marcin77 Napisano 8 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2013 niestety zaczyna mnie coraz bardziej irytować , na benzynie obroty zaczęły spadać, falować, przy odjęciu gazu szarpie, próba dodania gazu kończy się dławieniem (akurat lpg skończyło się i zacząłem na pb jechać), no nic myślę może to chwilowe, następny wyjazd do miast to samo, poczytałem że jak złe mapy wgrane od lpg to mogą rozjechać sterowanie wtryskiwaczami od benzyny, to robimy reset komputera (na 30 minut odłączyłem akumulator) i dalej to samo, elm nie pokazuje błędów, zacząłem przeglądać fakturki i wyszło że świece ostatni raz zmieniane w 2009 r , no to dzwonimy do ASO 120 zł usługa wymiany świec (koszt świec 80 zł ok), lokalny mechanik usługa 30 zł potem przewody wysokiego napięcia , cewka to chyba ostateczność , chyba że wężyk jakiś od kolektora ssącego puścił Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woju Napisano 8 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2013 Stara zasada mowi, ze jak masz lpg trzeba dokladniej dbac o zaplon. Jak kable takie stare to i cewka mogla kleknac w uno jak kable i swiece byly dziadowskie to padaly moduly Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcin77 Napisano 8 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 8 Lutego 2013 w uniaku miałem gaz i w ciągu 5 lat raz wymieniłem kable wn, świece standard jak w każdym, ale w laczku przegapiłem wymianę świec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
boogie79 Napisano 8 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2013 Ja wymieniam świece co góra 15tys(NGK),teraz wymieniłem po 13tys bo już szarpał,kable góra co 20tys.W przypadku tych rzeczy liczy się przede wszystkim jakość.I kable wymieniamy razem ze świecami,ja raz wymieniłem same kable ,profilaktycznie pomimo że auto jechało dobrze,myślałem że świece jeszcze 5tys pociągną ,niestety po wymianie kabli musiałem zakupić też nowe świece. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcin77 Napisano 8 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 8 Lutego 2013 dobra, na gazie jedzie normalnie, na benzynie tragedia, czyli jednak instalka gazu rozstroiła "benzynę" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woju Napisano 8 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2013 > dobra, na gazie jedzie normalnie, na benzynie tragedia, czyli jednak instalka gazu rozstroiła > "benzynę" Stanowczo zacznij od "resetu" czyli klema na kilkanascie minut Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 8 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2013 > dobra, na gazie jedzie normalnie, na benzynie tragedia, czyli jednak instalka gazu rozstroiła > "benzynę" Może Może któryś wtryskiwacz padł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rozi Napisano 10 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2013 > Stanowczo zacznij od "resetu" czyli klema na kilkanascie minut sugeruję nawet 2 godz, w niektórych autach dopiero wtedy jest reset kompa A potem dobrze sprawdzić instalke by znowu nie było zabawy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcin77 Napisano 11 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 11 Lutego 2013 > sugeruję nawet 2 godz, w niektórych autach dopiero wtedy jest reset kompa > A potem dobrze sprawdzić instalke by znowu nie było zabawy 30 minut nic nie dało, skasowanie błędów prze elma pomogło do czasu jazdy na gazie , błąd P0172 coś z czasami wtrysku benzyny, auto oddaje do gazowników którzy montowali instalację Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SebaSRS Napisano 11 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2013 > 30 minut nic nie dało, skasowanie błędów prze elma pomogło do czasu jazdy na gazie , błąd P0172 coś > z czasami wtrysku benzyny, auto oddaje do gazowników którzy montowali instalację Czyli ewidentnie komp gazowy miesza w kompie benzynowym, jechać na regulację Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 11 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2013 > Czyli ewidentnie komp gazowy miesza w kompie benzynowym, jechać na regulację Za ubogo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcin77 Napisano 14 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 14 Lutego 2013 naprawione, problem był w wężyku od podciśnienia w kolektorze dolotowym i komputer głupiał (lewe powietrze), tak mi się zdaje że ktoś już miał podobny problem z tym wężykiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czajnik23 Napisano 14 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2013 > naprawione, > problem był w wężyku od podciśnienia w kolektorze dolotowym i komputer głupiał (lewe powietrze), > tak mi się zdaje że ktoś już miał podobny problem z tym wężykiem Ja miałem i wywaliłem całe te kolanka i zapodałem jeden odcinek wężyka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GoLLaB Napisano 15 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 15 Lutego 2013 > Ja miałem i wywaliłem całe te kolanka i zapodałem jeden odcinek wężyka. Hmm a ktory to weżyk bo nie kojarze żadnego (w 1.8) a chyba też bym musiał zajrzec? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woju Napisano 15 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 15 Lutego 2013 > naprawione, > problem był w wężyku od podciśnienia w kolektorze dolotowym i komputer głupiał (lewe powietrze), > tak mi się zdaje że ktoś już miał podobny problem z tym >wężykiem Co tylko potwierdza fakt, ze laczki to niezawodne wozy a jak cos sie juz popsuje to naprawa kosztuje 5zl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.