alan78 Napisano 16 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2013 Mam problem ze swoim puntem. Jadac na gazie, dojezdzajac do skrzyzowania silnik gasnie gdy wrzuce na luz. Nie dzieje sie to za kazdym razem ale dosc czesto. Po zgasnieciu jest spory problem z odpaleniem, rozrusznik kreci a silnik nie łapie - tak jakby zalany Ktos mi zasugerowal wymiane reduktora, wiec zdobylem podobny ( ze szrotu, wyglada calkiem dobrze ) wymienilem sam. Auto nadal gasnie, czy po wymianie koniecznie musze jechac na jakies regulacje do gazownika ? Samochod ma przelatane na gazie kolo 80 tys - ( w sumie ma 150 tys ) zauwazylem ze na wolnych obrotach nierowno pracuje, tak jakby wypadal zaplon. Przy zwiekszeniu obrotow niby ok. Czy to sa jakies objawy swiadczace o kresie silnika ? Wypalone gniazda zaworow itp ? Czyzby remont byl bliski ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kobraluk Napisano 16 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2013 > Mam problem ze swoim puntem. Jadac na gazie, dojezdzajac do skrzyzowania silnik gasnie gdy wrzuce > na luz. Nie dzieje sie to za kazdym razem ale dosc czesto. Po zgasnieciu jest spory problem z > odpaleniem, rozrusznik kreci a silnik nie łapie - tak jakby zalany > Ktos mi zasugerowal wymiane reduktora, wiec zdobylem podobny ( ze szrotu, wyglada calkiem dobrze ) > wymienilem sam. Auto nadal gasnie, czy po wymianie koniecznie musze jechac na jakies regulacje > do gazownika ? > Samochod ma przelatane na gazie kolo 80 tys - ( w sumie ma 150 tys ) zauwazylem ze na wolnych > obrotach nierowno pracuje, tak jakby wypadal zaplon. Przy zwiekszeniu obrotow niby ok. Czy to > sa jakies objawy swiadczace o kresie silnika ? Wypalone gniazda zaworow itp ? Czyzby remont > byl bliski ? regulował ktoś zawory kiedyś , swiece ktoś kiedyś zmieniał?, redukto ze szrotu klasyfikuje sie do kosza a nie do zakładania powtórnego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aquila Napisano 16 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2013 Odpowietrzyłeś go porządnie po tych wszystkich modyfikacjach? (Układ chłodniczy) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bogoszkocja Napisano 16 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2013 nawet jeśli ( w co wątpie) udało ci się kupić reduktor w super stanie,to i tak musisz to wyregulować.jeżeli poradziłeś sobie z wymianą ,powinneś sobie poradzić sam z regulacją. jak wszystko jest wyregulowane i parownik jeszcze się nadaje to może warto zrobić kompensacje ciśnień( ale to już żadko kto robi).może wystarczy skierować przewód podający powietrze do filtra gdzieś gdzie nie będzie na niego dmuchało podczas jazdy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Smigiel Napisano 16 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2013 > Mam problem ze swoim puntem. Jadac na gazie, dojezdzajac do skrzyzowania silnik gasnie gdy wrzuce > na luz. Zła regulacja lub zużyte membrany w parowniku. >Nie dzieje sie to za kazdym razem ale dosc czesto. Po zgasnieciu jest spory problem z > odpaleniem, rozrusznik kreci a silnik nie łapie - tak jakby zalany Całkiem normalne po zgaśnięciu na gazie I i II gen. > Ktos mi zasugerowal wymiane reduktora, wiec zdobylem podobny ( ze szrotu, wyglada calkiem dobrze ) > wymienilem sam. Auto nadal gasnie, czy po wymianie koniecznie musze jechac na jakies regulacje > do gazownika ? Jak nie masz czym i nie wiesz jak to co masz sam wyregulować? Jedź do gazownika, za 30-50 zł wyregluje lub przynajmniej postawi diagnozę. > Samochod ma przelatane na gazie kolo 80 tys - ( w sumie ma 150 tys ) zauwazylem ze na wolnych > obrotach nierowno pracuje, tak jakby wypadal zaplon. Przy zwiekszeniu obrotow niby ok. Czy to > sa jakies objawy swiadczace o kresie silnika ? Wypalone gniazda zaworow itp ? Czyzby remont > byl bliski ? To może świadczyć o zużytych świecach lub przewodach zapłonowych, ale przykładowo również o wypalonych gniazdach zaworów. Gaz I i II gen wymaga regulacji i sprawdzenia co najmniej raz na rok a najlepiej 2 razy na wiosnę i jesienią. Jeżeli tylko tankujesz i jedziesz póki auto się toczy to w chwili obecnej koszty naprawy mogą już być wysokie ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
alan78 Napisano 17 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2013 Swiece wymienione ( maja najwyzej 2 tys przelatane ), kable równiez kupilem nowe. Kwestia regulacji gazu to juz odrebny temat. Niepokoi mnie natomiast nierownomierna praca silnika na wolnych obrotach ( gaz zakrecony na butli ). Pojade sprawdzic kompresje, az sie boje wyniku pomiaru... ale wydaje mi sie ze sporo moze powiedziec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nuki_tsw Napisano 17 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2013 > Kwestia regulacji gazu to juz odrebny temat. Niepokoi mnie natomiast nierownomierna praca silnika > na wolnych obrotach ( gaz zakrecony na butli ). > Pojade sprawdzic kompresje, az sie boje wyniku pomiaru... ale wydaje mi sie ze sporo moze > powiedziec Silnikiem szarpie tak samo na zimno i po rozgrzaniu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
alan78 Napisano 18 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2013 > Silnikiem szarpie tak samo na zimno i po rozgrzaniu? Przy zimnym silniku obroty sa troche większe i nierownomiernosc pracy nie jest slyszalna. Gdy silnik zaczyna stabilizowac swoje obroty po chwili pracy od odpalenia ( wlasciwe obroty jalowe ) to wtedy zaczyna byc slyszalne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fenix8 Napisano 18 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2013 podepnij się pod kompa benzynowego i zobacz co go gryzie. też miałem taki problem, winny okazał się silnik krokowy biegu jałowego benzyny. na benie jakoś się ratował, na gazie świrował... kontrolka na desce sie nie zaświeciła, a krokowy miał zwarcie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
alan78 Napisano 19 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2013 Quote: > podepnij się pod kompa benzynowego i zobacz co go gryzie. > też miałem taki problem, winny okazał się silnik krokowy biegu jałowego benzyny. na benie jakoś się > ratował, na gazie świrował... kontrolka na desce sie nie zaświeciła, a krokowy miał zwarcie. Czy komp wyrzucal Ci jakies bledy krokowca ? Podpialem sie pod kompa. Bledow nie ma. Na benzynie silnik nie gasnie, ale niepokoi mnie na nierownomierna praca na wolnych obrotach. Jade po niedzieli na test kompresji...Napisze co wyszlo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fenix8 Napisano 19 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2013 tak, wywalił zwarcie do masy... ale z doświadczenia wiem (nie tylko moje punto), że krokowy potrafi nie wywalić błędu a i tak działać niepoprawnie... druga sprawa, to popatrz czy wszystkie węże od podciśnienia masz całe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danko8790 Napisano 19 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2013 Wyczyśc dobrze silnik krokowy ,Ty nie pierwszy masz taki problem z tym:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fenix8 Napisano 19 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2013 u mnie trzyma jałowe bez problemu, za to ma "turbodziurę"... btw, kolega miał NOWY krokowy ze sklepu, różnił się nieco kształtem główki i silnik falował na jałowych... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.