Jump to content
Sign in to follow this  
MarCo

Olldskulowe volvo 242

Recommended Posts

> volvo 242

Dobroć pod maską ok.gif

Chociaż nie znoszę słowa Oldskul sick.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Chociaż nie znoszę słowa Oldskul

Abstrahując od tego to projekt fajny ok.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> volvo 242

profanacja

buda super, ale serce mi tu nie pasi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

> profanacja

> buda super, ale serce mi tu nie pasi.

Serce sercem ale ta gleba to rzeźnia facepalm%5B1%5D.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> profanacja

> buda super, ale serce mi tu nie pasi.

Serce tez super, ale rzeczywiscie, pasuje do Volvo jak okulary Terminatora do nosa Jasia Fasoli.

Volvo nie mialo wlasnego, mocnego motoru, czy to taki kaprys?

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Serce tez super, ale rzeczywiscie, pasuje do Volvo jak okulary Terminatora do nosa Jasia Fasoli.

> Volvo nie mialo wlasnego, mocnego motoru, czy to taki kaprys?

mialo swietne silniki T5 i T6

dla mnie swap na BMW to totalna profanacja

Share this post


Link to post
Share on other sites

> mialo swietne silniki T5 i T6

> dla mnie swap na BMW to totalna profanacja

Dokładnie, to już nie volvo... zlosnik.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Serce tez super, ale rzeczywiscie, pasuje do Volvo jak okulary Terminatora do nosa Jasia Fasoli.

> Volvo nie mialo wlasnego, mocnego motoru, czy to taki kaprys?

wolnossak od niemca, do marki która ma taką fajną historię turbo? no zupełnie bez sensu...

Share this post


Link to post
Share on other sites

a jakież to super turbo silniki montowane były w tylnonapędowych volvo?

pewnie M50tka wsadzona z myślą o (630 kunia NA KOŁACH...tylko 1,3 bara):

Share this post


Link to post
Share on other sites

> a jakież to super turbo silniki montowane były w tylnonapędowych volvo?

współczesne temu wpakowanemu w ten model?

http://en.wikipedia.org/wiki/Volvo_Modular_engine

znajdziesz kilka perełek z potencjałem... samo 240 wychodziło w wersji Turbo (nawet robili 500 sztuk do homologacji sportowej), także taki swap jest oznaką braku szacunku do historii marki i danego modelu...

no ale wolna wola - każdy robi co chce ze swoim kawałkiem blachy...

> pewnie M50tka wsadzona z myślą o (630 kunia NA KOŁACH...tylko 1,3 bara):

no tak znajdziesz też wydłubane silniki innych marek, w jeszcze innych modelach, tylko co to oznacza?

Share this post


Link to post
Share on other sites

> współczesne temu wpakowanemu w ten model?

> http://en.wikipedia.org/wiki/Volvo_Modular_engine

> znajdziesz kilka perełek z potencjałem... samo 240 wychodziło w wersji Turbo (nawet robili 500

> sztuk do homologacji sportowej), także taki swap jest oznaką braku szacunku do historii marki

> i danego modelu...

> no ale wolna wola - każdy robi co chce ze swoim kawałkiem blachy...

brak szacunku?

profanacja?

gość odnowił ten samochód i doprowadził do perfekcji.

rozumiem, że niektórzy mają joba na punkcie seryjnych samochodów, ale niektórzy mają joba na punkcie tuningu.

ja szanuję obie grupy i nie uważam tego za żaden brak szacunku.

> no tak znajdziesz też wydłubane silniki innych marek, w jeszcze innych modelach, tylko co to

> oznacza?

że skandynawce aktualnie lubują się w uturbianiu tego właśnie silnika zlosnik.gif

a ten silnik, którego przykład mi dajesz, jest układany poprzecznie. nie dziwię się, że gość wolał rzeźbić z czymś, co już fabrycznie było wzdłużnie i ma od razu do tego skrzynię bolt-on.

Share this post


Link to post
Share on other sites

> brak szacunku?

> profanacja?

> gość odnowił ten samochód i doprowadził do perfekcji.

z samych fotek tego nie wiesz smile.gif

> rozumiem, że niektórzy mają joba na punkcie seryjnych samochodów, ale niektórzy mają joba na

> punkcie tuningu.

ok, ale tuning mozna zrobic tez z szacunkiem do historii marki, która w tym wypadku jest całkiem fajna. a jak juz dlubac to na powaznie - wstawic M62 i uturbić smile.gif

> ja szanuję obie grupy i nie uważam tego za żaden brak szacunku.

oj tam - kolokwializm... dla mnie taka gleba to profaanacja, silnik to skandal. ale jak napisałem - nie moje buty... ja doprowadzam aktualnie mojego neoyoungtimera (za 10 lat) do perfekcji kierując się mocno w stronę serii i zgodności z VIN - bo taki mam stajl i nie popsuje go obniżaniem, ani rantem... kwestia gustu.

> że skandynawce aktualnie lubują się w uturbianiu tego właśnie silnika

> a ten silnik, którego przykład mi dajesz, jest układany poprzecznie. nie dziwię się, że gość wolał

> rzeźbić z czymś, co już fabrycznie było wzdłużnie i ma od razu do tego skrzynię bolt-on.

Share this post


Link to post
Share on other sites

> oj tam - kolokwializm... dla mnie taka gleba to profaanacja,

Tam jest AR wink.gif

> silnik to skandal. ale jak napisałem -

Teraz jest modny silnik SAABa 2.3 w e30 i co to też profanacja ?

Każdy wkłada to co mu odpowiada wink.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Tam jest AR

> Teraz jest modny silnik SAABa 2.3 w e30 i co to też profanacja ?

troche smile.gif

> Każdy wkłada to co mu odpowiada

dokladnie smile.gif i kazdy komentuje jak lubi smile.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> troche

Wiesz tylko takie 2.3 SAABa to zayebista opcja podobno 500 KM bez otwierania silnika

> dokladnie i kazdy komentuje jak lubi

ok.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> volvo 242

mi sie widzi nawet, choć jakoś nie lubię BBS RS itp. no ale cóż wink.gif

M52 mi nie przeszkadza, ja tam lubię swapy, choć tu chyba konieczne to nie było, bo volvo ma kilka fajnych silników turbo... apropos - komora silnika tego auta miażdży, z tego co widziałem V12 BMW wchodzi luźniej niż do BMW hehe.gif Moje 2.1 wygląda w niej jakby przez przypadek wpadło do środka biglaugh.gif

jeszcze jedna kwestia - w coupe to normalne że jest przedliftowy przód i poliftowy tył? hmm.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> z samych fotek tego nie wiesz

> ok, ale tuning mozna zrobic tez z szacunkiem do historii marki, która w tym wypadku jest całkiem

> fajna. a jak juz dlubac to na powaznie - wstawic M62 i uturbić

a czemu akurat M62?

> oj tam - kolokwializm... dla mnie taka gleba to profaanacja, silnik to skandal. ale jak napisałem -

> nie moje buty... ja doprowadzam aktualnie mojego neoyoungtimera (za 10 lat) do perfekcji

> kierując się mocno w stronę serii i zgodności z VIN - bo taki mam stajl i nie popsuje go

> obniżaniem, ani rantem... kwestia gustu.

ok.gif ja go ubóstwiam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

> jeszcze jedna kwestia - w coupe to normalne że jest przedliftowy przód i poliftowy tył?

nie znam się, ale przed remontem miał chyba przedliftowy (dwie ostatnie fotki).

Share this post


Link to post
Share on other sites

> jesteś pewien?

> bo na fotce gwint...

Pewien nie jestem ale takie spasowanie, jest możliwe na gwincie ale o jeździe można zapomnieć wink.gif

286575720-volvo.jpg

post-155532-1435251845974_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Pewien nie jestem ale takie spasowanie, jest możliwe na gwincie ale o jeździe można zapomnieć

chyba jednak gwincior.

profil ma na tyle niski, że coś tam skręci z pewnością.

a w bagażniku nie ma żadnych atrybutów AR...

chociaż i ja pewności nie mam wink.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> no, to promień zawracania jak autobus

hehe.gifok.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> no, to promień zawracania jak autobus

Tym sie nie jeździ ,to się podziwia ok.gifsmirk.gif

oldschool_volvo.jpg

VolvoAwe.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dołączę się pod temat bo w 242 zielony jeszcze jestem.

Sam sie rozgladam powoli za jakims klasykiem i ostatnio wpadlem na 242 coupe i takie moje pytanie: czy "idzie" kupic takiego w Polsce? Bo szczerze mówiąc nie widziałem jeszcze poza 244 sedana czy kombi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sorki coś popierdzielilem i edytowałem Twojego posta mlot.gif

Cieżko będzie oslabiony.gif

Co prawda nie w Polsce ale prosze ok.gif

242 l

A moze ? hmm.gif

Albo ! hmm.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Szczerze mówiąc 242 coupe nigdy w Polsce na żywo nie widziałem ale na forach w Stanach sa takie sztuki że szczena opada shocked.gif

z linku jakie dałeś jest Amazon Coupe klik

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odnośnie Volvo 240 to tutaj jest bardzo fajna relacja z budowy:

wklejam tylko pierwszą część, dalej można wybierać kolejne smile.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Dobry filmik

To masz pole do popisu ok.gifzlosnik.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fajne smile.gif tylko jednak szkoda oryginalnego serducha, albo chociaż mogli wsadzić coś innego np. z Saaba smile.gif A tak to sporo zbieraniny, BMW, Porsche, Chevrolet pod maską smile.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Tym sie nie jeździ ,to się podziwia

Cholernie kręcą mnie te światła. serduszka.gif

One były tylko w wersjach na rynek amerykański, czy w Europie też były dostępne?

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Cholernie kręcą mnie te światła.

O te chodzi ? hmm.gif

oldschool_volvo.jpg

> One były tylko w wersjach na rynek amerykański, czy w Europie też były dostępne?

Były na rynek amerykański a w europie tylko z prywatnego importu ok.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.