PannaDzika Napisano 3 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2013 co polecicie, tzn. jaką firmę dotyczącą się amorków, planuję wcisnąć sprężyny 40stki albo cos idąc w 60/70 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CentoSochaczew Napisano 3 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2013 Jeśli "poprawiasz" seryjne zawieszenie(mam na myśli -40) to zwykłe olejowe amorki, możesz gazowe wsadzić ale będzie troszkę wyżej i z dłuższym czasem dopiero usiądzie. Co do większej gleby to wiadomo że amorki skrócone i usztywnione. Ja mam Jamexy -55/40 i latam na FK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
etiopczyk12 Napisano 3 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2013 > Jeśli "poprawiasz" seryjne zawieszenie(mam na myśli -40) to zwykłe olejowe amorki, możesz gazowe > wsadzić ale będzie troszkę wyżej i z dłuższym czasem dopiero usiądzie. > Co do większej gleby to wiadomo że amorki skrócone i usztywnione. Ja mam Jamexy -55/40 i latam na > FK. MTS dobre pieniądze miła jazda na początek polecam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PannaDzika Napisano 3 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2013 > MTS dobre pieniądze miła jazda na początek polecam. własnie na mtsy się nastawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_jedrek_ Napisano 3 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2013 > co polecicie, tzn. jaką firmę dotyczącą się amorków, planuję wcisnąć sprężyny 40stki albo cos idąc > w 60/70 mialem pzmy bylo mega twardo, czasami az to denerwowalo, ale moze sie podobac. Teraz mam FK i jest calkiem spoko twardziej ale jest jeszcze komfort, da sie jezdzic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LuQ Napisano 3 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2013 bierz pzmy, beton jak chorera ale da się je pokochać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PannaDzika Napisano 3 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2013 > bierz pzmy, beton jak chorera ale da się je pokochać. jak Ty mi już je Łukasz polecasz to będzie trzeba nad tym myśleć poważniej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Matiq Napisano 3 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2013 > bierz pzmy, beton jak chorera ale da się je pokochać. Buda nie cierpi ? czy komplet rozpórek załatwi sprawę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zelotx Napisano 3 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2013 Nie bierz MTS. Pekla mi sprezyna z tylu i zrobilem baczka na zakrecie ps jak cos to mam eibachy 40/40 na sprzedaz ktore kupilem po mts ale sprzedalem fure Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LuQ Napisano 3 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2013 nie wiem czy cierpi, nie zauważałem. Jezdziłem z furiem na FK i jak boga noga nie wyobrazam sobie zmiany pzma na fk mimo dobrych opinii. Chodzi o to że pzm to beton nad betony i ja to bardzo lubie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Matiq Napisano 3 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2013 oki, dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CentoSochaczew Napisano 3 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2013 Wszystko zależy co chcemy osiągnąć i czym się kierujemy. Jeśli do sportu to większość powie PZM, jak do normalnej jazdy to FK albo MTS. FK jest twardsze. Są również Ta Technix ale opinie słyszałem różne. Jeśli do jazdy na co dzień i fundusz niski to polecam MTS bo to chyba najtańsze, choć sam ich nie miałem i nic o nich nie mg powiedzieć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Steffan Napisano 3 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2013 > Wszystko zależy co chcemy osiągnąć i czym się kierujemy. Jeśli do sportu to większość powie PZM, > jak do normalnej jazdy to FK albo MTS. FK jest twardsze. Są również Ta Technix ale opinie > słyszałem różne. Jeśli do jazdy na co dzień i fundusz niski to polecam MTS bo to chyba > najtańsze, choć sam ich nie miałem i nic o nich nie mg powiedzieć. A MTS i Ta-Technix to nie to samo ? jak miałem gewinde MTS`a to tam była tylko naklejka, a pod nią wytłoczone Ta-Technix Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CentoSochaczew Napisano 3 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2013 > A MTS i Ta-Technix to nie to samo ? jak miałem gewinde MTS`a to tam była tylko naklejka, a pod nią > wytłoczone Ta-Technix Tego Steffan nawet nie wiedziałem, słyszałem coś kiedyś że jedni podkupują drugich czy coś ale nic więcej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 3 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2013 Zalezy co kto lubi, 16v jest ciezka i z pzm dobrze dziala ale jest twardo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebus80 Napisano 3 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2013 osobiście mam amory PZM1 z przodu springi FK -60 jest twardo ale fajnie sie jeździ, zaś z tyłu mam sprimgi FK -50 i amory seria krosno zapraszam na przejażdżkę jak poskładam auto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PannaDzika Napisano 3 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2013 > osobiście mam amory PZM1 z przodu springi FK -60 jest twardo ale fajnie sie jeździ, zaś z tyłu mam > sprimgi FK -50 i amory seria krosno > zapraszam na przejażdżkę jak poskładam auto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.