Skocz do zawartości

Stilo JTD padło - nie odpala


red_sebald

Rekomendowane odpowiedzi

Pacjent - JTD 80KM około 90kkm przebiegu.

Dziś rano odpalił zupełnie normalnie, za chwilę podczas manewrowania zgasł i nie dał się ponownie uruchomić. Przy próbach uruchomienia rozrusznik kręci normalnie, silnik jakby trochę "łapał" - ale bez powodzenia.

Z informacji dodatkowych auto stało w nocy w garażu, natomiast wczoraj żona skarżyła się, że podczas ruszania dość często gasło (co w przypadku tego egzemplarza wydało nam się dość normalne).

Problem jest o tyle poważny, że mam to auto w garażu podziemnym z takim wyjazdem, że żadna laweta tam nie wejdzie...

Pozdrawiam,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Pacjent - JTD 80KM około 90kkm przebiegu.

> Dziś rano odpalił zupełnie normalnie, za chwilę podczas manewrowania zgasł i nie dał się ponownie

> uruchomić. Przy próbach uruchomienia rozrusznik kręci normalnie, silnik jakby trochę "łapał" -

> ale bez powodzenia.

> Z informacji dodatkowych auto stało w nocy w garażu, natomiast wczoraj żona skarżyła się, że

> podczas ruszania dość często gasło (co w przypadku tego egzemplarza wydało nam się dość

> normalne).

> Problem jest o tyle poważny, że mam to auto w garażu podziemnym z takim wyjazdem, że żadna laweta

> tam nie wejdzie...

> Pozdrawiam,

Jak z EGR? Zaślepiony?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Pacjent - JTD 80KM około 90kkm przebiegu.

> Dziś rano odpalił zupełnie normalnie, za chwilę podczas manewrowania zgasł i nie dał się ponownie

> uruchomić. Przy próbach uruchomienia rozrusznik kręci normalnie, silnik jakby trochę "łapał" -

> ale bez powodzenia.

> Z informacji dodatkowych auto stało w nocy w garażu, natomiast wczoraj żona skarżyła się, że

> podczas ruszania dość często gasło (co w przypadku tego egzemplarza wydało nam się dość

> normalne).

> Problem jest o tyle poważny, że mam to auto w garażu podziemnym z takim wyjazdem, że żadna laweta

> tam nie wejdzie...

> Pozdrawiam,

Sprawdź czy pompa paliwa w baku działa ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jak do tej pory nie...

>podczas ruszania dość często gasło (co w przypadku tego egzemplarza wydało nam się dość normalne)

To nie jest normalne. Pierwsze co trzeba zrobić to sprawdzić czy EGR się nie przycina. Masz typowe tego objawy. Zaślep na próbę i sprawdź. Jak to EGR to decyzja czy zaślepa zostaje czy czyścisz EGR.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> To nie jest normalne. Pierwsze co trzeba zrobić to sprawdzić czy EGR się nie przycina. Masz typowe

> tego objawy. Zaślep na próbę i sprawdź. Jak to EGR to decyzja czy zaślepa zostaje czy czyścisz

> EGR.

Czy zaślepienie "na próbę" wymaga tej całej zabawy z demontażem całego zaworu (opisanej doskonale w manualach), czy mamy jakiś prosty sposób zaślepienia, który pozwoli na dotoczenie się do mechanika (a tam niech go sobie czyszczą lub zaślepiają do woli wink.gif)?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Czy zaślepienie "na próbę" wymaga tej całej zabawy z demontażem całego zaworu (opisanej doskonale w

> manualach), czy mamy jakiś prosty sposób zaślepienia, który pozwoli na dotoczenie się do

> mechanika (a tam niech go sobie czyszczą lub zaślepiają do woli )?

nie wiem jak w 80KM ale z klapy gaszacej idzie taka rurka 90stopni do eger'a wystarczy przy klapie gaszacej odkrecic gorna srubke, dolna poluzowac i wsicnac kawalek blachy (na chwile podobno wystarcza kawalek alu z puszki) i wtedy wszystko poskrecac jak bylo i odpalic..i bedziesz wiedzial wszystko ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Czy zaślepienie "na próbę" wymaga tej całej zabawy z demontażem całego zaworu (opisanej doskonale w

> manualach), czy mamy jakiś prosty sposób zaślepienia, który pozwoli na dotoczenie się do

> mechanika (a tam niech go sobie czyszczą lub zaślepiają do woli )?

puszka po konserwie starczy i nożyce do cięcia blachy. puszka po piwie może być za cienka. Na dojazd do mechanika starczy o ile to będzie to. Ale wiele na to wskazuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za porady. Okazało się, że to faktycznie EGR. Po przeczyszczeniu zaworu w myjce ultradźwiękowej Stilo wróciło do życia. Wszystkim, włącznie z wyciągnięciem auta z garażu, zajął się polecany na AK mechanik Krystian z warsztatu na Okęciu ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.