koNik Napisano 20 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2013 > Auto całkiem ładne. Skodzie lepiej wychodzą kombi. > Ale zastanawia mnie gdzie jest granica tych kufrów. 600l? Po co komu tyle i do czego to zmierza? przy bagażniku przeciętnego amerykana z lat 60/70 to maciupki bagażniczek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 20 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2013 > ale co w tym dziwnego? Mercedes E W211 ma 690l. I tak nie wiem, czy to jest rekord... Rodzinka > jadąca z dziećmi na wakacje zapełni każdą ilość miejsca Tylko po co? Jeszcze parę lat temu standardem w kombi było 400-500l. I uważane było to za dużo. Dzisiaj mają po 600l i ciągle mało? Niedługo przyczepy będą ciągnąć. Ta sama rodzinka lecąc na wakacje samolotem mieści się w torbach po 20kg na osobę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 20 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2013 > przy bagażniku przeciętnego amerykana z lat 60/70 to maciupki bagażniczek Ale oni tam wozili zwłoki - nawet po kilka sztuk. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mdyrka Napisano 20 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2013 > Tylko po co? Jeszcze parę lat temu standardem w kombi było 400-500l. I uważane było to za dużo. > Dzisiaj mają po 600l i ciągle mało? > Niedługo przyczepy będą ciągnąć. Ta sama rodzinka lecąc na wakacje samolotem mieści się w torbach > po 20kg na osobę. w kombi 400-500l kilka lat temu? Fiat Bravo 5d sprzed kilku lat ma bagażnik 400l... i uważa się to za przeciętny wynik. W212T, Omega A i B, Octavia II (580l), wymieniać dalej mi się nie chce A celowo wymieniam głównie starsze modele klasy średniej, bo Octavia długością im odpowiada - a że ma rozstaw osi kompaktu, to ma mniej miejsca dla pasażerów, a więcej na bagaże. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nieboraku Napisano 20 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2013 > Widziałeś fotki Superba po FL? > Pewnie upodobniony do nowej linii Octavii? Klik 1 i klik 2 na kombi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 20 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2013 > w kombi 400-500l kilka lat temu? Fiat Bravo 5d sprzed kilku lat ma bagażnik 400l... i uważa się to > za przeciętny wynik. W212T, Omega A i B, Octavia II (580l), wymieniać dalej mi się nie chce A > celowo wymieniam głównie starsze modele klasy średniej, bo Octavia długością im odpowiada - a > że ma rozstaw osi kompaktu, to ma mniej miejsca dla pasażerów, a więcej na bagaże. Mazda 6 I: 430l. Alfa Romeo 156: 360l. Jaguar X-type: 445l. Nissan Primera III: 465l. Peugeot 407: 448l. Renault Laguna III: 508l. Saab 9-5 II: 416l. I to wszystko są auta o klasę wyższe od Octavii. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mdyrka Napisano 20 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2013 > Mazda 6 I: 430l. > Alfa Romeo 156: 360l. > Jaguar X-type: 445l. > Nissan Primera III: 465l. > Peugeot 407: 448l. > Renault Laguna III: 508l. > Saab 9-5 II: 416l. > I to wszystko są auta o klasę wyższe od Octavii. Tak, tyle, że takie, w których bagażnik nigdy nie był priorytetem. Skupiono się na wyglądzie i proporcjach. A w Octavii są inne piorytety - mniej miejsca w środku, na tylnej kanapie (bo to kompakt), ale duży bagażnik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 20 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2013 > Tak, tyle, że takie, w których bagażnik nigdy nie był priorytetem. Skupiono się na wyglądzie i > proporcjach. A w Octavii są inne piorytety - mniej miejsca w środku (bo to kompakt), ale duży > bagażnik. A to racja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Basu Napisano 20 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2013 > Klik 1 i klik 2 na kombi No tak jak pisałem, upodobnienie do obecnej linii nowych aut Skody. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Basu Napisano 20 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2013 > Coś tam po internecie się wala: Ciekawie to wygląda z Chińskimi literami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nieboraku Napisano 20 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2013 > No tak jak pisałem, upodobnienie do obecnej linii nowych aut Skody. Przedliftowe swiatla sa takie sobie, i to mocno. Ale te poliftowe to pasuja do tego superba jak kwiatek do kozucha Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_ Napisano 20 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2013 > Dzisiaj mają po 600l i ciągle mało? w sienie jest 500l. na wakacje z dwójką dzieci tak zapycham bagażnik ze trudno klape domknąć i jeszcze jakies niewielkie torby jadą pod nogami dzieci z tyłu. także 600 to byłoby super Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_ Napisano 20 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2013 > kwiatek do korzucha kożuch ! wg mnie pasują jak żadne inne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Basu Napisano 20 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2013 > Przedliftowe swiatla sa takie sobie, i to mocno. Ale te poliftowe to pasuja do tego superba jak > kwiatek do kozucha I pewnie zledowany będzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
natek Napisano 22 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2013 > Ładna. > Gdyby nie DPF w wersji z dieslem zastanowiłbym się nad zakupem .... diesel droższy od porównywalnej mocowo benzyny o ok 10 tyś PLN Moim faworytem na chwile obecną jest 1.4 TSI 140 KM (to troche zmieniony w stosunku do TSI 122 KM) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
akisel Napisano 22 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2013 > Moim faworytem na chwile obecną > jest 1.4 TSI 140 KM (to troche zmieniony w stosunku do TSI 122 KM) wez, nie mow takich rzeczy głośno od dawna wiadomo, że tsi to padaka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
natek Napisano 22 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2013 > Byłem dziś w salonie i pomacałem wersję za jakieś chore pieniądze, ze 140 konnym TSI (niestety > hadlowiec nie był mi w stanie powiedzieć czy dalej jest w nim łańcuch czy już pasek, jak tu > wspominano). pasek, ponoć przewidziany na całe życie samochodu czyli na 250 kkm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jarzab11 Napisano 22 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2013 > pasek, ponoć przewidziany na całe życie samochodu czyli na 250 kkm Coś w tym może być. Ponoć wszystkie 1.6 na CR od VAG 90 i 105 KM mają przewidzianą wymianę paska pierwszą po 210 kkm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 22 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2013 > Coś w tym może być. Ponoć wszystkie 1.6 na CR od VAG 90 i 105 KM mają przewidzianą wymianę paska > pierwszą po 210 kkm Widać nowy trynd w paskach. U mnie w Cruze 1,8 benzyna przewidują wymianę paska dopiero przy 150 000 km przebiegu Ciekawe jak będzie w rzeczywistości Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nieboraku Napisano 22 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2013 > Widać nowy trynd w paskach. > U mnie w Cruze 1,8 benzyna przewidują wymianę paska dopiero przy 150 000 km przebiegu > Ciekawe jak będzie w rzeczywistości W UK 100k mil, czyli 161k km Ale zaleca sie zmiane przy okolo 70-80k mil ~129k km. O dziwo, nawet VVT zbytnie nie grzechocze rano Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 22 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2013 > W UK 100k mil, czyli 161k km > Ale zaleca sie zmiane przy okolo 70-80k mil ~129k km. Też tak myślałem, że przy 120kkm trzeba będzie się tym zainteresować > O dziwo, nawet VVT zbytnie nie grzechocze rano Przy jakim przebiegu? U mnie jest szarpnięcie silnikiem przy odpalaniu i czasem coś metalicznie stuknie ... ale to chyba raczej coś na zewnątrz silnika się obija, wydech Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nieboraku Napisano 22 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2013 > Przy jakim przebiegu? Cos kolo ~ 112kkm > U mnie jest szarpnięcie silnikiem przy odpalaniu i czasem coś metalicznie stuknie ... ale to chyba > raczej coś na zewnątrz silnika się obija, wydech Nie, to jest dosc specyficzne. Czasem dzwoni, czasem nie . Ale jak juz dzwoni to delikatnie i przez 1-2s Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 22 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2013 > W UK 100k mil, czyli 161k km > Ale zaleca sie zmiane przy okolo 70-80k mil ~129k km. O dziwo, nawet VVT zbytnie nie grzechocze > rano Już tak kiedyś było. W Daewoo paski niby były na 90kkm ale co mądrzejsi mechanicy kazali zmieniać po 60, bo była szansa że nie wytrzymają. Co producentowi szkodzi wpisać dowolnie duży przebieg do zmiany paska w materiałach marketingowych, jeśli tylko gwarancja kończy się wcześniej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_ Napisano 22 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2013 > Co producentowi szkodzi wpisać dowolnie duży przebieg do zmiany paska w materiałach marketingowych, jeśli tylko gwarancja kończy się wcześniej? no właśnie, fiatowski benzynowy 1.6 - w książce pisze, ze co 120 tys, tymczasem rzadko sie zdarza, zeby do 80 tys wytrzymał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mis Napisano 24 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2013 Nie wielki, to fakt. Ale generuje koszty, których nie chce ponosić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lisek Napisano 24 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2013 > o to, ze to automat a ma pedał sprzęgła? Przecież to skrzynia manualna ( widać mieszek ) z zmienioną gałką . i doklejonym opisem od automatu ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mar00ha_ Napisano 24 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2013 > Przecież to skrzynia manualna ( widać mieszek ) z zmienioną gałką . i doklejonym opisem od automatu ... No pacz pan... A mój automat ma mieszek na dzwigni. Penie też skrzynia manualna, tylko ja się przez 4 lata nie poznałem na tym... mar00ha Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lisek Napisano 25 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2013 > No pacz pan... A mój automat ma mieszek na dzwigni. Penie też skrzynia manualna, tylko ja się przez > 4 lata nie poznałem na tym... > mar00ha Eeee Panie to ja znam takich co nie wiedzieli że ich skrzynia ma 5 biegów i tylko na 3 jeździli.... a wystarczyło gałkę wymienić na taka na której było na nowo narysowane 5 biegów a starą z jakimiś dziwnymi "rysunkami" wywalić do kosza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bartłomiej Napisano 25 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2013 Na trzecim zdjęciu widac wyraźnie, że walony był z przodu. Źle dobrali lakier na prawym błotniku. Potwierdza się teza, że naprawy srebrnych samochodów wymagają dobrego rzemieślnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.