Skocz do zawartości

Octavia III cennik PL


mrBEAN

Rekomendowane odpowiedzi

> Zatem, jeśli dobrze kombinuję, to w większej Octavii spalanie winno być ciut większe...

Jeśli zauważyłeś to pisząc maksymalnie 5 litrów odniosłem się do jazdy w trasie z prędkościami 80-90 km/h.

Moja Fabia (1.4 TSI 180KM) w takiej jeździe nad morze i do domu spaliła dokładnie 5,3 l z włączoną klimą. Jazda była przepisowa, maksymalnie i przelotowo 95 km/h wg. licznika.

1.2 TSI w takiej jeździe jest oszczędniejszy i jestem pewien, że spali nie więcej niż 5,0 l/100 km.

Argumenty typu Fabia lżejsza od Octavii, od razu uprzedzam że moja waży 1243 kg także w zasadzie tyle co taka Octavia 1.2 TSI właśnie.

Weź tą Fabię od ojca, przejedź się 50 km z prędkościami 80-90 km/h i powiesz na m co i jak ok.gif

Jak spali więcej niż 5l to znaczy, że albo jest zepsuta, ale Ty nie potrafisz i tyle.

Zresztą dane z linka który podałem to potwierdzają, więc nie bardzo rozumiem w czym problem.

Amen zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Zresztą dane z linka który podałem to potwierdzają, więc nie bardzo rozumiem w czym problem.

Właśnie w tym urok takiego forum jak autokacik, gdzie można zdobyć rzetelne opinie i dane żywych użytkowników, a nie pobożne życzenia internetowych marzycieli.

Ale OK - żeby nie kruszyć kopii o pół litra paliwa to zrobimy tak:

Ty w zdaniu: "Jeśli zauważyłeś to pisząc maksymalnie 5 litrów odniosłem się do jazdy w trasie z prędkościami 80-90 km/h" wymienisz słowo "maksymalne" na "minimalne" i wtedy będzie

> Amen

Tzn. 5l jest realne, ale w warunkach kiedy uważa się, by nie spalić za dużo. W normalnym życiu, gdzie trzeba zwolnić, zatrzymać się, wyprzedzić itp. to po prostu mało realne. Ciekawe jakie wyniki mają inni użytkownicy 1,2 TSI...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> klimą. Jazda była przepisowa, maksymalnie i przelotowo 95 km/h wg. licznika.

Jeśli 95 km/h było maksymalnie to nie mogło być "przelotowo" - rozumiem to jako średnią.

Jeśli średnia była 95 km/h to w praktyce na liczniku musiało by być jakieś 120 km/h przez większość trasy.

Jeśli maksymalnie było 95 km/h - zgodzę się z tym spalaniem, ale średnia prędkość z trasy będzie ok. 70 km/h.

Jeżdżąc autostradową prędkością 130-140 km/h średnią z trasy mam zwykle w okolicy 100 km/h.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jeśli 95 km/h było maksymalnie to nie mogło być "przelotowo" - rozumiem to jako średnią.

> Jeśli średnia była 95 km/h to w praktyce na liczniku musiało by być jakieś 120 km/h przez większość

> trasy.

> Jeśli maksymalnie było 95 km/h - zgodzę się z tym spalaniem, ale średnia prędkość z trasy będzie

> ok. 70 km/h.

> Jeżdżąc autostradową prędkością 130-140 km/h średnią z trasy mam zwykle w okolicy 100 km/h.

Czy ja gdziekolwiek napisałem o średniej prędkości niewiem.gif

Jak do Was pisać żebyście zrozumieli hmm.gifzlosnik.gif

MAKSYMALNIE auto jechało 95 km/h, po prostu gdzie można było jechało 95 km/h na tempomacie, nawet na S3. Teren zabudowany 55-60 km/h.

Przy wyprzedzaniu może ze 2-3x było powyżej 100 km/h.

Średnia wyszła chyba powyżej 70 km/h jeśli dobrze pamiętam.

Spalanie 5,3l z 1000 km.

Pisząc "przelotowo" miałem na myśli - gdzie się da, jechałem 95 km/h.

Może tu powstała wątpliwość ale przy średniej 95 km/h takie spalanie jest abstrakcyjne więc proszę traktować mnie poważnie grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> lipa

> same tsi. lpg nie załozysz chyba ze 5 generacja potanieje...

Nie trzeba wcale do tsi zakładać 5 generacji, nawet nasz rodzimy STAG ma do niektórych silników TSI specjalną instalkę (liczba obsługiwanych silników stale rośnie). Nie wiem jak z opłacalnością bo przy tego typu instalkach spalana jest też troche benzyna - aby nie dopuścić do zapieczenia wtryskiwaczy (jakies 10-20%)

klik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie trzeba wcale do tsi zakładać 5 generacji, nawet nasz rodzimy STAG ma do niektórych silników TSI

> specjalną instalkę (liczba obsługiwanych silników stale rośnie). Nie wiem jak z opłacalnością

> bo przy tego typu instalkach spalana jest też troche benzyna - aby nie dopuścić do

> zapieczenia wtryskiwaczy (jakies 10-20%)

> klik

Opłacalność jest żadna w tym przypadku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Testowałeś?

Liczyłem ok.gif

I nie tylko ja..

Dużo zamieszania z tym, a opłacalność przy bardzo dużych przebiegach przy założeniu, że się nie będzie nic psuło z powodu instalki.

Oszczędność bardzo wątpliwa, dlatego popularność bardzo niska.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Odpowiedz na jedno proste pytanie, jeździłeś, że tak kategorycznie się wypowiadasz ?

Że też Wam się chce ciągle przepychać na temat spalania, czyli jednej z najbardziej zależnych od warunków drogowych i kierowcy rzeczy zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardziej interesowaloby mnie testy praktyczne i opinie na ich podstawie. Liczyć można różnie i podłużnie

Tu np klik jeden gosciu jest raczej zadowolony:

'Oooo....heheh o mnie mowa :-D . Czuję się w takim razie wywołany do odpowiedzi ;-) . A więc tak....

Długo się wahałem żeby zagazować swojego Passata 2.0 TFSI...ale ceny Pb zrobiły swoje :-( . No i cena Staga okazała się bardzo dobra jak dla mnie tj 3000zł!!! Jeżeli chodzi o spalanie na Pb to wychodzi mi średnio ok 12-13 / miasto i 7-8 trasa. Po założeniu Staga trochę się zmieniło :-) . Jeżeli chodzi o spalanie gazu w trasie to mierzyłem już 4 razy dotankowując do pełna i robiąc za każdym razem ok 500km wychodzi mi że pali mi ok 7-8l...zależy jak cisnąć ;-) . Co do benzyny to ciężko mi jednoznacznie i dokładnie powiedzieć ile spala :roll: , ale z tego co zauważyłem to niewiele...może 2l. Dla mnie najważniejsza jest jazda po mieście bo to moje 90 proc całej jazdy i tutaj jest naprawde duuuuuużo taniej niż na samej Pb. Ja dużo mam takich tras że odpalam i jadę 2-3km, staję i znowu tak samo...wiadomo tutaj mi więcej pobiera Pb bo po odpaleniu chodzi chwilę na samej benzynie....także trudno to jednoznacznie wyliczyć. Ja to trochę inaczej sobie przeliczyłem i wychodzi mi że spokojnie zrobię w mieście 100km za 40 zł a nie 65-70zł i o to mi chodziło! Powiem tak...ja jestem zadowolony! Co do samej instalki...chodzi to nieżle, nic nie czuć, zadnych dziwnych przejść itd. Ja nie widzę żadnej różnicy! Napiszę coś więcej za jakiś czas bo kolega który to montował w zakładzie partnerskim w Łęcznej (polecam :-D ) musi mi tam jeszcze coś poustwaiać (nie piszę co bo się nie znam) bo jak zauważyłem to jast jakiś problem z mieszanką na wolnych obrotach i świeci mi się check (p2187 - za uboga mieszanka na biegu jałowym)....jak się to wyeliminuję to będzie super!'

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Że też Wam się chce ciągle przepychać na temat spalania, czyli jednej z najbardziej zależnych od

> warunków drogowych i kierowcy rzeczy

To taki sport.

Ja się nie przepycham tylko nie lubię jak ktoś pisze farmazony.

Do tego tematu staram się podchodzić BARDZO obiektywnie.

To taki sam temat jak o pogodzie, jak nie ma o czym to wio cool.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem tak...ja jestem zadowolony!

Przypomnij się za jakiś czas, policz to wszystko dokładnie.

Jak pojeździsz chociaż rok czasu to wtedy coś będziesz mógł powiedzieć więcej.

Uwzględnij koszt instalacji, spalanie itd.

Miasto + duże spalanie i to ten przypadek gdzie może się to udać.

U mnie zupełnie odwrotnie. Głównie jazda podmiejska.

Średnie spalanie od początku: 7,1 l / 100 km

Pomijając, że auto na gwarancji to taka instalacja w moim przypadku nie ma sensu.

Dobra koniec pitolenia, wątek jest o O III zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dobra koniec pitolenia, wątek jest o O III

ktoś napisał, ze do OIII tylko instalacja 5gen wiec skorygowałem. Co do opłacalności, uważam, ze tylko testy praktyczne mogą to wykazać i obliczenia na podstawie rzeczywistego zużycia. Moze się okazać że będzie dużo lepiej niż zakładasz a może wręcze przeciwnie- jeszcze gorzej. Gdybać to sobie możemy choćby i 10 lat.

P.S. Wreszczie Octavia w miarę fajnie wygląda z zewn.:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ktoś napisał, ze do OIII tylko instalacja 5gen

IV gen. w TSI to większe druciarstwo niż II gen. w wtrysku pośrednim z EOBD.

W sumie na tej samej zasadzie co IV gen w TSI możnaby i II gen. założyć - wsadzenie lpg z wtryskiem pośrednim cofa ten silnik konstrukcyjnie o jedną generację, ciekaw jestem ile wtedy zostaje mu mocy ?

> P.S. Wreszczie Octavia w miarę fajnie wygląda z zewn.:)

II przed FL jak dla mnie też była OK.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jeśli zauważyłeś to pisząc maksymalnie 5 litrów odniosłem się do jazdy w trasie z prędkościami

> 80-90 km/h.

> Moja Fabia (1.4 TSI 180KM) w takiej jeździe nad morze i do domu spaliła dokładnie 5,3 l z włączoną

> klimą. Jazda była przepisowa, maksymalnie i przelotowo 95 km/h wg. licznika.

> 1.2 TSI w takiej jeździe jest oszczędniejszy i jestem pewien, że spali nie więcej niż 5,0 l/100 km.

> Argumenty typu Fabia lżejsza od Octavii, od razu uprzedzam że moja waży 1243 kg także w zasadzie

> Jak spali więcej niż 5l to znaczy, że albo jest zepsuta, ale Ty nie potrafisz i tyle.

Pozwolę sie z tobą niezgodzic. Ja w przeciwieństwie do ciebie testowalem 1.2 tsi 105 koni w nowym rapidzie. Wprawdzie byl jeszcze nie dotarty (przebieg 700kilometrow), ale nie udało sie zejść poniżej 7,1 litra. I to nie dlatego, ze go zylowalem. Po prostu, przy normalnej jeździe jest to niemożliwe. Spodziewam sie więc, ze w nowej octavii ktora jest większa nie bedzie lepiej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Odpowiedz na jedno proste pytanie, jeździłeś, że tak kategorycznie się wypowiadasz ?

Jeździłem fabrycznie nowymi OII 1,4 TSI 122HP. Z 7000km średnie spalanie pokazywało coś 9,5 litra. Głównie miasto i powiedzmy raz w tygodniu trasa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> IV gen. w TSI to większe druciarstwo niż II gen. w wtrysku pośrednim z EOBD.

> W sumie na tej samej zasadzie co IV gen w TSI możnaby i II gen. założyć - wsadzenie lpg z wtryskiem

> pośrednim cofa ten silnik konstrukcyjnie o jedną generację, ciekaw jestem ile wtedy zostaje mu

> mocy ?

> II przed FL jak dla mnie też była OK.

Zwróć uwagę, że to nowe 1,8 tsi ma podwójny wtrysk: bezpośredni i pośredni w kolektor.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Pozwolę sie z tobą niezgodzic. Ja w przeciwieństwie do ciebie testowalem 1.2 tsi 105 koni w nowym

> rapidzie. Wprawdzie byl jeszcze nie dotarty (przebieg 700kilometrow), ale nie udało sie zejść

> poniżej 7,1 litra. I to nie dlatego, ze go zylowalem. Po prostu, przy normalnej jeździe jest

> to niemożliwe. Spodziewam sie więc, ze w nowej octavii ktora jest większa nie bedzie lepiej.

Przeczytaj kilka razy ze zrozumieniem o jakiej jeździe piszę/piszemy, a później się ze mną zgadzaj lub nie zlosnik.gifok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Przeczytaj kilka razy ze zrozumieniem o jakiej jeździe piszę/piszemy, a później się ze mną zgadzaj

> lub nie

Gadka o jeździe o kropelce, bo wtedy nie jest potrzebne lpg jest dla mnie smieszne. Naprawdę. Przy normalnej jeździe, przy której nie tracisz włosów z nerwów, bo mocniej nacisnales pedał gazu, ten silnik pali ponad 7litrow. To przecież tez nie jest najgorszy wynik niewiem.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Gadka o jeździe o kropelce, bo wtedy nie jest potrzebne lpg jest dla mnie smieszne. Naprawdę. Przy

> normalnej jeździe, przy której nie tracisz włosów z nerwów, bo mocniej nacisnales pedał gazu,

> ten silnik pali ponad 7litrow. To przecież tez nie jest najgorszy wynik

Tyle samo pali moje obecne 2.0 noPB, wiec gdzie niby ta korzysc z downsizingu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jeździłem fabrycznie nowymi OII 1,4 TSI 122HP. Z 7000km średnie spalanie pokazywało coś 9,5 litra.

> Głównie miasto i powiedzmy raz w tygodniu trasa.

To chyba nie umiesz jeździć małymi silnikami z turbo, albo jeździsz w mega zakorkowanym mieście. W krk miałem rekord 12l/100km, lecz na dystansie ok 50 km jak latałem wieczorem po krk i cisnąłem od świateł do świateł. Dzisiaj powrót z koniakowa do domu. Zanim wydostałem się z domu do głównej drogi minęło jakieś 15 minut walki w podjazdami na 1 biegu. Spalanie z tego odcinka 31l/100 grinser006.gif, a po przyjeździe do domu 6.0. Średnia z ostatnich o ile dobrze pamiętam 3 tyś km to 6.5. Na trasie pali mi między 5,5, a 6,5. W mieście trzeba liczyć między 7,5, a 8. Niby więcej innego silnika niż z turbo, no chyba że jakieś V6 lub V8 smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> To chyba nie umiesz jeździć małymi silnikami z turbo, albo jeździsz w mega zakorkowanym mieście. W

> krk miałem rekord 12l/100km, lecz na dystansie ok 50 km jak latałem wieczorem po krk i

> cisnąłem od świateł do świateł. Dzisiaj powrót z koniakowa do domu. Zanim wydostałem się z

> domu do głównej drogi minęło jakieś 15 minut walki w podjazdami na 1 biegu. Spalanie z tego

> odcinka 31l/100 , a po przyjeździe do domu 6.0. Średnia z ostatnich o ile dobrze pamiętam 3

> tyś km to 6.5. Na trasie pali mi między 5,5, a 6,5. W mieście trzeba liczyć między 7,5, a 8.

> Niby więcej innego silnika niż z turbo, no chyba że jakieś V6 lub V8

8,5 to mi paliła służbowa Fabia 1,4 16V kombi. Tylko ja nie mam zamiaru się stresować czy raz czy 2 mocno depnąłem w pedał gazu, po prostu jadę swoje i tylko przestrzegam aby nie przekraczać prędkości więcej niż o 10-15km/h. Wpatrywanie się w licznik spalania chwilowego aby zaoszczędzić 1 litr na 100 jest nie dla mnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Magia Panie, magia.

> Mi tyle pali TDI 1.9 - ale pewnie popsute.

> Jakby było sprawne paliłoby 3,5

Moje diesle przy takich prędkościach produkowały paliwo, musiałem odlewać więc Twoje to żadna magia screwy.gif

Jałowe dysputy to domena pomponik.pl proponuję tam zajrzeć ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A dlaczego komuś wmawiasz, że tak robi? S1 jechałem z pręd 110-120, a tak to cały czas mniej więcej 100. Przy wyprzedzaniu depa,czyli norma. Tymi silnikami trzeba się nauczyć jeździć po prostu. Ps. Nie, silnik nie produkuje mi paliwa i muszę mimo wszystko tankować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> 90 km/h to też jest "do 120-130".

> Dość często używam tego silniczka - w mieście zejście poniżej 8,5 to wyczyn, jest bardzo oszczędny

> przy jeździe stałej prędkościami 70-90 - wtedy rzeczywiście można 5 zrobić, powyżej 120 na

> autostradzie wskakuje na 10 i trzyma. Do jazdy z rozsądnymi prędkościami autostradowymi się

> nadaje, ale powyżej licznikowego 140 opada z sił.

Mam 1.2 TSI, najwyższe spalanie w mieszanym w mrozy i krótkie odcinki 7,1 l/100 - średnie z ostatnich trzech tankowań w zimę 6,5 l/100 cykl w zasadzie miejski , w zasadzie jazda Piekary Śląskie - Ktowice - Mikołów - Tychy i wokoło komina. Sporo krótkich odcinków po 1,5 km na trening.

Minimalnie udało mi się na spokojnie pokonywanych odcinakch zejść do 5,2 l/100 , ale na zimowych oponach.

Nie mam potrzeby koloryzować, piszę to co naleję z dystrybutora. Owszem jak będziesz dawał w palnik bez opamiętania to i z 18 pewnie spali. Diabeł tkwi .... w techice jazdy. Obecnie TSi spala mi średnio mniej niż 1,9 Multijet w Cromie, ale różnica w mocy jest spora i mam tego świadomość.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> lipa

> same tsi. lpg nie załozysz chyba ze 5 generacja potanieje...

> szkoda ze nie ma zwyklego 1.6

hmmm...

a koledzy powiedzą mi skąd wiedzą ze lpg nie będzie...

bo w OII FL do tsi zakładali oryginalnie gazownie z tym ze do 1.4 tsi 122KM

czy ten silnik z OIII 1.4 tsi 140KM dużo sie rózni od tego 122KM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> hmmm...

> a koledzy powiedzą mi skąd wiedzą ze lpg nie będzie...

> bo w OII FL do tsi zakładali oryginalnie gazownie z tym ze do 1.4 tsi 122KM

> czy ten silnik z OIII 1.4 tsi 140KM dużo sie rózni od tego 122KM

Zakładali, ale się szybko wycofali. (?)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Gadka o jeździe o kropelce, bo wtedy nie jest potrzebne lpg jest dla mnie smieszne. Naprawdę. Przy

> normalnej jeździe, przy której nie tracisz włosów z nerwów, bo mocniej nacisnales pedał gazu,

> ten silnik pali ponad 7litrow. To przecież tez nie jest najgorszy wynik

Wszystko zależy od stylu i warunków jazdy. Mnie raz z całego zbiornika wyszło 7,1 ale jazda w mrozy i wokoło komina. Jak już pisałem wcześniej średnio 6,5 l/100 to normalny wynik robiony bez zbędnego wysiłku. Nie mniej napiszę, iż dobry diesel na pewno jest oszczędniejszy niż TSI, bynajmniej pali porównywalne ilości paliwa przy ostrzejszej jeździe gdy TSi trzeba oszczędzać by zrobić porównywalny wynik.

Tak czy siak latem będę próbował osiągać regularnie wyniki na trasie poniżej 5 litrów i jestem przekonany, że bez problemu da się to zrobić. Teraz najniżej co udało się zejść to 5,2 l/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> cykl w zasadzie miejski , w zasadzie jazda Piekary Śląskie - Ktowice - Mikołów - Tychy

Zdajesz sobie chyba sprawę, że piszesz o najbardziej rozwiniętym jeśli chodzi o infrastrukturę drogową regionie Polski i to co nazywasz "cyklem miejskim" dla mieszkańca Krakowa, Warszawy czy Wrocławia wygląda zupełnie inaczej ?

Twój "cykl miejski" raczej porównywałbym z "trasą" dla innych regionów Polski.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Zdajesz sobie chyba sprawę, że piszesz o najbardziej rozwiniętym jeśli chodzi o infrastrukturę

> drogową regionie Polski i to co nazywasz "cyklem miejskim" dla mieszkańca Krakowa, Warszawy

> czy Wrocławia wygląda zupełnie inaczej ?

> Twój "cykl miejski" raczej porównywałbym z "trasą" dla innych regionów Polski.

dlatego spalanie jest tak zależne od wielu czynników, że nie ma co o nim dyskutować. Przede wszystkim od stylu jazdy, potem od rodzaju, czy długości pokonywanych tras.

Mój np. pali od 6 do 16l/100 km zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> dlatego spalanie jest tak zależne od wielu czynników, że nie ma co o nim dyskutować. Przede

> wszystkim od stylu jazdy, potem od rodzaju, czy długości pokonywanych tras.

> Mój np. pali od 6 do 16l/100 km

Ja twierdzę że spalanie w nowoczesnych i w pełni sprawnych autach ( przynajmniej 10 letnich ) zależy tylko i wyłącznie od kierowcy zlosnik.gif

Co nie znaczy że jest zawsze takie same ... hehe.gif

Mi tyle samo pali Audi 2.0 TDI 170 KM i Croma 1,9 150 KM .... w trasie 5,3 ... 5,4 litra zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ja twierdzę że spalanie w nowoczesnych i w pełni sprawnych autach ( przynajmniej 10 letnich )

> zależy tylko i wyłącznie od kierowcy

może inaczej: zależy przede wszystkim od kierowcy. Dlatego mnie śmieszą takie opinie jak w tym wątku w stylu: "przy normalnej jeździ nie da się spalić tyle a tyle". Da się, tylko zazwyczaj trzeba umieć zlosnik.gif

> Co nie znaczy że jest zawsze takie same ...

> Mi tyle samo pali Audi 2.0 TDI 170 KM i Croma 1,9 150 KM .... w trasie 5,3 ... 5,4 litra

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam dziwne przeczucie, że sprzedawać się będzie właśnie Octavia, a nie Rapid. Dlaczego tak mam? alien.gif

Nie wiesz co kupić, kup Skodę, ale którą? Octe czy Rapide? Nie wiesz którą kupić Skodę, odważ się opuścić granice Czechosłowacji. zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wieść niesie, że boczki drzwi i dolna konsola w OIII to plastik fantastik

> Tu widać trochę na żywca to padło:

> link 1

> link 2

Na zdjęciach wnętrze wygląda tragicznie - to już nie jest nuda, to zubożenie.

Nie wiem jak w realu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wieść niesie, że boczki drzwi i dolna konsola w OIII to plastik fantastik

> Tu widać trochę na żywca to padło:

> link 1

> link 2

Ale o co chodzi z tymi boczkami to nie wiem, W starym Unie z 1995r. są z materiału a tutaj sam plastik ooniee.gif Naprawdę taki drogi ten materiał, czy moda taka? niewiem.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ale o co chodzi z tymi boczkami to nie wiem, W starym Unie z 1995r. są z materiału a tutaj sam

> plastik Naprawdę taki drogi ten materiał, czy moda taka?

Praktyczne, wchodzisz, uderza cię smród trampek. Bierzesz szmatę,ścierasz pawia i po kłopocie. Tkaniny tak łatwo nie wyczyścisz ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.