Lato8 Napisano 15 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 15 Lutego 2013 Mam passat b5 , kierownica nie wraca do polozenia na wprost z zakretu. Geometria ok, zawieszenie bez luzów, a po rondzie mozna jezdzic nie trzymajac kierownicy. Czy uszkodzona maglownica moze dawać taki efekt ? jest lekki stukot z magla na zgaszonym silniku. Wyciekow brak. Wspomaganie nie haczy, pompa zalozona druga, tak samo jak wąż cisnieniowy do magla, wspomaganie po tym zaczelo chodzic lżej niż wczesniej, ale nie odkreca kierownicy... EDIT bylo dobrze kierownica wracala, potem trach w momencie nie ma wspomagania , plyn sie pieni, wsadzoa druga pompa, brzeczy, plnyn sie zapotwietrza, kiepskie wspomaganie, wsadzona trzecia pompa + nowy waz cisnieniowy bo tamtedy bralo powietrze i teraz lekko chodzi, nie brzeczy, nie pieni, ale nie wraca sruba na maglu nie byla krecona Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vadero Napisano 15 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 15 Lutego 2013 a robil cos ktoś z tym maglem? W matizach jak sie dokręciło śrubę do kasowania luzu za bardzo to właśnie tak sie działo. na zgaszonym jak lekko stuka to niewazne - sprawdza sie na pracującym silniku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Danielpoz. Napisano 15 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 15 Lutego 2013 Lozysko na McPhersonie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kaczorek79 Napisano 15 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 15 Lutego 2013 > Lozysko na McPhersonie? W B5 nie ma Mcphersona. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
4thelement Napisano 15 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 15 Lutego 2013 > W B5 nie ma Mcphersona. no dobra, łożysko na amortyzatorze też powiesz że nie ma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pietro_M Napisano 15 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 15 Lutego 2013 > no dobra, łożysko na amortyzatorze > też powiesz że nie ma B5 ma już wielowahacz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 15 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 15 Lutego 2013 Na maglu śruba powinna być do regulacji. Metodą prób i błędów trzeba zrobić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vadero Napisano 15 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 15 Lutego 2013 > B5 ma już wielowahacz? oczywiscie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
4thelement Napisano 15 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 15 Lutego 2013 > B5 ma już wielowahacz? niech no sobie przypomnę...w A4 B5 jest łożysko na amorze...więc nie rozumiem co taki zdziwiony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 15 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 15 Lutego 2013 > oczywiscie ech piękne czasu jak przywozili tego na lawetach z jedym kołem ala "stancenation"... jak niemcy zrobią wielowahacz, to jest piękny okres dla mechaników jesli geometria jest ok, i kiera chodzi normalnie to zaworki od kierunku wspomagania imho się blokują (albo coś w ten deseń) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pietro_M Napisano 15 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 15 Lutego 2013 > niech no sobie przypomnę...w A4 B5 jest łożysko na amorze...więc nie rozumiem co taki zdziwiony Passat B5 ma wielowahacz, nie wiem o co chodzi z tym A4. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
r1sender Napisano 15 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 15 Lutego 2013 czasem jeżdżę do pracy z koleżką jego 5b. Początkowo miał lekkie terkotanie przy skręcie, myślał, że przegub wymienił ale problem nie ustąpił, później tak jak u Ciebie koło przestawało stopniowo odbijać. Przed urlopem podjechał do gościa polecanego i ten od razu postawił na maglownicę. Po wymianie na regenerowaną problem znikł. Wg. mechanika norma w VAG-ach, inna sprawa, że na dobra sprawę nikt nie jest w stanie określić ile te maglownice w rzeczywistości przejeżdżają nim się sypną, bo wskazania licznika nie są miarodajne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lato8 Napisano 16 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 16 Lutego 2013 Chyba trzeba bedzie ja wymienić... Tylko rozbieralem już pare maglownic i nie bardzo wiem co tam moglo sie zepsuć, bo poza paroma "uszczelkami", listwa zebata i walkiem z dziurkami tam nic nie ma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
4thelement Napisano 16 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 16 Lutego 2013 > Passat B5 ma wielowahacz, nie wiem o co chodzi z tym A4. A4 też jest na wielowahaczu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kaczorek79 Napisano 16 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 16 Lutego 2013 > no dobra, łożysko na amortyzatorze > też powiesz że nie ma Tak, też powiem, że nie ma. Ani Passat B5, ani Audi A4, o którym tu wspominasz nie ma łożyska na amortyzatorze. Po co mu łożysko, skoro amortyzator i sprężyna się nie skręca razem z kołem? Widzę, że wielowahacz znasz tylko z internetu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lato8 Napisano 17 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 17 Lutego 2013 > Tak, też powiem, że nie ma. Ani Passat B5, ani Audi A4, o którym tu wspominasz nie ma łożyska na > amortyzatorze. Po co mu łożysko, skoro amortyzator i sprężyna się nie skręca razem z kołem? > Widzę, że wielowahacz znasz tylko z internetu. jest tak jak mowisz, problem nie lezy w lozysku amorka po odpieciu koncowek oczywiscie cala "piasta" skrecona wraca do polozenia na wprost . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Luki Napisano 17 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2013 > Widzę, że wielowahacz znasz tylko z internetu. A to niby każdy wielowahacz tak ma czy zakładamy że wszystkie samochody to tylko grupa VW? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fazi87Fazi Napisano 17 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2013 w e36 tak miałem .... nie pamiętam dokładnie , w którym miejscu to było - na pewno KRZYŻAKI ..... w ?przekładni kierowniczej? przy przekładni? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mp79 Napisano 17 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2013 Jak kolega pisze - krzyżak w przekładni kierowniczej. W nubirze sam wymieniałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
4thelement Napisano 17 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2013 > Tak, też powiem, że nie ma. Ani Passat B5, ani Audi A4, o którym tu wspominasz nie ma łożyska na > amortyzatorze. Po co mu łożysko, skoro amortyzator i sprężyna się nie skręca razem z kołem? > Widzę, że wielowahacz znasz tylko z internetu. hmmm no to mnie zdziwiłeś, bo w sumie wymieniałem szwagrowi jakiś czas temu wahacze ale nie przyglądałem się jak to na górze wygląda, a szczerze mówiąc problem mam sobie przypomnieć jak to u niego wygląda.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kaczorek79 Napisano 17 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2013 > A to niby każdy wielowahacz tak ma czy zakładamy że wszystkie samochody to tylko grupa VW? Każdy tak ma. Czy to w VAGu, czy w Hondzie, czy w Mercedesie. Są oczywiście konstrukcje na kilku wahaczach z przodu, jak np BMW e39, które mają kolumnę z łożyskiem, ale tam są tylko dolne wahacze i nie jest to typowy wielowahacz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Luki Napisano 17 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2013 > Każdy tak ma. Czy to w VAGu, czy w Hondzie, czy w Mercedesie. W jakim Mercedesie dokładnie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kaczorek79 Napisano 17 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2013 > W jakim Mercedesie dokładnie? Np w210, w211, w220, w202, w203 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Luki Napisano 17 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2013 > Np w210, w211, w220, w202, w203 Nie wiem czy zawieszenie we wszystkich tych modelach można nazwać prawdziwym "wielowahaczem", ale jeśli chodzi o to czy amortyzator się obraca to oczywiście masz rację W modelach wcześniejszych amortyzator był mocowany do zwrotnicy i to powodowało że musiał się obracać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kaczorek79 Napisano 17 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2013 > Nie wiem czy zawieszenie we wszystkich tych modelach można nazwać prawdziwym "wielowahaczem", ale > jeśli chodzi o to czy amortyzator się obraca to oczywiście masz rację W modelach Mają wahacze dolne i górne, więc jak najbardziej. > wcześniejszych amortyzator był mocowany do zwrotnicy i to powodowało że musiał się obracać. To te, które już na żółtych blachach mogą jeździć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotrus Napisano 19 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2013 > Np w210, w211, w220, w202, w203 W w203 akurat amor jest mocowany do zwrotnicy i poduszka na górze ma łożysko : http://allegro.pl/w203-w209-zawieszenie-sanki-wozek-mercedes-c-klasa-i2977921328.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
todamian Napisano 19 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2013 > jest tak jak mowisz, problem nie lezy w lozysku amorka > po odpieciu koncowek oczywiscie cala "piasta" skrecona wraca do polozenia na wprost . ja stawiam ze drążki trzymaja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kaczorek79 Napisano 19 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2013 > W w203 akurat amor jest mocowany do zwrotnicy i poduszka na górze ma łożysko : > http://allegro.pl/w203-w209-zawieszenie-sanki-wozek-mercedes-c-klasa-i2977921328.html Zgadza się, mój błąd. Pisałem z głowy i zasugerowałem się W202. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Toost Napisano 19 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2013 Pisał już ktoś o czujniku położenia kierownicy /czujniku kąta skrętu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.