cio Napisano 19 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2013 Panowie silnik jak w temacie i po odpaleniu skazówka obrotka skacze do 3tyś rpm i powoli spada do 1,7tyś na zimnym a na ciepłym 1,2tyś (gdzie powinno być troszkę niżej 900rpm). Może ktoś z tego coś wyczyta? bo ja się na tym nie znam W silniku była robiona cała głowica i po jej złożeniu tak auto się zachowuje. Silnik krokowy podmieniany - bez rezultatów. Zdaje się mi jak by miało cały czas troszkę przepustnice otwartą (może ktoś się wypowie czy 8 stopni to dobrze czy źle?). Zauważyłem też ze korekcja sądy się nie włącza do końca - czyli włącza się i wyłącza jakieś 3-4 razy na sekundę (na zdjęciu akurat trafiło że jest wyłączona) Ktoś coś może doradzić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 19 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2013 > Panowie silnik jak w temacie i po odpaleniu skazówka obrotka skacze do 3tyś rpm i powoli spada do > 1,7tyś na zimnym a na ciepłym 1,2tyś (gdzie powinno być troszkę niżej 900rpm). Może ktoś z > tego coś wyczyta? bo ja się na tym nie znam > W silniku była robiona cała głowica i po jej złożeniu tak auto się zachowuje. Silnik krokowy > podmieniany - bez rezultatów. Zdaje się mi jak by miało cały czas troszkę przepustnice otwartą > (może ktoś się wypowie czy 8 stopni to dobrze czy źle?). Zauważyłem też ze korekcja sądy się > nie włącza do końca - czyli włącza się i wyłącza jakieś 3-4 razy na sekundę (na zdjęciu akurat > trafiło że jest wyłączona) > Ktoś coś może doradzić? TPS 8 stopni jest OK. Jak to się stało po naprawie, to coś zostało pewnie źle poskładane i jest nieszczelność w dolocie gdzieś za przepustnicą, albo też ktoś majstrował przy śrubce od przepustnicy, źle założył linkę itp... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cio Napisano 19 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2013 > TPS 8 stopni jest OK. Jak to się stało po naprawie, to coś zostało pewnie źle poskładane i jest > nieszczelność w dolocie gdzieś za przepustnicą, albo też ktoś majstrował przy śrubce od > przepustnicy, źle założył linkę itp... no własnie sróbka nie ruszana, linka gazu luźna na wolnych, przepustnica nie była rozbierana (jedyne kolektor odkręcony- złożony na nowej uszczelce i dobrze dokręcony). Nie mam pojecia co możebyć nie tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arek1992 Napisano 19 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2013 mam to samo co ciekawe jak podpinam innego kompa to trzyma normalne obroty podejrzewam ze ma to związek z pewnym zartem jaki mi ktos wywinał, odpili mi zapinkę od wtyczki kompa i podczas jazdy się rozłączyła Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cio Napisano 19 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2013 > mam to samo > co ciekawe jak podpinam innego kompa to trzyma normalne obroty > podejrzewam ze ma to związek z pewnym zartem jaki mi ktos wywinał, odpili mi zapinkę od wtyczki > kompa i podczas jazdy się rozłączyła Mysle ze tu aqrat bym przyczyny nie szukał. Jeszcze tak sobie gdybam. Czy ośka przepustnicy ma jakieś uszczelnienie? bo może się to wyrobiło poprostu? W sumie usterka typowo powstała po małym pożarze pod maską i po wymianie czujników w przepustnicy obiaw ten już był wyczuwalny choć teraz drastycznie się nasilił (po zmianie głowicy). a jeszcze takie pytanie: Który z parametrów pokazuje pozycje krokowca i jakie są jego wartości minimalne (zamknięty). Chce sprawdzić czy krokowiec jest jest zamknięty- jesli tak to gdzieś jest nieszczelność Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dezet Napisano 19 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2013 Miałem podobnie i się okazało że dwa węże przy przepustnicy były zamienione miejscami Jeden od pochłaniacza oparów w nadkolu, a drugi od odmy . Z tym że ja mam 9sete a nie 1.2 8v Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cio Napisano 19 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2013 > Miałem podobnie i się okazało że dwa węże przy przepustnicy były zamienione miejscami Jeden od > pochłaniacza oparów w nadkolu, a drugi od odmy . Z tym że ja mam 9sete a nie 1.2 8v tu raczej to nie robi różnicy ale sprawdzę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 19 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2013 > tu raczej to nie robi różnicy ale sprawdzę Tu jestem ciekaw czy ktoś ma jeszcze jakąś opinię, bo teraz sam zgłupiałem i wydaje mi się, że właśnie może robić. Tylko jak robi, to by BOV u mnie podpięty do tego króćca od odmy nie miał prawa działać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cio Napisano 19 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2013 to żeby wykluczyć że to to może ktoś jednoznacznie powiedzieć który wężyk gdzie idzie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 19 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2013 pochłaniacz króciec u góry Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karan Napisano 19 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2013 za dużo powietrza.. zdejmujesz dolot i zatykasz łapą przepustnice jak gaśnie to masz szczelny układ dolotowy...jak prycha ale chodzi to znaczy, że zasysa gdzieś za przepustnicą... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zelotx Napisano 19 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2013 Krokowce podmieniales ale czy kasowales ich kalibracje poprzez odlaczenie aku lub np iawscanem? Sprawdz tez oringi na wtryskiwaczach, tamtedy tez moze brac lewe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cio Napisano 19 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2013 > Krokowce podmieniales ale czy kasowales ich kalibracje poprzez odlaczenie aku lub np iawscanem? > Sprawdz tez oringi na wtryskiwaczach, tamtedy tez moze brac lewe resetowany - 30min na odpietym aku po wymianie Sprawdzę ten patent z zatkaniem powietrza - a mogę zatkać odkręcając sam wąż od kopułki? nie będzie brał powietrza jakoś z odmy? czy lepiej odkręcić kopułkę? jeszcze ponowię pytano co do tej ośki przepustnicy: ona jest rozbieralna i jest jakoś uszczelniona? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aquila Napisano 20 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2013 Ja miałem dokładnie to samo, podmieniałem krokowce, czyściłem, nic nie pomagało. Podmieniłem przepustnicę i działa jak trzeba U mnie to pomogło, może znajdź kogoś kto ma przepustnicę na podmiankę u Ciebie w okolicy i sprawdź Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cio Napisano 20 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2013 Zamieniłem wężyki od pochłaniacza i odmy(bo były źle) +reset kompa (tak przy okazji, po resecie trzeba trzymać wolne obroty do załączenia wentyla? jak wygląda procedura adaptacji?) i jest zdecydowanie lepiej, teraz obroty są na 900rmp tylko nie spadają od razu po puszczeniu gazu - spadają do 1200 trzymają się na tym pul sekundy i spadają do 900 (to na ciepłym)> Na zimnym jest to samo tylko jakieś 300rmp wyżej i po odpaleniu na zimnym obrotek od razu idzie do 2tysrm i w dół tak jak opisałem wyżej (na ciepłym idą do 1,5tyś). Powymieniam jeszcze uszczelki na kolektorze i gumki na wtryskach i krokowcu. Jak jest z ośką przepustnicy jest jakoś uszczelniona? bo może tam ciągnie lewe powietrze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zelotx Napisano 21 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 21 Stycznia 2013 > Jak jest z ośką przepustnicy jest > jakoś uszczelniona? bo może tam ciągnie lewe powietrze? Wydaje mi sie, ze nie ma uszczelnienia (nie pamietam dokladnie). Jednak jest mozliwosc, ze jak oska/talerzyk sa wytarte to lapie lewe. To to sprawdz na samym koncu lepiej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 21 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 21 Stycznia 2013 To już więcej nie kombinuj, IMO jest OK, masz tylko trochę leniwego krokowca, jak jest zimno to mój podobnie robi, tylko znacznie gorzej. Co do procedury adaptacji - w kompie 8/18F jest adaptacja, ale nie ma procedury żadnej, tzn. jest ale robi się sama. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LuQ Napisano 21 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 21 Stycznia 2013 Kurde mam identyko problem jak ty, zaczęło się od tego że podczas odśnieżania w robocie 3 razy przyfalował tak od 2,5 do 3-3,5. Psiuknąłem wd40 w kanalik od krokowca i na dwa dni był spokoj. W sobotę zaczęło się dziać to co u Ciebie aczkolwiek jak postał te 40 sekund to normalnie wracał do swoich obrotów, wczoraj juz niestety nie spadał poniżej 1200. Myślę że jest tak jak mówi Woj76, leniwy krokowiec. Prawdopodobnie zamówie chinola z allegro i sprawdzę czy to zadziała. Ed. Dupa, nowy krokowiec włożony i zero efektów, ba, jest jeszcze gorzej bo teraz ma od 1500 do 2000 ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cio Napisano 21 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 21 Stycznia 2013 > To już więcej nie kombinuj, IMO jest OK, masz tylko trochę leniwego krokowca, jak jest zimno to mój > podobnie robi, tylko znacznie gorzej. > Co do procedury adaptacji - w kompie 8/18F jest adaptacja, ale nie ma procedury żadnej, tzn. jest > ale robi się sama. Ja mam kompa iaw8f5t czy jakoś tak w wersji ecool. Na wszelki wypadek powymieniam jeszcze uszczelki w przepustnicy i gumki na krokowcu i wtryskach, Jest jeszcze gdzieś jakieś uszczelnienie przepustnicy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 21 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 21 Stycznia 2013 > Ja mam kompa iaw8f5t czy jakoś tak w wersji ecool. > Na wszelki wypadek powymieniam jeszcze uszczelki w przepustnicy i gumki na krokowcu i wtryskach, > Jest jeszcze gdzieś jakieś uszczelnienie przepustnicy? kup normalnego kompa a nie ecoola bo to byla porazka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cio Napisano 21 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 21 Stycznia 2013 > kup normalnego kompa a nie ecoola bo to byla porazka tak myślałem ze jak napisze to się zacznie nowy temat. Ja jednak mam go od samego początku i jeszcze żadnego numeru nie wywiną (teraz też jestem pewien że to nie jest wina kompa) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LuQ Napisano 22 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2013 Jak tam? Ruszłeś coś z tematem uszczelek czy nadal masz problem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cio Napisano 23 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2013 > Jak tam? Ruszłeś coś z tematem uszczelek czy nadal masz problem? Jak narazie jest tak jak było- jestem w trakcie kompletowania uszczelek i oringów (uszczelki pewnie będe musiał wyciąć bo nie idzie dostac w normalnych pieniądzach nigdzie ich) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LuQ Napisano 23 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2013 > Jak narazie jest tak jak było- jestem w trakcie kompletowania uszczelek i oringów (uszczelki pewnie > będe musiał wyciąć bo nie idzie dostac w normalnych pieniądzach nigdzie ich) Myślałeś żeby podmienić czujnik temperatury cieczy ten za cewkami? Może wina leży po stronie tego czujnika? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cio Napisano 24 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2013 > Myślałeś żeby podmienić czujnik temperatury cieczy ten za cewkami? Może wina leży po stronie tego > czujnika? Podłączałem się pod kompa i żadnego błędu nie było a wskazania z tego czujnika wydają się być ok (wentyl załącza się w okolicach 95 stopni) więc nie widzę podstaw żeby go wymieniać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kiero Napisano 25 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2013 > Podłączałem się pod kompa i żadnego błędu nie było a wskazania z tego czujnika wydają się być ok > (wentyl załącza się w okolicach 95 stopni) więc nie widzę podstaw żeby go wymieniać. tak dla ścisłości wentylator załączany jest czujnikiem w chłodnicy, czujnik w kol. ssącym wykorzystywany jest tylko przez kompa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LuQ Napisano 25 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2013 zrobiłem dziś tak jak sugerował karan, no i rzweczywiście prycha. Ma ochote zgasnąć ale jak przekręce przepustnice to sie dusi aczkolwiek nie zdechnie do konca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karan Napisano 25 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2013 > zrobiłem dziś tak jak sugerował karan, no i rzweczywiście prycha. Ma ochote zgasnąć ale jak > przekręce przepustnice to sie dusi aczkolwiek nie zdechnie do konca. jak zatkałeś przepustnice i nie chce zgasnąć to znaczy, że bierze lewe powietrze... Poskładaj ssący od nowa na silikonie wysokotemperaturowym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cio Napisano 26 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2013 > tak dla ścisłości wentylator załączany jest czujnikiem w chłodnicy, czujnik w kol. ssącym > wykorzystywany jest tylko przez kompa. Doskonale o tym wiem, ale skoro na głowicy pokazuje 95stopni i wentyl się załącza (teoretycznie przy 92stopniach) a na dodatek wskaźnik na blacie pokazuje lekko ponad 90 to są dwie opcje: albo wszystkie czujniki kłamią albo wszystkie są sprawne. Mało prawdopodobne żeby wszystkie okłamywały o taką sama wartość i to w te samą stronę więc wychodzę z założenia że są sprawne. Sprawdzę jeszcze dziś ten patent z zatkaniem powietrza może to coś rozjaśni sprawę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eosik Napisano 26 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2013 > Doskonale o tym wiem, ale skoro na głowicy pokazuje 95stopni i wentyl się załącza (teoretycznie > przy 92stopniach) a na dodatek wskaźnik na blacie pokazuje lekko ponad 90 to są dwie opcje: > albo wszystkie czujniki kłamią albo wszystkie są sprawne. Mało prawdopodobne żeby wszystkie > okłamywały o taką sama wartość i to w te samą stronę więc wychodzę z założenia że są sprawne. > Sprawdzę jeszcze dziś ten patent z zatkaniem powietrza może to coś rozjaśni sprawę u mnie po odpaleniu rano zimnego jest masakra. 4 tys przez okolo minute szkoda mi silnika jak cholera;/ dzis zatkalem caly dolot, to silnik natychmiast zdechl, wiec kolektor itd szczelne. ale kiedy zatkalem tylko dziure od krokowego, to dusil sie, dlawil, ale nie zdechl, wiec moze puszczac przez przepustnice...po rozgrzaniu silnika mam lekko ponad tysiac rpm, wiec za duzo. dodam, ze czujnik temp cieczy podmienialem...bez zmian... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cio Napisano 26 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2013 > u mnie po odpaleniu rano zimnego jest masakra. 4 tys przez okolo minute szkoda mi silnika jak > cholera;/ dzis zatkalem caly dolot, to silnik natychmiast zdechl, wiec kolektor itd szczelne. > ale kiedy zatkalem tylko dziure od krokowego, to dusil sie, dlawil, ale nie zdechl, wiec moze > puszczac przez przepustnice...po rozgrzaniu silnika mam lekko ponad tysiac rpm, wiec za duzo. > dodam, ze czujnik temp cieczy podmienialem...bez zmian... No to u ciebie jest przyczyna. U mnie w obu sytuacjach silnik natychmiast kaput, i teraz pytanie gdzie dalej szukać skoro wszędzie szczelno? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eosik Napisano 27 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2013 > No to u ciebie jest przyczyna. U mnie w obu sytuacjach silnik natychmiast kaput, i teraz pytanie > gdzie dalej szukać skoro wszędzie szczelno? tak jak myslalem. przepustnica byla nie domknieta i przez nia bralo powietrze. wyregulowalem, teraz po odpaleniu 2 tys, po 2 sekundach 1500 i spada... po zatkaniu krokowego teraz silnik gasnie natychmiast Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LuQ Napisano 6 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2013 Witam Panów, CC oddałem do mechaniora i mechanior stwierdził że wina nie lezy po stronie mechanicznej, coś w elektronice musiało piardnąć, czujniczek ew. komp. Szanowny użytkownik Kiero (który pierwszy podrzucił pomysł za co serdecznie dziękuję) mówił właśnie o czujniku temp. wody w kol. ssącym. Następnie pieczęć pod tym postyawił furious (któremu też dziękuję), dlatego też wczoraj wybrałem się po tenże czujnik. Koszt 30zł jakiś włoski, dziś od ósmej w garażu, rach ciach ciach, e wuala CC ma swoje normalne obroty. Tak więc panowie nie podmieniać przepustnic, nie ruszać kompów tylko maszeryjemy do sklepów po czujniczki i zmieniamy, jeśli u was w sklepach będą drogie, mogę wam kupić i podesłać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cio Napisano 6 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 6 Lutego 2013 A sprawdzałeś wartości miernikiem jaki miałeś na tym czujniku walniętym? może podłączałeś się pod kompa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LuQ Napisano 6 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2013 Właśnie nie sprawdzałem na starym, ani pod komputer się nie podpinałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cio Napisano 6 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 6 Lutego 2013 > Właśnie nie sprawdzałem na starym, ani pod komputer się nie podpinałem. A masz moze gdzies ten czujnik (uszkodzony) mozesz zmiezyc jego rezystancje i przybliżoną temerature w której miezyłeś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LuQ Napisano 6 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2013 > A masz moze gdzies ten czujnik (uszkodzony) mozesz zmiezyc jego rezystancje i przybliżoną > temerature w której miezyłeś? musze kupić te "druty" do miernika i w piątek postaram sie pomierzyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eosik Napisano 9 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2013 > musze kupić te "druty" do miernika i w piątek postaram sie pomierzyć. a jednak. kupilem ten czujnik temp, bo po ustawieniu przepustnicy bylo dobrze, ale temp byla na plusie. wrocily mrozy i problem razem z nimi. dzis wymienilem czujnik temp i zimny silnik ma 2 krpm i zaraz spada. do tego odzyskal chec zycia i vigor dolegalo mu ewidentnie do tej pory cos, moze za bogata dawke mial. do tego palil jak wsciekly, kolo 10/100 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arek1992 Napisano 10 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2013 to muszę u siebie sprawdzić, zbierać sie zbiera dobrze ale paliwo niknie w oczach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eosik Napisano 5 Marca 2013 Udostępnij Napisano 5 Marca 2013 jak u wasz tymi obrotami?? bo u mnie problem nie rozwiazany nadal juz brakuje mi pomyslow, obroty po odpaleniu wysokie, pozniej strasznie faluja, ze nawet zgasnie na skrzyzowaniu czasem. P.S. dzis strzelil mi pasek alternatora. o dziwo zaowocowalo to tym, ze obroty przestaly falowac...odpale jutro zimnego gada, zobaczymy czy poskutkuje. moze alternator siac taki zamet w elektronice?? a, i jakstrzelil pasek, to zaczal mi AFR dzialac, bo tak to martwy lezal... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cio Napisano 5 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 5 Marca 2013 U mnie nadal 2krpm po odpaleniu i powoli spada. Takie pytanie czy krokowce miedzy 1.2 spi a 1.2 mpi 75 sie różnią? Bo już nie wiem. Podmieniałem czujnik płynu i bez zmian. A może to powodować map? bo tez go mam od spi i tak właśnie podejżewam jeszcze jego... co do poprawy po urwaniu paska - moze łożyska sie zacierają i poprostu silnik ma raz cieżko raz lekko i dla tego faluje obrotami (to by tłumaczyło urwanie paska). Sprawdz czy sie altek lekko obraca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eosik Napisano 5 Marca 2013 Udostępnij Napisano 5 Marca 2013 > U mnie nadal 2krpm po odpaleniu i powoli spada. Takie pytanie czy krokowce miedzy 1.2 spi a 1.2 mpi > 75 sie różnią? Bo już nie wiem. Podmieniałem czujnik płynu i bez zmian. A może to powodować > map? bo tez go mam od spi i tak właśnie podejżewam jeszcze jego... > co do poprawy po urwaniu paska - moze łożyska sie zacierają i poprostu silnik ma raz cieżko raz > lekko i dla tego faluje obrotami (to by tłumaczyło urwanie paska). Sprawdz czy sie altek lekko > obraca jutro sprawdze, bo wrocilem po ciemku do domu, ale zawsze jak falowaly obroty, to pasek zapiszczal i cos w tym moze byc... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gumbas Napisano 9 Marca 2013 Udostępnij Napisano 9 Marca 2013 Dzisiaj wymieniłem uszczelke pod kolektorem ssącym i jak ręką odją Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cio Napisano 10 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 10 Marca 2013 > Dzisiaj wymieniłem uszczelke pod kolektorem ssącym i jak ręką odją a sprawdzałeś wcześniej czy łapał lewe powietrze? czy tak profilaktycznie wymieniłes? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LuQ Napisano 10 Marca 2013 Udostępnij Napisano 10 Marca 2013 ehhhh... myslalem ze nie zawitam znow do tego tematu ale cóż .... W sobotę podmieniłem silniczek krokowy a to z racji tego że szarpał po odpuszczeniu gazu (hamowanie silnikiem). Dziś odpaliłem, pac 2 tys. obr. poczekałem troche i obroty nie miały zamiaru spadac ponizej tych 2. Więc szybka piłka wziałem włozyłem ten co był, odpalam 2 tysie przez chwile i potem zaczeły spadac, rozgrzałem auto itd i obroty znów są powyżej normy (ok. 1000-1100) Wszystko było dobrze po wymianie czujnika cieczy, aż do tej cholernej wymiany krokowca ... co tu zrobić moi państwo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arek1992 Napisano 10 Marca 2013 Udostępnij Napisano 10 Marca 2013 adaptacje skasować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LuQ Napisano 10 Marca 2013 Udostępnij Napisano 10 Marca 2013 własnie odłączyłem kleme na 1h, zobaczymy czy coś to da. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 10 Marca 2013 Udostępnij Napisano 10 Marca 2013 > własnie odłączyłem kleme na 1h, zobaczymy czy coś to da. Po kiego wała wszyscy zawsze czekąją nie wiadomo ile czasu z tym odłączaniem Skąd ten biedny komp ma niby wiedzieć ile czasu był odłączony. Jeszcze do tego klemę, jakby nie można było po prostu bezpiecznika od ECU na chwilę wyciągnąć. Robicie se koledzy na maksa pod górkę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gumbas Napisano 10 Marca 2013 Udostępnij Napisano 10 Marca 2013 > a sprawdzałeś wcześniej czy łapał lewe powietrze? czy tak profilaktycznie wymieniłes? Lapał lewe powietrze. uszczelniłem jeszcze przepustnice Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LuQ Napisano 10 Marca 2013 Udostępnij Napisano 10 Marca 2013 adaptacja chyba pomogła, narazie są obroty poniżej 1k Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.