Skocz do zawartości

Dacia Sandero Stepway


Ryb

Rekomendowane odpowiedzi

> Dacie są świetne na wieś (sporo rodziny mieszkającej na wsi tym jeździ) - pojedzie się w pole a

> potem błoto wypłucze szlaufem i jest OK

> Ewentualnie do wożenia dziecka - nasyfi papkami, chrupkami, wymiocinami - ta sama akcja i można

> ruszać

ale wiesz, do tego też służą auta i jak komuś to nie przeszkadza to w czym problem. Nie można czepiać się auta budżetowego, że nie ma w nim luksusu IThankYou.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ale wiesz, do tego też służą auta i jak komuś to nie przeszkadza to w czym problem. Nie można

> czepiać się auta budżetowego, że nie ma w nim luksusu

No przecież nie problem - napisałem, że są zastosowania, gdzie się świetnie nadają ok.gif

Sam bym nie kupił ponieważ dacie mają kilka braków które dla mnie są abslutnym must-have, ale z rodziny się nie nabijam jak do nich jadę - w ich sytuacji sam bym pewnie dacię kupił.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> W środku widziałem tylko na zdjęciach. Ale wygląda to nieźle...

A ocynk już zamontowali ?

Bo na minus tych aut - słabe wyniki ENCAP, słaba blacha i awaryjność. Co prawda awaryjność jest na poziomie uwielbianego na AK Stilo, więc i Dacia powinna być hitem AK.

Wydaje mi się, że takie ma być założenie Dacii - ma przyciągać klienta wyglądem i ceną, a producent ma ją zrobić tanio - czyli składanka części z zasobów Renault (popatrz na elementy wnętrza - wszystkie znajdziesz w starych modelach Renault) i taniość gdzie się da (blacha bez ocynku, nie walczymy o bezpieczeństwo).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wnętrze dacii to absolutna porażka - taty miały lepsze

> W nowej generacji powiększyli tylko miejsce na radio, żeby 2DIN weszło - reszta jest tak samo

> tandetna i odrażająca

Chyba sobie żartujesz. Taty już nie ma, a Dacie są i sprzedają się w Polsce jak świeże bułeczki.

Co do tandetności - nie zauważyłem aby była bardziej tandetna od aut w tym samym zakresie cenowym, także to żaden argument.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A ocynk już zamontowali ?

> Bo na minus tych aut - słabe wyniki ENCAP, słaba blacha i awaryjność. Co prawda awaryjność jest na

> poziomie uwielbianego na AK Stilo, więc i Dacia powinna być hitem AK.

> Wydaje mi się, że takie ma być założenie Dacii - ma przyciągać klienta wyglądem i ceną, a producent

> ma ją zrobić tanio - czyli składanka części z zasobów Renault (popatrz na elementy wnętrza -

> wszystkie znajdziesz w starych modelach Renault) i taniość gdzie się da (blacha bez ocynku,

> nie walczymy o bezpieczeństwo).

Oczywiście że już od 2008 roku dają ocynk. Tylko dach jest bez ocynku.

Awaryjność - żeby każde auto było tak awaryjne jak Dacia, to ASO i warsztaty poszłyby z torbami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Chyba sobie żartujesz. Taty już nie ma, a Dacie są i sprzedają się w Polsce jak świeże bułeczki.

Ale argument - maybach też przestanie być produkowany/sprzedawany w tym roku, czy to dlatego, że ma wnętrze gorsze od dacii??

hahaha.gifhahaha.gifhahaha.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Akurat pokazujesz zdjęcie Sandero z przed liftingu.

> Nowe Sandero Stepway wygląda trochę inaczej w środku, ale nie zmienia to faktu że biegi są na 100%

> obudowane

ale Lukaso pytał o obudowę ręcznego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ale argument - maybach też przestanie być produkowany/sprzedawany w tym roku, czy to dlatego, że ma

> wnętrze gorsze od dacii??

Widzę, że ze zrozumieniem teksu pisanego u ciebie nie jest za dobrze.

Napisałeś że Tata miała lepsze wnętrze od Dacii - co oczywiście nie było prawdą. Tata miała kiepskie wnętrze, źle i odstające plastiki, było kiepsko i niepoprawnie wykończona - dlatego nie przyjęła się na naszym rynku. Natomiast Dacia się przyjęła, bo co prawda plastiki nie są pierwszej jakości, ale jednak są spasowane poprawnie, nic nie trzeszczy, nic nie stuka - wykończenie jest również na poprawnym poziomie. I dlatego właśnie Dacia się sprzedaję jak ciepłe bułeczki. Teraz już mam nadzieje, że zrozumiałeś co miałem na myśli, bo proście wyjaśnić już nie potrafię.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Chyba sobie żartujesz. Taty już nie ma, a Dacie są i sprzedają się w Polsce jak świeże bułeczki.

to czemu ich nie widać na ulicy ?

logana spotkać to jak trafić 5 w totka wink.gif

jedynie Duster jest dość popularny

> Co do tandetności - nie zauważyłem aby była bardziej tandetna od aut w tym samym zakresie cenowym,

> także to żaden argument.

a co jest w tym zakresie ceonowym ?

bo jeśli faktycznie weźmiemy dustera za 39kzł to OK, ale jak porównasz dustera za 70kzł to już tak średnio grinser006.gif

tak samo Stepway, najtańszy pewnie koło 30kzł, ale już przy 50kzł ... chyba da sie kupić coś lepszego ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Oczywiście że już od 2008 roku dają ocynk.

Tylko, jak już wspomniano, taki, który nadaje się do folderów reklamowych, bo w praktyce nie działa.

Jednostronny ocynk ćwiczył Opel w Astrze F, Daewoo w Nexii i Espero. Po spektakularnej porażce Astra G oraz Lanos zostały prawidłowo zabezpieczone antykorozyjnie.

W Dacii chyba jednak to celowe - auto ma nie konkurować z Renault, więc dobrze jak będzie gnić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety obecnie porażką Dacii są ceny za Renault, jak mam dać 42-43 tys za Sandero to w tej samej cenie wolałbym kupić clio IV. Do tego clio będzie miało 12 lat gwarancji na nadwozie i podwójny ocynk a Dacia 6 lat i pojedynczy ocynk niektórych elementów:klapy, drzwi, błotniki. Co do cen to jak kupowałem w 2010 Logana MCV FL1.5 dci 85KM 7 os ful wyposażenie jakie można było włożyć z metalikiem wychodziło 53 tys i nie było konkurencji dla nowego auta 7 os.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> to czemu ich nie widać na ulicy ?

> logana spotkać to jak trafić 5 w totka

> jedynie Duster jest dość popularny

u mnie dacia to dość częsty widok, mnóstwo sandero stepway i dusterów (może nie tyle co VW w TDIku ale są popularne)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> u mnie dacia to dość częsty widok, mnóstwo sandero stepway i dusterów (może nie tyle co VW w TDIku

> ale są popularne)

stepway'a to chyba jednego widziałem hmm.gif

był okres że loganów trochę jeździło, teraz jakoś znikły niewiem.gif

sandero też nie jest popularnym autem

w tym tygodniu pierwszy raz zobaczyłem loggy ... ale on paskudny z boku grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A ja Dacie mam już prawie 5 lat i żadnych awarii jakoś nie doświadczyłem, podobnie zresztą jak inni

> użytkownicy Dacii.

> Samochód mnie jeszcze nie zawiódł. W ostatnie mrozy fajnie było widać, które auto to tandeta - mój

> odpalał zawsze, sąsiadów sprowadzane za odry VW, Audi i inne wynalazki złożone z kilku aut już

> tak ładnie nie odpalały.

> Nie mówiąc już o kosztach utrzymania Dacii - są bardzo małe, części tanie, konstrukcja prosta -

> każdy Mietek w szopie jest w stanie naprawić Dacię.

> A co do spadku wartości to gó...no mnie to obchodzi, bo nie mam zamiaru go sprzedawać - nie

> sprzedaje się sprawnego auto, na którym mogę zawsze polegać.

> A nawet gdybym chciał sprzedać, to kupców na Dacie Sandero z Polskiego salonu mogę przebierać i

> wybierać do koloru jak rękawiczki - tylu jest chętnych na kupno Dacii z polskiego salonu, z

> pewnym pochodzeniem auta itd.

> Inną zaletą Dacii jest to, że nie kusi w ogóle złodziei, co o innych markach można zapomnieć.

> Jeśli chodzi o słabe blachy, co ktoś tutaj wspomniał to jest już mit, od roku 2008 Dacie mają

> raczej porządną blachę - na moim nie ma żadnych oznak korozii.

> A tandetne plastyki w Dacii po FL są tak samo tandetne jak w Skodach np. Octavii II -= także nie ma

> się czym podniecać.

Ciszę się, że Dacia Ci pasuje. Co do ostatniego z Twoich stwierdzeń jakoby cytuję,,

> A tandetne plastyki w Dacii po FL są tak samo tandetne jak w Skodach np. Octavii II -= także nie ma

> się czym podniecać. ''

Widać, że skodę widziałeś raczej jadącą po ulicy.....

Każdy ma swoje zdanie, ja nie zdecydował by się wydać na Dacie 50 tys zł .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Fakt zauwazylem to samo O2FL ma tragiczne materialy w stosunku do O2, podobna roznica jak miedzy O1

> a O tour.

To samo było z Fabią. Fabia I miała całkiem przyzwoite materiały, Fabia I FL gorsze, zaś Fabia II poniżej krytyki. Ale tak się dzieje również w innych markach, po prostu samochody tanieją, więc na czymś trzeba oszczędzać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Widać, że skodę widziałeś raczej jadącą po ulicy.....

Wcale, że nie tylko jadąca po ulicy. Jeździłem innymi autami, nawet z półki dużo wyższych cen jak Mercedes C63 AMG i wiesz co ?

Zbyt dużej różnicy pomiędzy plastikami nie ma. Dotykam pokręteł w Mercedesie i w swoim Sandero i dużej różnicy nie widzę i nie czuję. NIe na tyle dużej, abym pisał że ma to jakiekolwiek znaczenie.

Rozumiesz ?

Tandetne plastiki to wymysł pismaków, redaktorów, którzy bezmyślnie powielają tylko inne teksty z Logana z 2004 roku, Ctrl-C i Ctrl-V, a nawet nie siedzieli pewnie w obecnej Dacii- bo coś trzeba pisać, a że się piszę dla gazet sponsorowanych przez Niemcy, to zawsze w Dacii plastiki będą tandetne, nieważne jakie by nie były.

Ty zapewne widziałeś tylko Dacię z okładki jakiegoś magazynu, a o tandetnych plastikach czy blachach to się tylko naczytałeś.

Ja mam Sandero od 2008 roku i jakoś nie widzę tej tandetnej blachy, czy odpadającego silnika jak to mi mówili ludzie kiedy kupowałem Dacię. Śmiali się, że po roku mi blacha zgnije - jakoś minęło prawie 5 lat, auto stoi non stop pod chmurką a żadnych oznak korozii nie widać - mógłbym spokojnie postawić auto w salonie i mało kto by się zorientował że to jest już 5 letnie auto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wcale, że nie tylko jadąca po ulicy. Jeździłem innymi autami, nawet z półki dużo wyższych cen jak Mercedes C63 AMG i wiesz co ?

> Zbyt dużej różnicy pomiędzy plastikami nie ma. Dotykam pokręteł w Mercedesie i w swoim Sandero i dużej różnicy nie widzę i nie czuję.

> NIe na tyle dużej, abym pisał że ma to jakiekolwiek znaczenie.

Czyli dyskusja ze ślepym o kolorach grinser006.gif Osobiście w aucie spędzam dużo czasu i chciałbym, żeby był to czas spędzony przyjemnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Fakt zauwazylem to samo O2FL ma tragiczne materialy w stosunku do O2, podobna roznica jak miedzy O1

> a O tour.

O czym Ty piszesz? Mam OII FL i jeśli tam są złe matriały użyte to nie mam więcej pytań. A porównywanie ich do materiałów z Daci to już przesada hahaha.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wcale, że nie tylko jadąca po ulicy. Jeździłem innymi autami, nawet z półki dużo wyższych cen jak

> Mercedes C63 AMG i wiesz co ?

> Zbyt dużej różnicy pomiędzy plastikami nie ma. Dotykam pokręteł w Mercedesie i w swoim Sandero i

> dużej różnicy nie widzę i nie czuję. NIe na tyle dużej, abym pisał że ma to jakiekolwiek

> znaczenie.

> Rozumiesz ?

> Tandetne plastiki to wymysł pismaków, redaktorów, którzy bezmyślnie powielają tylko inne teksty z

> Logana z 2004 roku, Ctrl-C i Ctrl-V, a nawet nie siedzieli pewnie w obecnej Dacii- bo coś

> trzeba pisać, a że się piszę dla gazet sponsorowanych przez Niemcy, to zawsze w Dacii plastiki

> będą tandetne, nieważne jakie by nie były.

> Ty zapewne widziałeś tylko Dacię z okładki jakiegoś magazynu, a o tandetnych plastikach czy

> blachach to się tylko naczytałeś.

> Ja mam Sandero od 2008 roku i jakoś nie widzę tej tandetnej blachy, czy odpadającego silnika jak to

> mi mówili ludzie kiedy kupowałem Dacię. Śmiali się, że po roku mi blacha zgnije - jakoś minęło

> prawie 5 lat, auto stoi non stop pod chmurką a żadnych oznak korozii nie widać - mógłbym

> spokojnie postawić auto w salonie i mało kto by się zorientował że to jest już 5 letnie auto.

Jeżdziłem Sandero pół roku, teraz mam Corse D FL. Dla mnie to tak jak bym się przesiadł z CC do SC, jak z punto 1 do GP.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ciszę się, że Dacia Ci pasuje. Co do ostatniego z Twoich stwierdzeń jakoby cytuję,,

> Widać, że skodę widziałeś raczej jadącą po ulicy.....

> Każdy ma swoje zdanie, ja nie zdecydował by się wydać na Dacie 50 tys zł .

Dobre jest w topowej wersji elegance. W podstawowych jest beznadziejne. Chco kazdy ma swoje zdanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> To ma byc tanie auto, czego chciec wiecej?

1. to wcale nie jest tanie auto

2. poprawności chociaż?

> Zart chyba, czemu to porownujesz z Alfa? Porownaj z tania Panda, Punto, i30.

Napisałem o tym. Nawet w porównaniu z tanią konkurencją ten samochód wypada bardzo blado.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> 1. to wcale nie jest tanie auto

> 2. poprawności chociaż?

> Napisałem o tym. Nawet w porównaniu z tanią konkurencją ten samochód wypada bardzo blado.

Sprawdziłem. Porównywalne Clio (stary model!) z dieslem 75KM, bez tempomatu i paru innych dodatków jest i tak co najmniej o 10 000zł droższe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> 1. to wcale nie jest tanie auto

> 2. poprawności chociaż?

43k za stepway z klimatyzacja to jest duzo pieniedzy? Pokaz mi ile kosztuje konkurencja? A zwykle sandero 30 pare k. Do miasta jako drugie a nawet pierwsze auto w sam raz.

Lepsze to niz zajezdzony trup z DE.

> Napisałem o tym. Nawet w porównaniu z tanią konkurencją ten samochód wypada bardzo blado.

Przejedz sie i10 albo ta nowa skoda citigo czy C1 wcale nie sa lepsze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Sprawdziłem. Porównywalne Clio (stary model!) z dieslem 75KM, bez tempomatu i paru innych dodatków

> jest i tak co najmniej o 10 000zł droższe.

Do tego gabarytowo Clio będzie raczej mniejszym samochodem od Sandero.

IMO nowe Sandero to bardzo ładne autko. Szkoda, że wybór silników dość skromny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Do tego gabarytowo Clio będzie raczej mniejszym samochodem od Sandero.

> IMO nowe Sandero to bardzo ładne autko. Szkoda, że wybór silników dość skromny.

IMO ten 0.9TcE 90KM do miasta będzie w sam raz. ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> 43k za stepway z klimatyzacja to jest duzo pieniedzy? Pokaz mi ile kosztuje konkurencja? A zwykle

> sandero 30 pare k. Do miasta jako drugie a nawet pierwsze auto w sam raz.

> Lepsze to niz zajezdzony trup z DE.

> Przejedz sie i10 albo ta nowa skoda citigo czy C1 wcale nie sa lepsze.

krótko: Punto ok.gif

I teraz to spróbuj porównać. Bo klasa bardzo podobna.

Za taką kasę można też mieć nową Pandę. I nie powiesz chyba, że w środku te dwa auta będą brzydsze niż Daćka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> W Dacii tak się składa, że w obrębie jednej generacji WSZYSTKIE samochody mają to samo wnętrze -

> tak, żeby właściciel dustera za ponad 70k nie myślał sobie, że jest lepszy od właściciela

> logana za 28

> Wnętrze dacii to absolutna porażka - taty miały lepsze

> W nowej generacji powiększyli tylko miejsce na radio, żeby 2DIN weszło - reszta jest tak samo

> tandetna i odrażająca

> Dacie są świetne na wieś (sporo rodziny mieszkającej na wsi tym jeździ) - pojedzie się w pole a

> potem błoto wypłucze szlaufem i jest OK

> Ewentualnie do wożenia dziecka - nasyfi papkami, chrupkami, wymiocinami - ta sama akcja i można

> ruszać

Dacia jest "sobą", nie udaje czegoś innego. JAK NA DACIĘ jest w porządku. Nie byłaby w porządku, gdyby siliła się na bycie Renault albo czymś innym. Jednak jako taka jest po prostu OK.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> krótko: Punto

> I teraz to spróbuj porównać. Bo klasa bardzo podobna.

> Za taką kasę można też mieć nową Pandę. I nie powiesz chyba, że w środku te dwa auta będą brzydsze

> niż Daćka.

Dacia Sandero Ambiance z klima 35k 75KM

Fiat Punto 1.4 77 KM Start&Stop Estiva 41k

6k roznicy IMO sporo. Pewnie mozna taka dacie wyrwac taniej.

O pandzie nie mowie, poniewaz to mniejsze auto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A ja Dacie mam już prawie 5 lat i żadnych awarii jakoś nie doświadczyłem, podobnie zresztą jak inni

> użytkownicy Dacii.

> Samochód mnie jeszcze nie zawiódł. W ostatnie mrozy fajnie było widać, które auto to tandeta - mój

> odpalał zawsze, sąsiadów sprowadzane za odry VW, Audi i inne wynalazki złożone z kilku aut już

> tak ładnie nie odpalały.

Moj 11-letni VW TDI z przebiegiem 300kkm tez zawsze odpala, w tamtym roku bylo -27 i odpalal "na dotyk". 2 lata temu tak samo. A obie tamte zimy stał pod chmurką. Czy to jest wyznacznikiem ze moje auto jest lepsze niz np. nowsze auta ktore nie odpalily?

> Nie mówiąc już o kosztach utrzymania Dacii - są bardzo małe, części tanie, konstrukcja prosta -

> każdy Mietek w szopie jest w stanie naprawić Dacię.

A do VW to czesci niby sa drogie? Do Golfów/Passatów czesci sa tak tanie i tak ogolnie dostepne ze chyba lepiej byc nie moze.

> A co do spadku wartości to gó...no mnie to obchodzi, bo nie mam zamiaru go sprzedawać - nie

> sprzedaje się sprawnego auto, na którym mogę zawsze polegać.

No widzisz, a te sprowadzone zza Odry VW/Audi o ktorych piszesz ciagle trzymaja wartosc i nawet kilkunastolenie sa wzglednie drogie.

> A nawet gdybym chciał sprzedać, to kupców na Dacie Sandero z Polskiego salonu mogę przebierać i

> wybierać do koloru jak rękawiczki - tylu jest chętnych na kupno Dacii z polskiego salonu, z

> pewnym pochodzeniem auta itd.

A jak ja bym chcial sprzedac VW, to ludzie sie zabijają o Passaty, wiec moge przebierac jeszcze bardziej.

Oczywiscie nie mam zamiaru tutaj udowadniac ze VW jest lepsze od Dacii - ale jak Ty uzywasz glupich argumentów, to na nie Ci odpowiadam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Teraz już mam nadzieje, że zrozumiałeś co miałem na myśli, bo proście

> wyjaśnić już nie potrafię.

Na myśli możesz mieć cokolwiek - nikt nie broni. Tylko nie zawsze musi (i w tym wypadku nie) się zgadzać ze stanem faktycznym smile.gif

Widziałeś kiedykolwiek indike viste bliżej niż z 1,5 metra?

Z indiki i z dustera moja małżonka uciekła jak oparzona, z wyrazem "fuj" na twarzy zlosnik.gif

Ale po indice powiedziała: "Tragedia, ale nie aż taka jak to paskudztwo, które pokazałeś mi wcześniej, ta dacia" claps.gif

A indika kosztowała 26 kPLN, duster, w którym siedziała - 70 KPLN.

Bez komentarza...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ale Lukaso pytał o obudowę ręcznego

Może raz jeszcze: jak wygląda sprawa dźwigni ręcznego w Nowym Sandero Stepway czy tak samo jak w zwykłym. Dam sobie "uciąć", że w zwykłej wystawała po prostu z podwozia bez żadnej obudowy i wyglądało to tragicznie jak 30 lat temu. Reszta na "normalnym" Low-Cost poziomie a ten aspekt ręcznego mnie aż kuł w "oczy".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> tak, było wyśmiane kilkukrotnie i raz zniszczone przez cofającego TIRa

> Polonez też był ... wyśmiany

> więc TopGear nie jest żadnym wyznacznikiem

W mojej pierwotnej wypowiedzi chodziło o to, że Dacia JEST i nawet TG ją wspomina (zawsze z przekąsem, szyderczo, choć May'owi się pozornie podoba)...

Polska motoryzacja jest przeszłością. Rumuńska - przed nią jest raczej przyszłość - popatrz na gamę modelową Dacii. Mamy hatchbacki, sedana, pickupa, kombi, "vana", "suva"...

Polska traci okazję za okazją i pewnie polska motoryzacja się już nigdy nie ocknie i nie odrodzi. icon_rolleyes.gifoslabiony.gifsob.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Na myśli możesz mieć cokolwiek - nikt nie broni. Tylko nie zawsze musi (i w tym wypadku nie) się

> zgadzać ze stanem faktycznym

> Widziałeś kiedykolwiek indike viste bliżej niż z 1,5 metra?

> Z indiki i z dustera moja małżonka uciekła jak oparzona, z wyrazem "fuj" na twarzy

> Ale po indice powiedziała: "Tragedia, ale nie aż taka jak to paskudztwo, które pokazałeś mi

> wcześniej, ta dacia"

> A indika kosztowała 26 kPLN, duster, w którym siedziała - 70 KPLN.

> Bez komentarza...

Tyle tylko, że Duster to SUV, a Indica to hatchback, więc bez sensu jest je porównywać. Może gdybyś pokazał Sandero, albo teraz nowe Sandero to miałaby inne zdanie, bo np. SUV-y się jej nie podobają.

Polecam :

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dacia Sandero Ambiance z klima 35k 75KM

> Fiat Punto 1.4 77 KM Start&Stop Estiva 41k

porównywałeś wyposażenie?

> 6k roznicy IMO sporo. Pewnie mozna taka dacie wyrwac taniej.

Punto też

proszszsz

> O pandzie nie mowie, poniewaz to mniejsze auto.

to może nie rozmawiajmy też o tym co ma ta najtańsza daćka na wyposażeniu. grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wcale, że nie tylko jadąca po ulicy. Jeździłem innymi autami, nawet z półki dużo wyższych cen jak

> Mercedes C63 AMG i wiesz co ?

> Zbyt dużej różnicy pomiędzy plastikami nie ma. Dotykam pokręteł w Mercedesie i w swoim Sandero i

> dużej różnicy nie widzę i nie czuję. NIe na tyle dużej, abym pisał że ma to jakiekolwiek

> znaczenie.

AMG robi podobne jakościowo wnętrza do Dacii? Kurcze, to chyba muszę podjechać do salonu i sam się przekonać, bo takiego porównania się nie spodziewałem.

PS jaki przebieg ma Twoje auto, że tak bardzo jest chwalone za bezawaryjność? (pytam, bo nie doczytałem)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tyle tylko, że Duster to SUV, a Indica to hatchback, więc bez sensu jest je porównywać. Może gdybyś

> pokazał Sandero, albo teraz nowe Sandero to miałaby inne zdanie, bo np. SUV-y się jej nie

> podobają.

I ja tu niby nie potrafię czytać? O wnętrzu rozmawiamy cały czas - zresztą z dustera taki suv jak z yeti, którym ostatecznie małżonka jeździ.

Podniesiony hatchback/kombi i tyle.

Tandetność wnętrza niestety się między generacjami nie zmieniła frown.gif Tak samo jak kuriozalność wyposażenia - można tanio mieć nawigację, ale nie automatyczną klimatyzację spineyes.gif

> Polecam :

Czyli nie widziałeś visty, tylko opierasz się na mediach... Dać link do pudelka?? wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam że się wtrącam, ale dlaczego usilnie piszecie o innych autach niż przedmiot tego posta?

Ile z was widziało, siedziało w (i tutaj pomogę co po niektórym) NOWYM SANDERO ?

Jako że moje rodzicielka powozi od nie dawna Sandero z 2010r, nawet nie śmiem na tej podstawie wypowiadać się o (i tutaj znowu mała pomoc) NOWYM SANDERO

Przepaść jest ogromna, zarówna pod względem stylistyki nadwozia, wnętrza (również jego wykończenia) jak i wyposażenia.

Uważam że nowy Duster to już pełnoprawny konkurent Clio, GP, Polo czy innych wynalazków.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> porównywałeś wyposażenie?

> Punto też

> proszszsz

Wyposazenie podobne. Za taka cene chyba skusilbym sie na punto.

hmm.gif ten jest po gradobiciu.

> to może nie rozmawiajmy też o tym co ma ta najtańsza daćka na wyposażeniu.

Ma wszystko co trzeba a panda jest duzo mniejsza grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.