Skocz do zawartości

dorobienie kluczyka + centralny + "scyzoryk"


Keryp_

Rekomendowane odpowiedzi

Muszę dorobić kluczyk do starego VW - mam tylko jeden i jakby coś się zadziało, to kaplica.

Równolegle chce założyć centralny zamek, bo auto takowego nie posiada.

A już moim wymysłem jest to, żeby kluczyk miał opcję składania.

Od czego zacząć, jak to ogarnąć? niewiem.gif

Cos kupić, czy w "kluczowych" punktach będą mieli materiał do zrobienia? A co ze sterowaniem c.z. - nie chciałbym "breloczka", tylko przyciski w kluczyku.

Da się? grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Muszę dorobić kluczyk do starego VW - mam tylko jeden i jakby coś się zadziało, to kaplica.

> Równolegle chce założyć centralny zamek, bo auto takowego nie posiada.

> A już moim wymysłem jest to, żeby kluczyk miał opcję składania.

> Od czego zacząć, jak to ogarnąć?

> Cos kupić, czy w "kluczowych" punktach będą mieli materiał do zrobienia? A co ze sterowaniem c.z. -

> nie chciałbym "breloczka", tylko przyciski w kluczyku.

> Da się?

Kupic alarm na allego z pilotem kluczyk skladany z przyciskami i zaprogramowac immo. Za sterowanik centralnego bedzie robil alarm. Albo zalozyc centralny ze szrotu i kombinowac ze sterowaniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To może ja dorzuce swoje 5 groszy zlosnik.gif Np. taki zestaw . Kupujesz dodatkowo używany ale ORYGINALNY kluczyk scyzoryk z VW bo te które dostaniesz w zestawie dostaną luzów po miesiącu użytkowania. Przekładasz z nich płytkę(nadajnik) do ori scyzoryka. Teraz musisz przełożyć grot, to też nie problem, przeważnie w tych chińskich podróbach masz srubkę, w ori scyzoryku jest kołek który musisz wybić. Po tym zabiegu udajesz się do klucznika, od dorobi ci grot i zaprogramuje IMMO. Dalsze prace to już w samochodzie czyli dołożenie centralki i siłowników. wink.gif Pzdr wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> To może ja dorzuce swoje 5 groszy Np. taki zestaw . Kupujesz dodatkowo używany ale ORYGINALNY

> kluczyk scyzoryk z VW bo te które dostaniesz w zestawie dostaną luzów po miesiącu użytkowania.

> Przekładasz z nich płytkę(nadajnik) do ori scyzoryka. Teraz musisz przełożyć grot, to też nie

> problem, przeważnie w tych chińskich podróbach masz srubkę, w ori scyzoryku jest kołek który

> musisz wybić. Po tym zabiegu udajesz się do klucznika, od dorobi ci grot i zaprogramuje IMMO.

> Dalsze prace to już w samochodzie czyli dołożenie centralki i siłowników. Pzdr

Kolega ma pewność, że te płytki będą pasowały do ori kluczyków?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.