Skocz do zawartości

Stuki w zawieszeniu (?)


nikt-znany

Rekomendowane odpowiedzi

Jak tylko temperatura spadnie w granicach -10 st. C lub niżej przy ostrzejszym przyspieszaniu, czasami jak skręcam do uszu dochodzi pojedyńczy stuk, raczej przód od strony kierowcy.

Tak jakby coś przesunęło się i stuknęło.

Wymienione:

lewa strona: sworzeń wahacza, poduszka kolumny amortyzatora, tuleja wahacza, tylna poduszka wahacza, guma stabilizatora.

prawa strona: sworzeń wahacza, tuleja wahacza, tylna poduszka wahacza, guma stabilizatora. Poduszka amortyzatora wymieniona z 80kkm temu.

Kilku mechaników nie potrafi tego namierzyć. Zawieszenie sztywne, bez luzów.

Stuka tylko jak są mrozy, a więc pewnie któraś guma sztywnieje i tłucze...

Obstawiam: poduszka McPhersona strona lewa lub któraś poduszka silnika, tylko która... zlosnik.gif

Może ktoś wyjmie z szafy szklaną kulę i coś powróży... hehe.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> u mnie tez czasami tak jest. jak sie ciepło zrobi, to nie bedzie słychać, a narazie puszczam

> głośniej radio

Profilaktycznie może wymienię poduszkę amortyzatora z lewej strony. Jak to nie pomoże podgłośnię radio na czas mrozów i poczekam aż się bardziej wystuka... hehe.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> gumy na staba weszły lekko czy ciasno??

> w tych autach końcówki staba się wycierały

Dzięki za wskazówkę, jednak gumy weszły na sztywno.

Dodatkowo przy skręcaniu kół w miejscu nie stukałoby... a stuka.

Później spróbuję obadać z kimś, może coś wysłucham zlosnik.gif

EDIT: na postoju stuka gdy kręcimy w prawo, jakby na maglu (?)... chgw, jutro jeszcze poszukam jakiegoś innego magika, niech powróży.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> W sensie końcówka drążka kierowniczego od strony listwy maglownicy czyli nie od piasty koła a od przekładni kierowniczej pod gumową osłoną lub może stukać nawet listwa maglownicy ale wtedy by problemy były z uciekającym olejem z przekładni

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> > W sensie końcówka drążka kierowniczego od strony listwy maglownicy czyli nie od piasty koła a od

> przekładni kierowniczej pod gumową osłoną lub może stukać nawet listwa maglownicy ale wtedy by

> problemy były z uciekającym olejem z przekładni

Tylko jakby to stukało to raczej non stop, a już z pewnością na dołkach :-)

A tak dopóki jest w miarę ciepło to cisza, nawet jak się jedzie po dziurach zlosnik.gif

Przynajmniej tak mi się wydaje spineyes.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.