mrBEAN Napisano 2 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 2 Lutego 2013 > Zatem, jeśli dobrze kombinuję, to w większej Octavii spalanie winno być ciut większe... Jeśli zauważyłeś to pisząc maksymalnie 5 litrów odniosłem się do jazdy w trasie z prędkościami 80-90 km/h. Moja Fabia (1.4 TSI 180KM) w takiej jeździe nad morze i do domu spaliła dokładnie 5,3 l z włączoną klimą. Jazda była przepisowa, maksymalnie i przelotowo 95 km/h wg. licznika. 1.2 TSI w takiej jeździe jest oszczędniejszy i jestem pewien, że spali nie więcej niż 5,0 l/100 km. Argumenty typu Fabia lżejsza od Octavii, od razu uprzedzam że moja waży 1243 kg także w zasadzie tyle co taka Octavia 1.2 TSI właśnie. Weź tą Fabię od ojca, przejedź się 50 km z prędkościami 80-90 km/h i powiesz na m co i jak Jak spali więcej niż 5l to znaczy, że albo jest zepsuta, ale Ty nie potrafisz i tyle. Zresztą dane z linka który podałem to potwierdzają, więc nie bardzo rozumiem w czym problem. Amen Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dizzastar Napisano 2 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2013 > Zresztą dane z linka który podałem to potwierdzają, więc nie bardzo rozumiem w czym problem. Właśnie w tym urok takiego forum jak autokacik, gdzie można zdobyć rzetelne opinie i dane żywych użytkowników, a nie pobożne życzenia internetowych marzycieli. Ale OK - żeby nie kruszyć kopii o pół litra paliwa to zrobimy tak: Ty w zdaniu: "Jeśli zauważyłeś to pisząc maksymalnie 5 litrów odniosłem się do jazdy w trasie z prędkościami 80-90 km/h" wymienisz słowo "maksymalne" na "minimalne" i wtedy będzie > Amen Tzn. 5l jest realne, ale w warunkach kiedy uważa się, by nie spalić za dużo. W normalnym życiu, gdzie trzeba zwolnić, zatrzymać się, wyprzedzić itp. to po prostu mało realne. Ciekawe jakie wyniki mają inni użytkownicy 1,2 TSI... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
noras Napisano 2 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2013 > klimą. Jazda była przepisowa, maksymalnie i przelotowo 95 km/h wg. licznika. Jeśli 95 km/h było maksymalnie to nie mogło być "przelotowo" - rozumiem to jako średnią. Jeśli średnia była 95 km/h to w praktyce na liczniku musiało by być jakieś 120 km/h przez większość trasy. Jeśli maksymalnie było 95 km/h - zgodzę się z tym spalaniem, ale średnia prędkość z trasy będzie ok. 70 km/h. Jeżdżąc autostradową prędkością 130-140 km/h średnią z trasy mam zwykle w okolicy 100 km/h. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 2 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 2 Lutego 2013 > Jeśli 95 km/h było maksymalnie to nie mogło być "przelotowo" - rozumiem to jako średnią. > Jeśli średnia była 95 km/h to w praktyce na liczniku musiało by być jakieś 120 km/h przez większość > trasy. > Jeśli maksymalnie było 95 km/h - zgodzę się z tym spalaniem, ale średnia prędkość z trasy będzie > ok. 70 km/h. > Jeżdżąc autostradową prędkością 130-140 km/h średnią z trasy mam zwykle w okolicy 100 km/h. Czy ja gdziekolwiek napisałem o średniej prędkości Jak do Was pisać żebyście zrozumieli MAKSYMALNIE auto jechało 95 km/h, po prostu gdzie można było jechało 95 km/h na tempomacie, nawet na S3. Teren zabudowany 55-60 km/h. Przy wyprzedzaniu może ze 2-3x było powyżej 100 km/h. Średnia wyszła chyba powyżej 70 km/h jeśli dobrze pamiętam. Spalanie 5,3l z 1000 km. Pisząc "przelotowo" miałem na myśli - gdzie się da, jechałem 95 km/h. Może tu powstała wątpliwość ale przy średniej 95 km/h takie spalanie jest abstrakcyjne więc proszę traktować mnie poważnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
norbert123 Napisano 2 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2013 > lipa > same tsi. lpg nie załozysz chyba ze 5 generacja potanieje... Nie trzeba wcale do tsi zakładać 5 generacji, nawet nasz rodzimy STAG ma do niektórych silników TSI specjalną instalkę (liczba obsługiwanych silników stale rośnie). Nie wiem jak z opłacalnością bo przy tego typu instalkach spalana jest też troche benzyna - aby nie dopuścić do zapieczenia wtryskiwaczy (jakies 10-20%) klik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 2 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 2 Lutego 2013 > Nie trzeba wcale do tsi zakładać 5 generacji, nawet nasz rodzimy STAG ma do niektórych silników TSI > specjalną instalkę (liczba obsługiwanych silników stale rośnie). Nie wiem jak z opłacalnością > bo przy tego typu instalkach spalana jest też troche benzyna - aby nie dopuścić do > zapieczenia wtryskiwaczy (jakies 10-20%) > klik Opłacalność jest żadna w tym przypadku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
norbert123 Napisano 2 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2013 > Opłacalność jest żadna w tym przypadku. Testowałeś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 2 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 2 Lutego 2013 > Testowałeś? Liczyłem I nie tylko ja.. Dużo zamieszania z tym, a opłacalność przy bardzo dużych przebiegach przy założeniu, że się nie będzie nic psuło z powodu instalki. Oszczędność bardzo wątpliwa, dlatego popularność bardzo niska. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartekm Napisano 2 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2013 > Odpowiedz na jedno proste pytanie, jeździłeś, że tak kategorycznie się wypowiadasz ? Że też Wam się chce ciągle przepychać na temat spalania, czyli jednej z najbardziej zależnych od warunków drogowych i kierowcy rzeczy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
norbert123 Napisano 2 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2013 Bardziej interesowaloby mnie testy praktyczne i opinie na ich podstawie. Liczyć można różnie i podłużnie Tu np klik jeden gosciu jest raczej zadowolony: 'Oooo....heheh o mnie mowa :-D . Czuję się w takim razie wywołany do odpowiedzi ;-) . A więc tak.... Długo się wahałem żeby zagazować swojego Passata 2.0 TFSI...ale ceny Pb zrobiły swoje :-( . No i cena Staga okazała się bardzo dobra jak dla mnie tj 3000zł!!! Jeżeli chodzi o spalanie na Pb to wychodzi mi średnio ok 12-13 / miasto i 7-8 trasa. Po założeniu Staga trochę się zmieniło :-) . Jeżeli chodzi o spalanie gazu w trasie to mierzyłem już 4 razy dotankowując do pełna i robiąc za każdym razem ok 500km wychodzi mi że pali mi ok 7-8l...zależy jak cisnąć ;-) . Co do benzyny to ciężko mi jednoznacznie i dokładnie powiedzieć ile spala :roll: , ale z tego co zauważyłem to niewiele...może 2l. Dla mnie najważniejsza jest jazda po mieście bo to moje 90 proc całej jazdy i tutaj jest naprawde duuuuuużo taniej niż na samej Pb. Ja dużo mam takich tras że odpalam i jadę 2-3km, staję i znowu tak samo...wiadomo tutaj mi więcej pobiera Pb bo po odpaleniu chodzi chwilę na samej benzynie....także trudno to jednoznacznie wyliczyć. Ja to trochę inaczej sobie przeliczyłem i wychodzi mi że spokojnie zrobię w mieście 100km za 40 zł a nie 65-70zł i o to mi chodziło! Powiem tak...ja jestem zadowolony! Co do samej instalki...chodzi to nieżle, nic nie czuć, zadnych dziwnych przejść itd. Ja nie widzę żadnej różnicy! Napiszę coś więcej za jakiś czas bo kolega który to montował w zakładzie partnerskim w Łęcznej (polecam :-D ) musi mi tam jeszcze coś poustwaiać (nie piszę co bo się nie znam) bo jak zauważyłem to jast jakiś problem z mieszanką na wolnych obrotach i świeci mi się check (p2187 - za uboga mieszanka na biegu jałowym)....jak się to wyeliminuję to będzie super!' Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 2 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 2 Lutego 2013 > Że też Wam się chce ciągle przepychać na temat spalania, czyli jednej z najbardziej zależnych od > warunków drogowych i kierowcy rzeczy To taki sport. Ja się nie przepycham tylko nie lubię jak ktoś pisze farmazony. Do tego tematu staram się podchodzić BARDZO obiektywnie. To taki sam temat jak o pogodzie, jak nie ma o czym to wio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 2 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 2 Lutego 2013 Powiem tak...ja jestem zadowolony! Przypomnij się za jakiś czas, policz to wszystko dokładnie. Jak pojeździsz chociaż rok czasu to wtedy coś będziesz mógł powiedzieć więcej. Uwzględnij koszt instalacji, spalanie itd. Miasto + duże spalanie i to ten przypadek gdzie może się to udać. U mnie zupełnie odwrotnie. Głównie jazda podmiejska. Średnie spalanie od początku: 7,1 l / 100 km Pomijając, że auto na gwarancji to taka instalacja w moim przypadku nie ma sensu. Dobra koniec pitolenia, wątek jest o O III Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
norbert123 Napisano 2 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2013 > Dobra koniec pitolenia, wątek jest o O III ktoś napisał, ze do OIII tylko instalacja 5gen wiec skorygowałem. Co do opłacalności, uważam, ze tylko testy praktyczne mogą to wykazać i obliczenia na podstawie rzeczywistego zużycia. Moze się okazać że będzie dużo lepiej niż zakładasz a może wręcze przeciwnie- jeszcze gorzej. Gdybać to sobie możemy choćby i 10 lat. P.S. Wreszczie Octavia w miarę fajnie wygląda z zewn. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
noras Napisano 3 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2013 > ktoś napisał, ze do OIII tylko instalacja 5gen IV gen. w TSI to większe druciarstwo niż II gen. w wtrysku pośrednim z EOBD. W sumie na tej samej zasadzie co IV gen w TSI możnaby i II gen. założyć - wsadzenie lpg z wtryskiem pośrednim cofa ten silnik konstrukcyjnie o jedną generację, ciekaw jestem ile wtedy zostaje mu mocy ? > P.S. Wreszczie Octavia w miarę fajnie wygląda z zewn. II przed FL jak dla mnie też była OK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
johnny_b2 Napisano 3 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2013 > Jeśli zauważyłeś to pisząc maksymalnie 5 litrów odniosłem się do jazdy w trasie z prędkościami > 80-90 km/h. > Moja Fabia (1.4 TSI 180KM) w takiej jeździe nad morze i do domu spaliła dokładnie 5,3 l z włączoną > klimą. Jazda była przepisowa, maksymalnie i przelotowo 95 km/h wg. licznika. > 1.2 TSI w takiej jeździe jest oszczędniejszy i jestem pewien, że spali nie więcej niż 5,0 l/100 km. > Argumenty typu Fabia lżejsza od Octavii, od razu uprzedzam że moja waży 1243 kg także w zasadzie > Jak spali więcej niż 5l to znaczy, że albo jest zepsuta, ale Ty nie potrafisz i tyle. Pozwolę sie z tobą niezgodzic. Ja w przeciwieństwie do ciebie testowalem 1.2 tsi 105 koni w nowym rapidzie. Wprawdzie byl jeszcze nie dotarty (przebieg 700kilometrow), ale nie udało sie zejść poniżej 7,1 litra. I to nie dlatego, ze go zylowalem. Po prostu, przy normalnej jeździe jest to niemożliwe. Spodziewam sie więc, ze w nowej octavii ktora jest większa nie bedzie lepiej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
2Rotor Napisano 3 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2013 > Odpowiedz na jedno proste pytanie, jeździłeś, że tak kategorycznie się wypowiadasz ? Jeździłem fabrycznie nowymi OII 1,4 TSI 122HP. Z 7000km średnie spalanie pokazywało coś 9,5 litra. Głównie miasto i powiedzmy raz w tygodniu trasa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ccLot Napisano 3 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2013 > IV gen. w TSI to większe druciarstwo niż II gen. w wtrysku pośrednim z EOBD. > W sumie na tej samej zasadzie co IV gen w TSI możnaby i II gen. założyć - wsadzenie lpg z wtryskiem > pośrednim cofa ten silnik konstrukcyjnie o jedną generację, ciekaw jestem ile wtedy zostaje mu > mocy ? > II przed FL jak dla mnie też była OK. Zwróć uwagę, że to nowe 1,8 tsi ma podwójny wtrysk: bezpośredni i pośredni w kolektor. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 3 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 3 Lutego 2013 > Pozwolę sie z tobą niezgodzic. Ja w przeciwieństwie do ciebie testowalem 1.2 tsi 105 koni w nowym > rapidzie. Wprawdzie byl jeszcze nie dotarty (przebieg 700kilometrow), ale nie udało sie zejść > poniżej 7,1 litra. I to nie dlatego, ze go zylowalem. Po prostu, przy normalnej jeździe jest > to niemożliwe. Spodziewam sie więc, ze w nowej octavii ktora jest większa nie bedzie lepiej. Przeczytaj kilka razy ze zrozumieniem o jakiej jeździe piszę/piszemy, a później się ze mną zgadzaj lub nie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rozi Napisano 3 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2013 Astra i Focus tez tak kosztują Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
johnny_b2 Napisano 3 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2013 > Przeczytaj kilka razy ze zrozumieniem o jakiej jeździe piszę/piszemy, a później się ze mną zgadzaj > lub nie Gadka o jeździe o kropelce, bo wtedy nie jest potrzebne lpg jest dla mnie smieszne. Naprawdę. Przy normalnej jeździe, przy której nie tracisz włosów z nerwów, bo mocniej nacisnales pedał gazu, ten silnik pali ponad 7litrow. To przecież tez nie jest najgorszy wynik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 3 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2013 > Gadka o jeździe o kropelce, bo wtedy nie jest potrzebne lpg jest dla mnie smieszne. Naprawdę. Przy > normalnej jeździe, przy której nie tracisz włosów z nerwów, bo mocniej nacisnales pedał gazu, > ten silnik pali ponad 7litrow. To przecież tez nie jest najgorszy wynik Tyle samo pali moje obecne 2.0 noPB, wiec gdzie niby ta korzysc z downsizingu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal8937 Napisano 3 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2013 > Jeździłem fabrycznie nowymi OII 1,4 TSI 122HP. Z 7000km średnie spalanie pokazywało coś 9,5 litra. > Głównie miasto i powiedzmy raz w tygodniu trasa. To chyba nie umiesz jeździć małymi silnikami z turbo, albo jeździsz w mega zakorkowanym mieście. W krk miałem rekord 12l/100km, lecz na dystansie ok 50 km jak latałem wieczorem po krk i cisnąłem od świateł do świateł. Dzisiaj powrót z koniakowa do domu. Zanim wydostałem się z domu do głównej drogi minęło jakieś 15 minut walki w podjazdami na 1 biegu. Spalanie z tego odcinka 31l/100 , a po przyjeździe do domu 6.0. Średnia z ostatnich o ile dobrze pamiętam 3 tyś km to 6.5. Na trasie pali mi między 5,5, a 6,5. W mieście trzeba liczyć między 7,5, a 8. Niby więcej innego silnika niż z turbo, no chyba że jakieś V6 lub V8 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
2Rotor Napisano 3 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2013 > To chyba nie umiesz jeździć małymi silnikami z turbo, albo jeździsz w mega zakorkowanym mieście. W > krk miałem rekord 12l/100km, lecz na dystansie ok 50 km jak latałem wieczorem po krk i > cisnąłem od świateł do świateł. Dzisiaj powrót z koniakowa do domu. Zanim wydostałem się z > domu do głównej drogi minęło jakieś 15 minut walki w podjazdami na 1 biegu. Spalanie z tego > odcinka 31l/100 , a po przyjeździe do domu 6.0. Średnia z ostatnich o ile dobrze pamiętam 3 > tyś km to 6.5. Na trasie pali mi między 5,5, a 6,5. W mieście trzeba liczyć między 7,5, a 8. > Niby więcej innego silnika niż z turbo, no chyba że jakieś V6 lub V8 8,5 to mi paliła służbowa Fabia 1,4 16V kombi. Tylko ja nie mam zamiaru się stresować czy raz czy 2 mocno depnąłem w pedał gazu, po prostu jadę swoje i tylko przestrzegam aby nie przekraczać prędkości więcej niż o 10-15km/h. Wpatrywanie się w licznik spalania chwilowego aby zaoszczędzić 1 litr na 100 jest nie dla mnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pepcio Napisano 3 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2013 > Magia Panie, magia. > Mi tyle pali TDI 1.9 - ale pewnie popsute. > Jakby było sprawne paliłoby 3,5 Moje diesle przy takich prędkościach produkowały paliwo, musiałem odlewać więc Twoje to żadna magia Jałowe dysputy to domena pomponik.pl proponuję tam zajrzeć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal8937 Napisano 3 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2013 A dlaczego komuś wmawiasz, że tak robi? S1 jechałem z pręd 110-120, a tak to cały czas mniej więcej 100. Przy wyprzedzaniu depa,czyli norma. Tymi silnikami trzeba się nauczyć jeździć po prostu. Ps. Nie, silnik nie produkuje mi paliwa i muszę mimo wszystko tankować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pepcio Napisano 3 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2013 > 90 km/h to też jest "do 120-130". > Dość często używam tego silniczka - w mieście zejście poniżej 8,5 to wyczyn, jest bardzo oszczędny > przy jeździe stałej prędkościami 70-90 - wtedy rzeczywiście można 5 zrobić, powyżej 120 na > autostradzie wskakuje na 10 i trzyma. Do jazdy z rozsądnymi prędkościami autostradowymi się > nadaje, ale powyżej licznikowego 140 opada z sił. Mam 1.2 TSI, najwyższe spalanie w mieszanym w mrozy i krótkie odcinki 7,1 l/100 - średnie z ostatnich trzech tankowań w zimę 6,5 l/100 cykl w zasadzie miejski , w zasadzie jazda Piekary Śląskie - Ktowice - Mikołów - Tychy i wokoło komina. Sporo krótkich odcinków po 1,5 km na trening. Minimalnie udało mi się na spokojnie pokonywanych odcinakch zejść do 5,2 l/100 , ale na zimowych oponach. Nie mam potrzeby koloryzować, piszę to co naleję z dystrybutora. Owszem jak będziesz dawał w palnik bez opamiętania to i z 18 pewnie spali. Diabeł tkwi .... w techice jazdy. Obecnie TSi spala mi średnio mniej niż 1,9 Multijet w Cromie, ale różnica w mocy jest spora i mam tego świadomość. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
msikor Napisano 3 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2013 > lipa > same tsi. lpg nie załozysz chyba ze 5 generacja potanieje... > szkoda ze nie ma zwyklego 1.6 hmmm... a koledzy powiedzą mi skąd wiedzą ze lpg nie będzie... bo w OII FL do tsi zakładali oryginalnie gazownie z tym ze do 1.4 tsi 122KM czy ten silnik z OIII 1.4 tsi 140KM dużo sie rózni od tego 122KM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 3 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2013 > hmmm... > a koledzy powiedzą mi skąd wiedzą ze lpg nie będzie... > bo w OII FL do tsi zakładali oryginalnie gazownie z tym ze do 1.4 tsi 122KM > czy ten silnik z OIII 1.4 tsi 140KM dużo sie rózni od tego 122KM Zakładali, ale się szybko wycofali. (?) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
msikor Napisano 3 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2013 > Zakładali, ale się szybko wycofali. (?) nieeee... w cenniku cały czas jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 3 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2013 > nieeee... > w cenniku cały czas jest Nie sprawdzałem, pamiętam, że były jakieś problemy i się wycofali Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 3 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2013 > Nie sprawdzałem, pamiętam, że były jakieś problemy i się wycofali A z czym tam nie było problemów? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
msikor Napisano 3 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2013 > Nie sprawdzałem, pamiętam, że były jakieś problemy i się wycofali jak tak ciężko to proszę KLIK KLIK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vronski Napisano 3 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2013 > jak tak ciężko > to proszę KLIK KLIK "Szczegóły na skoda-auto.pl/twinpower" --> 404, strona nie istnieje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
msikor Napisano 4 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2013 > "Szczegóły na skoda-auto.pl/twinpower" -- zgłos to do Skody ze im strona nie bangla Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pepcio Napisano 4 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2013 > Gadka o jeździe o kropelce, bo wtedy nie jest potrzebne lpg jest dla mnie smieszne. Naprawdę. Przy > normalnej jeździe, przy której nie tracisz włosów z nerwów, bo mocniej nacisnales pedał gazu, > ten silnik pali ponad 7litrow. To przecież tez nie jest najgorszy wynik Wszystko zależy od stylu i warunków jazdy. Mnie raz z całego zbiornika wyszło 7,1 ale jazda w mrozy i wokoło komina. Jak już pisałem wcześniej średnio 6,5 l/100 to normalny wynik robiony bez zbędnego wysiłku. Nie mniej napiszę, iż dobry diesel na pewno jest oszczędniejszy niż TSI, bynajmniej pali porównywalne ilości paliwa przy ostrzejszej jeździe gdy TSi trzeba oszczędzać by zrobić porównywalny wynik. Tak czy siak latem będę próbował osiągać regularnie wyniki na trasie poniżej 5 litrów i jestem przekonany, że bez problemu da się to zrobić. Teraz najniżej co udało się zejść to 5,2 l/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
noras Napisano 4 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2013 > cykl w zasadzie miejski , w zasadzie jazda Piekary Śląskie - Ktowice - Mikołów - Tychy Zdajesz sobie chyba sprawę, że piszesz o najbardziej rozwiniętym jeśli chodzi o infrastrukturę drogową regionie Polski i to co nazywasz "cyklem miejskim" dla mieszkańca Krakowa, Warszawy czy Wrocławia wygląda zupełnie inaczej ? Twój "cykl miejski" raczej porównywałbym z "trasą" dla innych regionów Polski. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 4 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2013 > Zdajesz sobie chyba sprawę, że piszesz o najbardziej rozwiniętym jeśli chodzi o infrastrukturę > drogową regionie Polski i to co nazywasz "cyklem miejskim" dla mieszkańca Krakowa, Warszawy > czy Wrocławia wygląda zupełnie inaczej ? > Twój "cykl miejski" raczej porównywałbym z "trasą" dla innych regionów Polski. dlatego spalanie jest tak zależne od wielu czynników, że nie ma co o nim dyskutować. Przede wszystkim od stylu jazdy, potem od rodzaju, czy długości pokonywanych tras. Mój np. pali od 6 do 16l/100 km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lisek Napisano 4 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2013 Brakuje tu niezawodnego silnika 1,6 na PB więc nici z LPG i cześć klientów pójdzie do konkurencji.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lisek Napisano 4 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2013 > dlatego spalanie jest tak zależne od wielu czynników, że nie ma co o nim dyskutować. Przede > wszystkim od stylu jazdy, potem od rodzaju, czy długości pokonywanych tras. > Mój np. pali od 6 do 16l/100 km Ja twierdzę że spalanie w nowoczesnych i w pełni sprawnych autach ( przynajmniej 10 letnich ) zależy tylko i wyłącznie od kierowcy Co nie znaczy że jest zawsze takie same ... Mi tyle samo pali Audi 2.0 TDI 170 KM i Croma 1,9 150 KM .... w trasie 5,3 ... 5,4 litra Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 4 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2013 > Ja twierdzę że spalanie w nowoczesnych i w pełni sprawnych autach ( przynajmniej 10 letnich ) > zależy tylko i wyłącznie od kierowcy może inaczej: zależy przede wszystkim od kierowcy. Dlatego mnie śmieszą takie opinie jak w tym wątku w stylu: "przy normalnej jeździ nie da się spalić tyle a tyle". Da się, tylko zazwyczaj trzeba umieć > Co nie znaczy że jest zawsze takie same ... > Mi tyle samo pali Audi 2.0 TDI 170 KM i Croma 1,9 150 KM .... w trasie 5,3 ... 5,4 litra Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
oxxxz Napisano 4 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2013 > lipa > same tsi. lpg nie załozysz chyba ze 5 generacja potanieje... > szkoda ze nie ma zwyklego 1.6 właśnie, wszystko to turbawki i bezpośredni wtrysk. kończy się więc era lpg w tych autach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
p i p p Napisano 4 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2013 Mam dziwne przeczucie, że sprzedawać się będzie właśnie Octavia, a nie Rapid. Dlaczego tak mam? Nie wiesz co kupić, kup Skodę, ale którą? Octe czy Rapide? Nie wiesz którą kupić Skodę, odważ się opuścić granice Czechosłowacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 4 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 4 Lutego 2013 Wieść niesie, że boczki drzwi i dolna konsola w OIII to plastik fantastik Tu widać trochę na żywca to padło: link 1 link 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 5 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2013 > Wieść niesie, że boczki drzwi i dolna konsola w OIII to plastik fantastik > Tu widać trochę na żywca to padło: > link 1 > link 2 Na zdjęciach wnętrze wygląda tragicznie - to już nie jest nuda, to zubożenie. Nie wiem jak w realu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 5 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2013 > Na zdjęciach wnętrze wygląda tragicznie - to już nie jest nuda, to zubożenie. > Nie wiem jak w realu. Skoda w podstawowych wersjach niestety wyglada jak chinski trampek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TomekD000 Napisano 5 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2013 > Na zdjęciach wnętrze wygląda tragicznie - to już nie jest nuda, to zubożenie. > Nie wiem jak w realu. Zobaczymy na żywo, na zdjęciach mocno zalatuje wnętrzem Rapida które delikatnie mówiąc odrzuca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kemosabe Napisano 5 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2013 > Wieść niesie, że boczki drzwi i dolna konsola w OIII to plastik fantastik > Tu widać trochę na żywca to padło: > link 1 > link 2 Ale o co chodzi z tymi boczkami to nie wiem, W starym Unie z 1995r. są z materiału a tutaj sam plastik Naprawdę taki drogi ten materiał, czy moda taka? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 5 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2013 > Ale o co chodzi z tymi boczkami to nie wiem, W starym Unie z 1995r. są z materiału a tutaj sam > plastik Naprawdę taki drogi ten materiał, czy moda taka? Praktyczne, wchodzisz, uderza cię smród trampek. Bierzesz szmatę,ścierasz pawia i po kłopocie. Tkaniny tak łatwo nie wyczyścisz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 5 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2013 > Praktyczne, wchodzisz, uderza cię smród trampek. Bierzesz szmatę,ścierasz pawia i po kłopocie. > Tkaniny tak łatwo nie wyczyścisz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kemosabe Napisano 5 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2013 > Praktyczne, wchodzisz, uderza cię smród trampek. Bierzesz szmatę,ścierasz pawia i po kłopocie. > Tkaniny tak łatwo nie wyczyścisz No tak, o tym nie pomyślałem To jednak dobra rzecz taki plastik fantastik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.