Sylwo87 Napisano 21 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 21 Lutego 2013 Witam, wiem że było, ale nie wszystko znalazłem co chciałem. przymierzam się na wymianę hamulców na coś konkretniejszego do cc 1.2 tylko pytaanie z czego wrzucić aby pasowało p&p ? Mam 3 cele: - wentylowane przód 240mm -pompa i serwo -hample na tył Na dzień dzisiejszy tych trzech celów nie dam rady zrobić więc co zrobić w pierszej kolejności? Chętnie się dowiem jakie i z czego i dlaczego takie a nie inne Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TASIK Napisano 21 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 21 Lutego 2013 > Witam, wiem że było, ale nie wszystko znalazłem co chciałem. > przymierzam się na wymianę hamulców na coś konkretniejszego do cc 1.2 tylko pytaanie z czego > wrzucić aby pasowało p&p ? Mam 3 cele: > - wentylowane przód 240mm > -pompa i serwo > -hample na tył > Na dzień dzisiejszy tych trzech celów nie dam rady zrobić więc co zrobić w pierszej kolejności? > Chętnie się dowiem jakie i z czego i dlaczego takie a nie inne > Pozdr . ja mam i polecam na przodzie brembo max + klacki ferodo , dobrze poskładane i odpowietrzone hamuje rewelacyjnie . a na tył to polecam tarcze i zaciski z uno turbo . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
folgi Napisano 21 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 21 Lutego 2013 > Witam, wiem że było, ale nie wszystko znalazłem co chciałem. > przymierzam się na wymianę hamulców na coś konkretniejszego do cc 1.2 tylko pytaanie z czego > wrzucić aby pasowało p&p ? Mam 3 cele: > - wentylowane przód 240mm > -pompa i serwo > -hample na tył > Na dzień dzisiejszy tych trzech celów nie dam rady zrobić więc co zrobić w pierszej kolejności? > Chętnie się dowiem jakie i z czego i dlaczego takie a nie inne > Pozdr Przód zaciski z Palio i tarcza 240mm z Pandy 4x4 1.2 8v Tył zaciski z Uno Turbo z adapterami i tarcze 227mm z UT Pompa i serwo z Punto 1 1.2 + regulatory na tył z P2 bez ABSu Taki kit mam u siebie i nie narzekam Wszystko podkłada w na TRW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sylwo87 Napisano 21 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 21 Lutego 2013 > Przód zaciski z Palio i tarcza 240mm z Pandy 4x4 1.2 8v > Tył zaciski z Uno Turbo z adapterami i tarcze 227mm z UT > Pompa i serwo z Punto 1 1.2 + regulatory na tył z P2 bez ABSu > Taki kit mam u siebie i nie narzekam > Wszystko podkłada w na TRW zaciski z palio wchodzą bez flanszy, dystansów? Nasuneła mi się też myśl aby wykorzystać zaciski przednie na tył, da się czy będzie problem np z ręcznym? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piterwdz Napisano 21 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 21 Lutego 2013 > zaciski z palio wchodzą bez flanszy, dystansów? P&P tylko weź to kup ja szukam i szukam i nie idzie dostać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vale46 Napisano 21 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 21 Lutego 2013 Powiedzcie z jakiego Palio to dokładnie będzie, czy w każdym były takie same ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cb_marcin Napisano 21 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 21 Lutego 2013 > Przód zaciski z Palio i tarcza 240mm z Pandy 4x4 1.2 8v > Tył zaciski z Uno Turbo z adapterami i tarcze 227mm z UT > Pompa i serwo z Punto 1 1.2 + regulatory na tył z P2 bez ABSu > Taki kit mam u siebie i nie narzekam > Wszystko podkłada w na TRW tu 2 pytania do znawców tematu zestaw tylny z alfy 145/146 , delty II hpe, fiata coupe , jaka w nich jest średnica tarczy z tyłu? czy to są te same zaciski, bo poniekąd tak usłyszałem że to wszystko to ten sam setup ale średnicy tarczy nie pamiętam dalej, widziałem że ktoś miał zastosowaną pompę hamulcową, właśnie taką jak z fiata coupe, delty II , lecz nie pamiętam już jak to się ma do kwestii serwa, bo ta pompa różni się od seryjnej w CC, tu też moje kolejne pytanie, czy zmiana na tą drugą pompę, wiążę się tylko i wyłącznie z wymianą serwa czy jakoś to podchodzi? może ktoś wie coś więcej w tym temacie oraz mam pytanie co do przewodów w stalowym oplocie po kilku niemiłych doświadczeniach w innych autach, chciałbym zapyta kogoś kto użytkuje taki wynalazek, mianowicie, już 3 krotnie wymieniałem przewody , z powodu ich pęknięcia, jak zauwazyłem, sa one tak sztywne, że po prostu się załamują i pękają <tu przykład z audi a4 b6, czy volvo v40,> niby zestaw dedykowany wiec nie ma mowy o jakichś kombinacjach, zamontowane równiez poprawnie, lecz niecały rok czasu i przewód pęknięty, ktoś może polecić którąś z firm ? może nie do końca zgodnie z tematem, ale podepnę się jeśli można pomysł wymiany na przewody w oplocie pojawił się po kolejnej potyczce z układem hamulcowym, gdyż już wszystkie przewody elastyczne wymienione, płyn również <ATE> klocki, szczęki nowe, cylinderki też zaciski po regeneracji, pompa nowa, a hamulec mimo tego że dobry, to jednak lekko gumowy, jak wsiadłem do SC kilka lat młodszego od mojego, to tam hamulec jak kotwica, 1cm i koła stoją , do tego jak mniemam regulatory które pracują jak chcą, raz tył hamuje ok, a raz bierze pierwszy i mam zamiar zmienić na ręczny korektor np tilton. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piterwdz Napisano 21 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 21 Lutego 2013 > Powiedzcie z jakiego Palio to dokładnie będzie, czy w każdym były takie same ? Jak się nie mylę to tylko w 1.2 Palio Siena były zaciski pod tarcze 240 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mati6630 Napisano 21 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 21 Lutego 2013 > tu 2 pytania do znawców tematu > zestaw tylny z alfy 145/146 , delty II hpe, fiata coupe , > jaka w nich jest średnica tarczy z tyłu? czy to są te same zaciski, tarcze 240 takie jak w CC/SC na przodzie. Zacisków są dwa rodzaje ale można stosować zamiennie bo uchwyty i otwory na śruby do jarzma są takie same. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Matiq Napisano 21 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 21 Lutego 2013 > Powiedzcie z jakiego Palio to dokładnie będzie, czy w każdym były takie same ? z palio 1.2 ale pod tarczę 240 mm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eosik Napisano 21 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 21 Lutego 2013 > tarcze 240 takie jak w CC/SC na przodzie. Zacisków są dwa rodzaje ale można stosować zamiennie bo > uchwyty i otwory na śruby do jarzma są takie same. tak, z tym ze nie obydwa chce pasowac w 13. zeliwne sa mniejsze i wchodza bez problemu. ja kupilem aluminiowe i okazalo sie, ze nie chcialy wejsc w 13. dalem dystans 20mm i wlazlo, ale i tak jest blisko felgi...lepiej szukac zeliwnych. sa drozsze, ale pewniejsze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cb_marcin Napisano 21 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 21 Lutego 2013 > Przód zaciski z Palio i tarcza 240mm z Pandy 4x4 1.2 8v > Tył zaciski z Uno Turbo z adapterami i tarcze 227mm z UT > Pompa i serwo z Punto 1 1.2 + regulatory na tył z P2 bez ABSu > Taki kit mam u siebie i nie narzekam > Wszystko podkłada w na TRW folgi, a możesz podrzucić jakiś numer katalogowy, co kolwiek jak namierzyć te korektory z Punto 2? bo w harcie i w gordonie brak w ofercie, a bym w cars-ie zapytał jutro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
katownik Napisano 21 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 21 Lutego 2013 > folgi, a możesz podrzucić jakiś numer katalogowy, co kolwiek jak namierzyć te korektory z Punto 2? > bo w harcie i w gorbonie brak w ofercie, a bym w cars-ie zapytał jutro +1 Folgi szukaj a ja z auto-portu przywiozę. Z Epera numer trzeba wygrzebać. Co do samych hebli serw itd to zrobimy małe foto-story bo nam się trochę tego nazbierało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cb_marcin Napisano 22 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2013 > +1 > Folgi szukaj a ja z auto-portu przywiozę. > Z Epera numer trzeba wygrzebać. > Co do samych hebli serw itd to zrobimy małe foto-story bo nam się trochę tego nazbierało miałem na myśli numer części, tylko po to, ponieważ takie drobiazgi, na codzień nie zalegające magazynów zazwyczaj jest szansa znaleźć jedynie po numerze, a u tych durniw Cars-ie u mnie w okolicy, to tylko numer części albo vin, dopiero szukają niestety Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mati6630 Napisano 22 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2013 > tak, z tym ze nie obydwa chce pasowac w 13. zeliwne sa mniejsze i wchodza bez problemu. ja kupilem > aluminiowe i okazalo sie, ze nie chcialy wejsc w 13. dalem dystans 20mm i wlazlo, ale i tak > jest blisko felgi...lepiej szukac zeliwnych. sa drozsze, ale pewniejsze ja mam 16cali to nie miałem tego problemu przy swapie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
taquito Napisano 22 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2013 U mnie goodridge sprawuje sie super. Dedykowane na przod do cento powiedzialbym, ze sa troche za krotkie bo nie mozna ich przelozych przez gumowe oczko w amortyzatorze. Kupilem dluzsze z jakiejs alfy. Sa ok 10cm dluzsze i teraz ladnie mozna je przelozyc przez oczko. Przednie, ktore mi zostaly wykorzystalem przy moznatzu tylnych tarcz. ida od stalowego przewodu do zacisku ktory pracuje na bardzo malym skoku ale jednak. Tylne gietkie w oplocie idace od budy do belki sa tej samej dlugosci co oryginaly wiec sprawuje sie idealnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 22 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2013 > +1 > Folgi szukaj a ja z auto-portu przywiozę. > Z Epera numer trzeba wygrzebać. > Co do samych hebli serw itd to zrobimy małe foto-story bo nam się trochę tego nazbierało W eperze tego niestety nie zjadziesz bo to wystepuje jako cala pompa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawelo2222 Napisano 22 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2013 > Powiedzcie z jakiego Palio to dokładnie będzie, czy w każdym były takie same ? Szukaj po klockach hamulcowych . Chodzi o te z mniejszą powierzchnią. No i oczywiście tarcza 240 a nie 257 mm bo ta nie wejdzie pod felgę 13 cali. Jeszcze jedno małe utrudnienie pod 257 też niektórzy zakładali te mniejsze klocki. A odwrotnie czyli większe klocki pod 240 też wchodzą ale po spiłowaniu ciut brzegów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GanceK006 Napisano 22 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2013 a jesli moge tak sie wtracic to mam pytanie. Bo moje tarcze sa krzywe w sc i chcialem je wymienic i tak patrzylem czy by nie kupic wentylowanych i tu moje pytanie czy znalazloby sie takie wentylowane wielkosci seryjnych sc i czy podeszly pod seryjny zacisk sc czy trzeba cos przerabiac ? bo niestety wiekszych nie moge wsadzic bo na lato mam matigi 13 calowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cb_marcin Napisano 22 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2013 > a jesli moge tak sie wtracic to mam pytanie. Bo moje tarcze sa krzywe w sc i chcialem je wymienic i > tak patrzylem czy by nie kupic wentylowanych i tu moje pytanie czy znalazloby sie takie > wentylowane wielkosci seryjnych sc i czy podeszly pod seryjny zacisk sc czy trzeba cos > przerabiac ? bo niestety wiekszych nie moge wsadzic bo na lato mam matigi 13 calowe pod seryjny zacisk, możesz jedynie kupić coś z dosc szerokiej gamy tarcz nacinanych, nawiercanych <hart sport, brembo max, mikoda> i do tego dobry klocek <hart sport, ferodo, trw, lpr> wentylowane tarcze owszem z pandy 4x4, forda ka, fiata 500, tak jak pisane powyżej , 240mm, średnica taka sama jak w cc, wiec pod 13 wejdą, lecz zaciski musisz wziąć od Palio z tarczami wentylowanymi również 240mm, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GanceK006 Napisano 23 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2013 > pod seryjny zacisk, możesz jedynie kupić coś z dosc szerokiej gamy tarcz nacinanych, nawiercanych > i do tego dobry klocek > wentylowane tarcze owszem z pandy 4x4, forda ka, fiata 500, tak jak pisane powyżej , 240mm, > średnica taka sama jak w cc, wiec pod 13 wejdą, lecz zaciski musisz wziąć od Palio z tarczami > wentylowanymi również 240mm, czyli kupuje zacisk palio zamieniam tarcze wentylowane 240 np z pandy 4x4 jakies dobre klocki i wszystko bedzie pasowac ? Nic z trzymaniem zacisku nie trzeba przerabiac ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cb_marcin Napisano 23 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2013 > czyli kupuje zacisk palio zamieniam tarcze wentylowane 240 np z pandy 4x4 jakies dobre klocki i > wszystko bedzie pasowac ? Nic z trzymaniem zacisku nie trzeba przerabiac ? nie, z tego co mówili przykręcasz normalnie do zwrotnicy bez żadnej flanszy, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
taquito Napisano 23 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2013 > czyli kupuje zacisk palio zamieniam tarcze wentylowane 240 np z pandy 4x4 jakies dobre klocki i > wszystko bedzie pasowac ? Nic z trzymaniem zacisku nie trzeba przerabiac ? wszystko p&p jedynie felga ktora do tej pory wchodzila moze nie wejsc bo zacisk ma wieksze odsadzenie. I byc moze bedzie trzeba zastosowac dystans Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GanceK006 Napisano 24 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2013 no miejmy nadzieje ze wejdzie idealnie bo nie chcialbym sie mattigow pozbywac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PiQ Napisano 24 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2013 > A odwrotnie czyli większe klocki pod 240 też wchodzą > ale po spiłowaniu ciut brzegów. to jest dobre rozwiazanie bo wtedy klocki przylegaja praktycznie na całej powierzchni tarczy zostawiająć na prawde bardzy malutki rant Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GanceK006 Napisano 24 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2013 > to jest dobre rozwiazanie bo wtedy klocki przylegaja praktycznie na całej powierzchni tarczy > zostawiająć na prawde bardzy malutki rant czyli trzeba kupic tarcze 240 a klocki np 257 czy te za duze beda ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Matiq Napisano 24 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2013 > czyli trzeba kupic tarcze 240 a klocki np 257 czy te za duze beda ? 257 wejdą tylko trzeba trochę je przerobić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GanceK006 Napisano 24 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2013 ktos wyzej pisal ze trzeba brzeg spilowac jakos i wejdzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Matiq Napisano 24 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2013 Dokładnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GanceK006 Napisano 24 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2013 a jeszcze takie pytanie czy wszyskie zaciski z palio sa pod tarcze wentylowane ? Czy sa tez takie pod normalne. Pytam zeby przy kupnie dobrze podpatrzec zeby nie kupic zlych ze pozniej tarcza nie wejdzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PiQ Napisano 25 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2013 > czyli trzeba kupic tarcze 240 a klocki np 257 czy te za duze beda ? tak jak koledzy juz odpowiedzieli - do tarczy 240 podejda klocki od 257 tylko trzeba je lekko dopasowac do gniazd w których siedza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
folgi Napisano 25 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2013 > tak jak koledzy juz odpowiedzieli - do tarczy 240 podejda klocki od 257 tylko trzeba je lekko > dopasowac do gniazd w których siedza Bez problemu wchodzą, delikatna korekta szlifierką i po sprawie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cio Napisano 25 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2013 > Bez problemu wchodzą, delikatna korekta szlifierką i po sprawie dołącze sie: Czy te klocki (pod wieksze tarcze) wchodzą do seryjnych zacisków w cc? Może ktoś podmalować w paincie jak je przypiłować? http://allegro.pl/klocki-hamulcowe-ferodo-fiat-palio-weekend-i3042863146.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
folgi Napisano 25 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2013 > dołącze sie: > Czy te klocki (pod wieksze tarcze) wchodzą do seryjnych zacisków w cc? Może ktoś podmalować w > paincie jak je przypiłować? > http://allegro.pl/klocki-hamulcowe-ferodo-fiat-palio-weekend-i3042863146.html Nie wejdą choćbyś nie wiem jak podpiłował w seryjny zacisk z sc/cc wejdzie tylko standardowy klocek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cio Napisano 25 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2013 > Nie wejdą choćbyś nie wiem jak podpiłował w seryjny zacisk z sc/cc wejdzie tylko standardowy klocek to o jakich zaciskach mowa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
folgi Napisano 25 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2013 > to o jakich zaciskach mowa? Mowa o zaciskach z Palio pod tarcze wentylowane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Matiq Napisano 25 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2013 > a jeszcze takie pytanie czy wszyskie zaciski z palio sa pod tarcze wentylowane ? Czy sa tez takie > pod normalne. Pytam zeby przy kupnie dobrze podpatrzec zeby nie kupic zlych ze pozniej tarcza > nie wejdzie Masz na giełdzie teraz na sell takie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
katownik Napisano 11 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2013 Odgrzewamy Taka prośba, bo siedzę w szukajce już godzinę... Pompa z pgt, czy tam PI czy PII.. O taka... Wszyscy je znają. Ale się muszę upewnić zanim zacznę rwać przewody czy innego winnego blokowania się zacisku przedniego, bo owszem pompuje, ale nie puszcza. Zestaw cały razem z serwem, po lekkich korektach, bo deko dłuższy patyk z serwa jest, stąd z fabrycznym pedałem z cc tak sobie to działa. Podejrzewam sekcje pompy choć dziś stwierdziłem, że trochę z pamięć podłączyłem przewody, a nie jestem pewien czy w.w. pompa z punt ma sekcje na skos czy parami. Ma ktoś info o tym ? Bo nie mogę namierzyć..... Które koło gdzie w tej pompie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 11 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2013 > Zestaw cały razem z serwem, po lekkich korektach, bo deko dłuższy patyk z serwa jest, stąd z > fabrycznym pedałem z cc tak sobie to działa. > Podejrzewam sekcje pompy choć dziś stwierdziłem, że z dłu7ższym patykiem nie będzie działać, zahamuje ale nie odpuści trza zrobić taki myk i będzie banglać. A w pompie sekcje są normalnie, podłaczasz przedowy na krzyż Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
katownik Napisano 11 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2013 > z dłu7ższym patykiem nie będzie działać, zahamuje ale nie odpuści > trza zrobić taki myk > i będzie banglać. > A w pompie sekcje są normalnie, podłaczasz przedowy na krzyż Zrobiłem nawiert, ale dalej mało. Co do podłączenia to nie mam pewności, bo patrz...... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 11 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2013 > Zrobiłem nawiert, ale dalej mało. > Co do podłączenia to nie mam pewności, bo patrz...... no dobrze jest, pod dwa przenie podłączasz na krzyż przednie prawe koło i tylne lewe, pod dwa tylne wyjścia przenie lewe i tylne prawe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
katownik Napisano 11 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2013 > no dobrze jest, pod dwa przenie podłączasz na krzyż przednie prawe koło i tylne lewe, pod dwa tylne > wyjścia przenie lewe i tylne prawe No w sumie tak patrząc to i racja... Zakręcony od 5tej na nogach już mi się widzi inaczej A serwo zdystansuje tyle ile mogę bo mam dużo ori uszczelek No i może nieco na mocowaniu pedałów odsunę ku sobie i będzie dobrze. Mam też dwie inne pompy, najwyżej jak mu nie przejdzie to przewodziki nowe Reduktory wkrecane w pompę mam tak z PI jak i PII tylko nie wiem jeszcze czy wkręcać. Na szczęce na pewno, blachy na tył będą niebawem. Z racji felg poszedłem w 4 razy seria. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.