Skocz do zawartości

Olldskulowe volvo 242


Rekomendowane odpowiedzi

> Serce tez super, ale rzeczywiscie, pasuje do Volvo jak okulary Terminatora do nosa Jasia Fasoli.

> Volvo nie mialo wlasnego, mocnego motoru, czy to taki kaprys?

wolnossak od niemca, do marki która ma taką fajną historię turbo? no zupełnie bez sensu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a jakież to super turbo silniki montowane były w tylnonapędowych volvo?

współczesne temu wpakowanemu w ten model?

http://en.wikipedia.org/wiki/Volvo_Modular_engine

znajdziesz kilka perełek z potencjałem... samo 240 wychodziło w wersji Turbo (nawet robili 500 sztuk do homologacji sportowej), także taki swap jest oznaką braku szacunku do historii marki i danego modelu...

no ale wolna wola - każdy robi co chce ze swoim kawałkiem blachy...

> pewnie M50tka wsadzona z myślą o (630 kunia NA KOŁACH...tylko 1,3 bara):

no tak znajdziesz też wydłubane silniki innych marek, w jeszcze innych modelach, tylko co to oznacza?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> współczesne temu wpakowanemu w ten model?

> http://en.wikipedia.org/wiki/Volvo_Modular_engine

> znajdziesz kilka perełek z potencjałem... samo 240 wychodziło w wersji Turbo (nawet robili 500

> sztuk do homologacji sportowej), także taki swap jest oznaką braku szacunku do historii marki

> i danego modelu...

> no ale wolna wola - każdy robi co chce ze swoim kawałkiem blachy...

brak szacunku?

profanacja?

gość odnowił ten samochód i doprowadził do perfekcji.

rozumiem, że niektórzy mają joba na punkcie seryjnych samochodów, ale niektórzy mają joba na punkcie tuningu.

ja szanuję obie grupy i nie uważam tego za żaden brak szacunku.

> no tak znajdziesz też wydłubane silniki innych marek, w jeszcze innych modelach, tylko co to

> oznacza?

że skandynawce aktualnie lubują się w uturbianiu tego właśnie silnika zlosnik.gif

a ten silnik, którego przykład mi dajesz, jest układany poprzecznie. nie dziwię się, że gość wolał rzeźbić z czymś, co już fabrycznie było wzdłużnie i ma od razu do tego skrzynię bolt-on.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> brak szacunku?

> profanacja?

> gość odnowił ten samochód i doprowadził do perfekcji.

z samych fotek tego nie wiesz smile.gif

> rozumiem, że niektórzy mają joba na punkcie seryjnych samochodów, ale niektórzy mają joba na

> punkcie tuningu.

ok, ale tuning mozna zrobic tez z szacunkiem do historii marki, która w tym wypadku jest całkiem fajna. a jak juz dlubac to na powaznie - wstawic M62 i uturbić smile.gif

> ja szanuję obie grupy i nie uważam tego za żaden brak szacunku.

oj tam - kolokwializm... dla mnie taka gleba to profaanacja, silnik to skandal. ale jak napisałem - nie moje buty... ja doprowadzam aktualnie mojego neoyoungtimera (za 10 lat) do perfekcji kierując się mocno w stronę serii i zgodności z VIN - bo taki mam stajl i nie popsuje go obniżaniem, ani rantem... kwestia gustu.

> że skandynawce aktualnie lubują się w uturbianiu tego właśnie silnika

> a ten silnik, którego przykład mi dajesz, jest układany poprzecznie. nie dziwię się, że gość wolał

> rzeźbić z czymś, co już fabrycznie było wzdłużnie i ma od razu do tego skrzynię bolt-on.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> volvo 242

mi sie widzi nawet, choć jakoś nie lubię BBS RS itp. no ale cóż wink.gif

M52 mi nie przeszkadza, ja tam lubię swapy, choć tu chyba konieczne to nie było, bo volvo ma kilka fajnych silników turbo... apropos - komora silnika tego auta miażdży, z tego co widziałem V12 BMW wchodzi luźniej niż do BMW hehe.gif Moje 2.1 wygląda w niej jakby przez przypadek wpadło do środka biglaugh.gif

jeszcze jedna kwestia - w coupe to normalne że jest przedliftowy przód i poliftowy tył? hmm.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> z samych fotek tego nie wiesz

> ok, ale tuning mozna zrobic tez z szacunkiem do historii marki, która w tym wypadku jest całkiem

> fajna. a jak juz dlubac to na powaznie - wstawic M62 i uturbić

a czemu akurat M62?

> oj tam - kolokwializm... dla mnie taka gleba to profaanacja, silnik to skandal. ale jak napisałem -

> nie moje buty... ja doprowadzam aktualnie mojego neoyoungtimera (za 10 lat) do perfekcji

> kierując się mocno w stronę serii i zgodności z VIN - bo taki mam stajl i nie popsuje go

> obniżaniem, ani rantem... kwestia gustu.

ok.gif ja go ubóstwiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc później...

Dołączę się pod temat bo w 242 zielony jeszcze jestem.

Sam sie rozgladam powoli za jakims klasykiem i ostatnio wpadlem na 242 coupe i takie moje pytanie: czy "idzie" kupic takiego w Polsce? Bo szczerze mówiąc nie widziałem jeszcze poza 244 sedana czy kombi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Szczerze mówiąc 242 coupe nigdy w Polsce na żywo nie widziałem ale na forach w Stanach sa takie

> sztuki że szczena opada

> z linku jakie dałeś jest Amazon Coupe klik

No nie tylko 242 ok.gif

Fajna galeria polskiego 242

No i fajna 240 w świetnym stanie ! ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Cholernie kręcą mnie te światła.

O te chodzi ? hmm.gif

oldschool_volvo.jpg

> One były tylko w wersjach na rynek amerykański, czy w Europie też były dostępne?

Były na rynek amerykański a w europie tylko z prywatnego importu ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.