoje, ale z przodu bym nie próbował bo sprężyna wypadnie ze swojego 'gniazda' na amorku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> przodu nie ruszaj, tył owszem możesz ciachnąc 2 zwoje, jak chcesz przód niżej to chyba tylko gwint

> ratuje

na razie i tak z powodów finansowych ^^ muszę zostać przy zwykłych sprężynach, ale jest wgl gwint co pozwala zejść niżej niż 75 tak patrzyłem trochę na przyszłość i większego skoku nie widziałem wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Może i przód mógłby przyciąć ale musiał by chyba dać amor do skrócenia tak jak kolega Shebo

najlepiej wyjąć sprężyny i wtedy będzie git!

widziałem patenty jak obspawywali sprężyny na dole

w życiu bym czegoś takiego nie zrobił

wolę jeździć kozą niż kombinować

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> na razie i tak z powodów finansowych ^^ muszę zostać przy zwykłych sprężynach, ale jest wgl gwint

> co pozwala zejść niżej niż 75 tak patrzyłem trochę na przyszłość i większego skoku nie

> widziałem

Wystarczy że wyciągniesz helpery wink.gif i zejdziesz niżej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> na razie i tak z powodów finansowych ^^ muszę zostać przy zwykłych sprężynach, ale jest wgl gwint

> co pozwala zejść niżej niż 75 tak patrzyłem trochę na przyszłość i większego skoku nie

> widziałem

Tył spokojnie sobie mozesz ciąc najlepiej po kawałku i dopasowywac tak zeby bylo dla ciebie dośc nisko mialem ciete jeżdziłem kilka lat i jest Ok

Przodu tak jak koledzuy pisza nie ruszaj jak chcesz po zyć i sie nie zabic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> aż tak to schodzi ? :D niby to 1cm względem tego co mam a wydaje mi się, że to -7 to jest dużo ;D

Pospring słynie z miękkich springów.

Ja myślę, że -75 to jest optimum jakie można u nich zrobić, żeby dało się jeszcze jeździć.

Nie myślałeś o drut gwincie? Chyba najlepsze rozwiązanie w tym momencie (nie licząc gwintu za konkretny hajs).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A jak to zrobić, żeby żyć z głową i ciąć przednie sprężyny, żeby nie wypadły?

> Powiedz mi, bo ja młody jestm i sie nie znam..

ja ciełem z przodu ale tylko z powodu tego że miałem skracany amor z tłoczyskiem z czym również skok amortyzatora idzie w parze i springa po włożeniu była całkowicie sprasowana i trzeba było trochę odciąć chyba z 2 zwoje by była amortyzacja i trzymała sie jak skur... :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ktoś tak ciął ?

tnij, tnij smialo i grubo. Ja przed kasacja auta jednego springa przedniego ucialem na dwa. Pieknie na rownym jachalo do mometu wjazdu na lawete kiedy wszystko wylecialo. Takze ciac mozna byle bys nie jezdzil po zakretach i pod gorke. No i max 5km/h ok.gif

A najlepiej to zepnij sobie klamrami z castoramy lub jeszcze taniej porzadna tyrtyrka facepalm%5B1%5D.gif

jezusssss ludzie jak was nie stac na zawieszenie to nie kombinujcie. Pol biedy jak wiedziesz w drzewo sam, gorzej jak bedziesz jechal z kims lub wjedziesz w innego uczestnika ruchu angryfire.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ja ciełem z przodu ale tylko z powodu tego że miałem skracany amor z tłoczyskiem z czym również

> skok amortyzatora idzie w parze i springa po włożeniu była całkowicie sprasowana i trzeba było

> trochę odciąć chyba z 2 zwoje by była amortyzacja i trzymała sie jak skur... :D

Bazi to była ironia.. sick.gif

Dla mnie i tak jak dla puchatego jest to poebany pomysl - ciąć przód, spawać springe bla bla bla..

To co Ty zrobiłeś to inna bajka, podobnie mial shebo - ale nie o takim cięciu i skracaniu amorka jest w mowa w temacie..

Ogolnie wszystkim kombinatorom gratuluje bezmyslnosci no.giffacepalm%5B1%5D.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> shebo ma / miał amor fk skrócony i do tego spręzyna fk ciachnięta na ok -90 lub -100 coś koło tego

Wjedź ze sporą prędkością takim czymś w nierówny od wewnętrznej zakręt, chyba, że to ma ,,wyglądać'' tylko, nie jeździć, albo jeździć po mega równym wink.gifzlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przykladowe zdjecie mojego zawiasu b7cc026795138989m.jpg

kupone nowe fk -70/50 tyl ciety 2 geste 1 zadki kolo -80 przod ciety 1 zwoj zrobiony cybant na amorze kolo -90 przelatane kolo 10 tys km nic sie niedzialo sprezyna sztywno siedzi,jezdzi dalej u innego centomaniaka. robilem juz takie cuda z zawiasem nietylko u siebie i jezdzi ciagle i jest ok ale jak kto woli wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> przykladowe zdjecie mojego zawiasu

> kupone nowe fk -70/50 tyl ciety 2 geste 1 zadki kolo -80 przod ciety 1 zwoj zrobiony cybant na

> amorze kolo -90 przelatane kolo 10 tys km nic sie niedzialo sprezyna sztywno siedzi,jezdzi

> dalej u innego centomaniaka. robilem juz takie cuda z zawiasem nietylko u siebie i jezdzi

> ciagle i jest ok ale jak kto woli

Wygląda jakoś dziwnie, koza

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mowie jak jest nic sie niedzialo niedzieje i niebedzie ;p normalnie swoja kolumne zdejmowalem z auta i nic niebylo luzne jak bym jeszcze obciol 1 znow czyli 2 z -70 o owszem bylo by ale tak niejest. chyba ze bylo by na serji amorze to napewno by latalo ;p ale na sportowym niet

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> kurna wybaczcie ale ja wyznaję max -60 przód -50 tył tak do codziennego jeżdżenia przeważnie po

> mieście i co jakiś czas trasa...

> -40/40 fk u mnie w zupełności mnie zadowala lubię mieć całe zębiszcza o take -

Słaby z Ciebie killer w takim układzie grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> mozna miec magasna glebe i tez mozna jezdzic wystarczy sie nauczyc na kazdej glebie jezdzic a

> podloga i tak sie wypoleruje

Można też skończyć jak flinstonowie ze stopami na asfalcie. Lubię jak autko niżej siedzi ale nie każdemu to rozwiązanie odpowiada i chwalę kolegę za szczerość (mój cc siedzi na springu spax ok -50 i powiem szczerze jak dla mnie w sam raz) taki kompromis żeby autko było do codziej jazdy (dla zabawy sam preferował bym niżej wink.gif))))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.