Steffan Napisano 25 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2013 > sorki za post pod postem :/ > Wie ktoś co to za urządzenie ? jak podłaczyć to ? bo wychodza z tego 3 węże , a dwa tylko znalazłem > które są do podłączenia i co do czego teraz ? > http://images36.fotosik.pl/392/2fcdc4b82b8dd64dgen.jpg Pochłaniacz par paliwa, wywal bo i tak się nie przyda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
djspark Napisano 25 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 25 Lutego 2013 byłem zobaczyć jeszcze raz jak wygląda sytuacja .. tak ... mam uciąc kable od tego filtra , ale co zrobić z jednym niebieskim który się ciągnie od pompy paliwa w zbiorniku ? :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matigce Napisano 25 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2013 > byłem zobaczyć jeszcze raz jak wygląda sytuacja .. tak ... mam uciąc kable od tego filtra , ale co > zrobić z jednym niebieskim który się ciągnie od pompy paliwa w zbiorniku ? :/ a bak zmieniłeś ? bo w cc 700 jest inny jak w cc 899 i 1100 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
djspark Napisano 25 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 25 Lutego 2013 > a bak zmieniłeś ? bo w cc 700 jest inny jak w cc 899 i 1100 tak zmieniłem , zmieniłem cały bak(od 1.1) i wszystkie przewody . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JohnnyR Napisano 25 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2013 > byłem zobaczyć jeszcze raz jak wygląda sytuacja .. tak ... mam uciąc kable od tego filtra , ale co > zrobić z jednym niebieskim który się ciągnie od pompy paliwa w zbiorniku ? :/ odciąc i zostawic byle gdzie, najszybciej. i nie zaslepiaj bo ktorys z nich to odpowietrzanie zbiornika paliwa, wiec lepoiej uciac i zostawic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 25 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2013 > odciąc i zostawic byle gdzie, najszybciej. > i nie zaslepiaj bo ktorys z nich to odpowietrzanie zbiornika paliwa, wiec lepoiej uciac i zostawic Tak, najlepiej wszystkie zostawić niezaślepione i potem będą posty "mam za wysokie wolne obroty, wszystko posprawdzałem, podmieniłem cały samochód, dalej to samo, ratunku!" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JohnnyR Napisano 25 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2013 > Tak, najlepiej wszystkie zostawić niezaślepione i potem będą posty "mam za wysokie wolne obroty, > wszystko posprawdzałem, podmieniłem cały samochód, dalej to samo, ratunku!" bez przesady, to tylko filtr węglowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 25 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2013 > bez przesady, to tylko filtr węglowy Co to znaczy bez przesady, przecież jeden z tych przewodów jest podpięty bezpośrednio do dolotu za przepustnicą, jak go nie zaślepisz, to będziesz miał konkretne lewe powietrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JohnnyR Napisano 25 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2013 > Co to znaczy bez przesady, przecież jeden z tych przewodów jest podpięty bezpośrednio do dolotu za > przepustnicą, jak go nie zaślepisz, to będziesz miał konkretne lewe powietrze. zgadza sie jezeli mowimy o seryjnym dolocie, jak da kopulke z palio + jakas rure i stozek to juz nie ma problemu. chociaz moge sie mylic to w razie w poprawic mnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 25 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2013 > zgadza sie jezeli mowimy o seryjnym dolocie, jak da kopulke z palio + jakas rure i stozek to juz > nie ma problemu. > chociaz moge sie mylic to w razie w poprawic mnie Co ma do tego dolot? Pochchłaniacz jest wpięty w kolektor za przepustnicą... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JohnnyR Napisano 25 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2013 > Co ma do tego dolot? Pochchłaniacz jest wpięty w kolektor za przepustnicą... w takim razie juz wiem dlaczego mi szarpie podczas jazdy, bo olałem tez wezyk zasrany, filtr wywaliłem w "chy", bylem pewny ze to jest zbędne, dzieki i znowu sie czegos dowiedziałem sorry za wprowadzenie w błąd chociaz nie przypominam sobie gdzie to sie podpina, w weekend otworze mache i wszystko bedzie jasne tak czy siak, filtr w kibel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
djspark Napisano 25 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 25 Lutego 2013 Czyli że co mam w końcu zrobić ? xD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 25 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2013 > Czyli że co mam w końcu zrobić ? xD Zależy na czym Ci zależy. Generalnie pochłaniacz można faktycznie w cholerę wyrzucić, tylko, że: 1. Jest on częścią odpowietrzania baku. Jak zaślepisz przewód idący do baku, to będzie Ci się zasysał. Jak go nie zaślepisz, to może cuchnąć paliwem, i przy zostawieniu samochodzu na sporym upale może zrobić się nie za bardzo bezpiecznie 2. Jest on częścią zoopatrywania silnika w mieszankę. Wpuszczanie opar razem z mieszanką lekko poprawia spalanie i bardzo minimalnie zmniejsza spalanie. Znaczy się, te opary, które byś puścił w powietrze wywalając pochłaniacz są spalane. Jak wywalasz, to przewód idący do przepustnicy trzeba zaślepić. Do tego jeszcze ECU nie będzie najszczęśliwsze jak wywalisz również sam zawór i zostawisz nie podłączoną wtyczkę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
djspark Napisano 25 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 25 Lutego 2013 > Zależy na czym Ci zależy. Generalnie pochłaniacz można faktycznie w cholerę wyrzucić, tylko, że: > 1. Jest on częścią odpowietrzania baku. Jak zaślepisz przewód idący do baku, to będzie Ci się > zasysał. Jak go nie zaślepisz, to może cuchnąć paliwem, i przy zostawieniu samochodzu na > sporym upale może zrobić się nie za bardzo bezpiecznie > 2. Jest on częścią zoopatrywania silnika w mieszankę. Wpuszczanie opar razem z mieszanką lekko > poprawia spalanie i bardzo minimalnie zmniejsza spalanie. Znaczy się, te opary, które byś > puścił w powietrze wywalając pochłaniacz są spalane. > Jak wywalasz, to przewód idący do przepustnicy trzeba zaślepić. Do tego jeszcze ECU nie będzie > najszczęśliwsze jak wywalisz również sam zawór i zostawisz nie podłączoną wtyczkę Ogólnie to jest za mocowane juz jedynie nie wiem co do czego podłączyć możesz mi wytłumaczyć ? 2 przewody mam( jeden idzie z baku drugi nie wiem skad i jeden jest grubszy) , ale w tym filtrze wychodzą 3 ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 25 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2013 Piszę z głowy: z baku idzie przewód do pochłaniacza, z pochłaniacza idzie przewód do elektro zaworu przy pochłaniaczu, z tego zaworu wychodzi przewód idący pod przepustnicę. Zawór jest sterowany przez ECU i wpuszcza opary z pochłaniacza do dolotu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
djspark Napisano 1 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 1 Marca 2013 poszukuję kogoś z okolic miare rozgarniętego w tematach elektryki (podpięcia kabli do silnika itp) kontakt na priv, za podłączenie zapłacę oczywiście Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JohnnyR Napisano 2 Marca 2013 Udostępnij Napisano 2 Marca 2013 > poszukuję kogoś z okolic miare rozgarniętego w tematach elektryki (podpięcia kabli do silnika itp) > kontakt na priv, za podłączenie zapłacę oczywiście Jak masz całą oryginalna wiązke, to tam nie ma problemu. Nie ma mozliwosci zebys cos zle podlaczyl bo kazda wtyczka jest inna i pasuje tylko w swoje miejsce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
djspark Napisano 2 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 2 Marca 2013 > Jak masz całą oryginalna wiązke, to tam nie ma problemu. Nie ma mozliwosci zebys cos zle podlaczyl > bo kazda wtyczka jest inna i pasuje tylko w swoje miejsce. no to wpadaj pomóc zwracam koszty paliwa + jakaś flaszka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
djspark Napisano 6 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 6 Marca 2013 Cześc, sory za post pod postem Silnik odpalony wszystko na dobrej drodze ... tylko mam pare problemów mianowicie : nie mam podświetlania nagrzewnicy ... dodam że nagrzewnicy nie zmieniałem i przedtem mi się paliła (działa normalnie dmucha) i niestety nie działają mi światła awaryjne (nie wiem co jest powodem , sprawdzałem na dwóch przełącznikach podświetlanie jest , bezpiecznik ok, wszystko w przełącznik dobrze wsadzone) Ma ktoś jakieś sugestie ? dziękuje! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RUFF Napisano 6 Marca 2013 Udostępnij Napisano 6 Marca 2013 Co do podświetlenia to spr żarówki, wiązki raczej na pewno nie uszkodziłeś. Co do awaryjnych to jedn przewód jest podpięty do kostki ISO od radia, spr czy wszystko jest podłączone. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
djspark Napisano 6 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 6 Marca 2013 > Co do podświetlenia to spr żarówki, wiązki raczej na pewno nie uszkodziłeś. Co do awaryjnych to > jedn przewód jest podpięty do kostki ISO od radia, spr czy wszystko jest podłączone. żarówki sa spoko sprawdzałem .. a propos awaryjnych ... ja nie mam wgl kostyki od radia , same kable na razie ... jakiego koloru jest ten kabel ISO ? EDIT : aaa zapomniałem dodać ze jeszcze mam problem z wydechem ... tak jakby był za blisko wgl cały przylega do karoserii nad stabilizatorem , wszystkie drgania się odczuwa ; / Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
djspark Napisano 23 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 23 Marca 2013 Pomoże ktoś ? cinquecento złożone , ale za 20 zł zrobiłem 30 km , przy spokojnej jeździe ... świece przewody wymieniłem wczoraj ? co może być jeszcze? sonda? coś jeszcze? odpala od razu , nie ma problemów z wkręcaniem się ... dodam że nie mam zamontowanego filtra paliwa ( nie zdążyłem podłączyć ) czy może to na coś wpływać ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.