andygrey Napisano 30 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2012 Witam, Dziś trasa 70 km w jedna i drugą strone podczas jazdy swieciła się cały czas kontrolka akumulatora. Po przyjezdzie do domu sprawdziłem 'miernikiem na akumulatorze i ladowanie jest bo pokazuje 14,2V. Nadmienię ze akumulator nie jest pierwszej młodości. Ostanio w mrozy nie odpalił. Akumulator według mnie jest juz do wymiany ale czy to jest powodem świecenia sie kontrolki akumulatora. Z tego co wiem to to jest od ładowania. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Modescik Napisano 30 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2012 > Witam, > Dziś trasa 70 km w jedna i drugą strone podczas jazdy swieciła się cały czas kontrolka akumulatora. > Po przyjezdzie do domu sprawdziłem 'miernikiem na akumulatorze i ladowanie jest bo pokazuje > 14,2V. Nadmienię ze akumulator nie jest pierwszej młodości. Ostanio w mrozy nie odpalił. > Akumulator według mnie jest juz do wymiany ale czy to jest powodem świecenia sie kontrolki > akumulatora. Z tego co wiem to to jest od ładowania. > Pozdro Alternator do naprawy,nie pierwszy i nie ostatni raz we Fiacie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wosaw Napisano 30 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2012 > Witam, > Dziś trasa 70 km w jedna i drugą strone podczas jazdy swieciła się cały czas kontrolka akumulatora. > Po przyjezdzie do domu sprawdziłem 'miernikiem na akumulatorze i ladowanie jest bo pokazuje > 14,2V. Nadmienię ze akumulator nie jest pierwszej młodości. Ostanio w mrozy nie odpalił. > Akumulator według mnie jest juz do wymiany ale czy to jest powodem świecenia sie kontrolki > akumulatora. Z tego co wiem to to jest od ładowania. > Pozdro jeżeli wjechałeś w kałużę i miałeś ciepły silnik to pękła obudowa alternatora. niestety altek do wymiany. W swoim wymieniłem już dwa. a poza tym cytując klasyka - " padaka - sprzedaj " = = = = = = = = = = = = = bravo z jedynym słusznym silnikiem 1.4 12V + lpg Zavoli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
andygrey Napisano 31 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 31 Grudnia 2012 Ale ładowanie jeset ok bo 14,2V to cos z alternatorem bedzie nie tak??? Może regulator albo jakies kabre gdzies nie stykają. Sam juz nie wiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Modescik Napisano 31 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 31 Grudnia 2012 > Ale ładowanie jeset ok bo 14,2V to cos z alternatorem bedzie nie tak??? Może regulator albo > jakies kabre gdzies nie stykają. Sam juz nie wiem. Tak jak juz pisalem,alternator do naprawy,nie pierwszy i nie ostatni we Fiacie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.