Jump to content
Sign in to follow this  
Sylwo87

hamulce wentylowane, pompa, serwo ...

Recommended Posts

Witam, wiem że było, ale nie wszystko znalazłem co chciałem.

przymierzam się na wymianę hamulców na coś konkretniejszego do cc 1.2 tylko pytaanie z czego wrzucić aby pasowało p&p ? Mam 3 cele:

- wentylowane przód 240mm

-pompa i serwo

-hample na tył

Na dzień dzisiejszy tych trzech celów nie dam rady zrobić więc co zrobić w pierszej kolejności?

Chętnie się dowiem jakie i z czego i dlaczego takie a nie inne wink.gif

Pozdr

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Witam, wiem że było, ale nie wszystko znalazłem co chciałem.

> przymierzam się na wymianę hamulców na coś konkretniejszego do cc 1.2 tylko pytaanie z czego

> wrzucić aby pasowało p&p ? Mam 3 cele:

> - wentylowane przód 240mm

> -pompa i serwo

> -hample na tył

> Na dzień dzisiejszy tych trzech celów nie dam rady zrobić więc co zrobić w pierszej kolejności?

> Chętnie się dowiem jakie i z czego i dlaczego takie a nie inne

> Pozdr

. ja mam i polecam na przodzie brembo max + klacki ferodo , dobrze poskładane i odpowietrzone hamuje rewelacyjnie . a na tył to polecam tarcze i zaciski z uno turbo .

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Witam, wiem że było, ale nie wszystko znalazłem co chciałem.

> przymierzam się na wymianę hamulców na coś konkretniejszego do cc 1.2 tylko pytaanie z czego

> wrzucić aby pasowało p&p ? Mam 3 cele:

> - wentylowane przód 240mm

> -pompa i serwo

> -hample na tył

> Na dzień dzisiejszy tych trzech celów nie dam rady zrobić więc co zrobić w pierszej kolejności?

> Chętnie się dowiem jakie i z czego i dlaczego takie a nie inne

> Pozdr

Przód zaciski z Palio i tarcza 240mm z Pandy 4x4 1.2 8v

Tył zaciski z Uno Turbo z adapterami i tarcze 227mm z UT

Pompa i serwo z Punto 1 1.2 + regulatory na tył z P2 bez ABSu

Taki kit mam u siebie i nie narzekam grinser006.gif

Wszystko podkłada w na TRW

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Przód zaciski z Palio i tarcza 240mm z Pandy 4x4 1.2 8v

> Tył zaciski z Uno Turbo z adapterami i tarcze 227mm z UT

> Pompa i serwo z Punto 1 1.2 + regulatory na tył z P2 bez ABSu

> Taki kit mam u siebie i nie narzekam

> Wszystko podkłada w na TRW

zaciski z palio wchodzą bez flanszy, dystansów?

Nasuneła mi się też myśl aby wykorzystać zaciski przednie na tył, da się czy będzie problem np z ręcznym?

Share this post


Link to post
Share on other sites

> zaciski z palio wchodzą bez flanszy, dystansów?

P&P tylko weź to kup facepalm%5B1%5D.gif ja szukam i szukam i nie idzie dostać sick.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Powiedzcie z jakiego Palio to dokładnie będzie, czy w każdym były takie same ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Przód zaciski z Palio i tarcza 240mm z Pandy 4x4 1.2 8v

> Tył zaciski z Uno Turbo z adapterami i tarcze 227mm z UT

> Pompa i serwo z Punto 1 1.2 + regulatory na tył z P2 bez ABSu

> Taki kit mam u siebie i nie narzekam

> Wszystko podkłada w na TRW

tu 2 pytania do znawców tematu

zestaw tylny z alfy 145/146 , delty II hpe, fiata coupe ,

jaka w nich jest średnica tarczy z tyłu? czy to są te same zaciski, bo poniekąd tak usłyszałem że to wszystko to ten sam setup ale średnicy tarczy nie pamiętam

dalej,

widziałem że ktoś miał zastosowaną pompę hamulcową, właśnie taką jak z fiata coupe, delty II , lecz nie pamiętam już jak to się ma do kwestii serwa, bo ta pompa różni się od seryjnej w CC,

tu też moje kolejne pytanie, czy zmiana na tą drugą pompę, wiążę się tylko i wyłącznie z wymianą serwa czy jakoś to podchodzi? może ktoś wie coś więcej w tym temacie

oraz mam pytanie co do przewodów w stalowym oplocie

po kilku niemiłych doświadczeniach w innych autach, chciałbym zapyta kogoś kto użytkuje taki wynalazek, mianowicie, już 3 krotnie wymieniałem przewody , z powodu ich pęknięcia, jak zauwazyłem, sa one tak sztywne, że po prostu się załamują i pękają <tu przykład z audi a4 b6, czy volvo v40,> niby zestaw dedykowany wiec nie ma mowy o jakichś kombinacjach, zamontowane równiez poprawnie, lecz niecały rok czasu i przewód pęknięty,

ktoś może polecić którąś z firm ?

może nie do końca zgodnie z tematem, ale podepnę się jeśli można

pomysł wymiany na przewody w oplocie pojawił się po kolejnej potyczce z układem hamulcowym, gdyż już wszystkie przewody elastyczne wymienione, płyn również <ATE> klocki, szczęki nowe, cylinderki też zaciski po regeneracji, pompa nowa, a hamulec mimo tego że dobry, to jednak lekko gumowy, jak wsiadłem do SC kilka lat młodszego od mojego, to tam hamulec jak kotwica, 1cm i koła stoją , do tego jak mniemam regulatory które pracują jak chcą, raz tył hamuje ok, a raz bierze pierwszy i mam zamiar zmienić na ręczny korektor np tilton.

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Powiedzcie z jakiego Palio to dokładnie będzie, czy w każdym były takie same ?

Jak się nie mylę to tylko w 1.2 Palio Siena były zaciski pod tarcze 240

Share this post


Link to post
Share on other sites

> tu 2 pytania do znawców tematu

> zestaw tylny z alfy 145/146 , delty II hpe, fiata coupe ,

> jaka w nich jest średnica tarczy z tyłu? czy to są te same zaciski,

tarcze 240 takie jak w CC/SC na przodzie. Zacisków są dwa rodzaje ale można stosować zamiennie bo uchwyty i otwory na śruby do jarzma są takie same. wink.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Powiedzcie z jakiego Palio to dokładnie będzie, czy w każdym były takie same ?

z palio 1.2 ale pod tarczę 240 mm smile.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> tarcze 240 takie jak w CC/SC na przodzie. Zacisków są dwa rodzaje ale można stosować zamiennie bo

> uchwyty i otwory na śruby do jarzma są takie same.

tak, z tym ze nie obydwa chce pasowac w 13. zeliwne sa mniejsze i wchodza bez problemu. ja kupilem aluminiowe i okazalo sie, ze nie chcialy wejsc w 13. dalem dystans 20mm i wlazlo, ale i tak jest blisko felgi...lepiej szukac zeliwnych. sa drozsze, ale pewniejsze

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Przód zaciski z Palio i tarcza 240mm z Pandy 4x4 1.2 8v

> Tył zaciski z Uno Turbo z adapterami i tarcze 227mm z UT

> Pompa i serwo z Punto 1 1.2 + regulatory na tył z P2 bez ABSu

> Taki kit mam u siebie i nie narzekam

> Wszystko podkłada w na TRW

folgi, a możesz podrzucić jakiś numer katalogowy, co kolwiek jak namierzyć te korektory z Punto 2? bo w harcie i w gordonie brak w ofercie, a bym w cars-ie zapytał jutro

Share this post


Link to post
Share on other sites

> folgi, a możesz podrzucić jakiś numer katalogowy, co kolwiek jak namierzyć te korektory z Punto 2?

> bo w harcie i w gorbonie brak w ofercie, a bym w cars-ie zapytał jutro

+1 biglaugh.gif

Folgi szukaj a ja z auto-portu przywiozę.

Z Epera numer trzeba wygrzebać.

Co do samych hebli serw itd to zrobimy małe foto-story bo nam się trochę tego nazbierało devil.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> +1

> Folgi szukaj a ja z auto-portu przywiozę.

> Z Epera numer trzeba wygrzebać.

> Co do samych hebli serw itd to zrobimy małe foto-story bo nam się trochę tego nazbierało

miałem na myśli numer części, tylko po to, ponieważ takie drobiazgi, na codzień nie zalegające magazynów zazwyczaj jest szansa znaleźć jedynie po numerze, a u tych durniw Cars-ie u mnie w okolicy, to tylko numer części albo vin, dopiero szukają niestety

Share this post


Link to post
Share on other sites

> tak, z tym ze nie obydwa chce pasowac w 13. zeliwne sa mniejsze i wchodza bez problemu. ja kupilem

> aluminiowe i okazalo sie, ze nie chcialy wejsc w 13. dalem dystans 20mm i wlazlo, ale i tak

> jest blisko felgi...lepiej szukac zeliwnych. sa drozsze, ale pewniejsze

ja mam 16cali to nie miałem tego problemu przy swapie zlosnik2.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

U mnie goodridge sprawuje sie super. Dedykowane na przod do cento powiedzialbym, ze sa troche za krotkie bo nie mozna ich przelozych przez gumowe oczko w amortyzatorze. Kupilem dluzsze z jakiejs alfy. Sa ok 10cm dluzsze i teraz ladnie mozna je przelozyc przez oczko. Przednie, ktore mi zostaly wykorzystalem przy moznatzu tylnych tarcz. ida od stalowego przewodu do zacisku ktory pracuje na bardzo malym skoku ale jednak. Tylne gietkie w oplocie idace od budy do belki sa tej samej dlugosci co oryginaly wiec sprawuje sie idealnie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

> +1

> Folgi szukaj a ja z auto-portu przywiozę.

> Z Epera numer trzeba wygrzebać.

> Co do samych hebli serw itd to zrobimy małe foto-story bo nam się trochę tego nazbierało

W eperze tego niestety nie zjadziesz bo to wystepuje jako cala pompa ok.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Powiedzcie z jakiego Palio to dokładnie będzie, czy w każdym były takie same ?

Szukaj po klockach hamulcowych devil.gif . Chodzi o te z mniejszą powierzchnią. No i oczywiście tarcza 240 a nie 257 mm bo ta nie wejdzie pod felgę 13 cali. Jeszcze jedno małe utrudnienie pod 257 też niektórzy zakładali te mniejsze klocki. A odwrotnie czyli większe klocki pod 240 też wchodzą ale po spiłowaniu ciut brzegów.

Share this post


Link to post
Share on other sites

a jesli moge tak sie wtracic to mam pytanie. Bo moje tarcze sa krzywe w sc i chcialem je wymienic i tak patrzylem czy by nie kupic wentylowanych i tu moje pytanie czy znalazloby sie takie wentylowane wielkosci seryjnych sc i czy podeszly pod seryjny zacisk sc czy trzeba cos przerabiac ? bo niestety wiekszych nie moge wsadzic bo na lato mam matigi 13 calowe

Share this post


Link to post
Share on other sites

> a jesli moge tak sie wtracic to mam pytanie. Bo moje tarcze sa krzywe w sc i chcialem je wymienic i

> tak patrzylem czy by nie kupic wentylowanych i tu moje pytanie czy znalazloby sie takie

> wentylowane wielkosci seryjnych sc i czy podeszly pod seryjny zacisk sc czy trzeba cos

> przerabiac ? bo niestety wiekszych nie moge wsadzic bo na lato mam matigi 13 calowe

pod seryjny zacisk, możesz jedynie kupić coś z dosc szerokiej gamy tarcz nacinanych, nawiercanych <hart sport, brembo max, mikoda> i do tego dobry klocek <hart sport, ferodo, trw, lpr>

wentylowane tarcze owszem z pandy 4x4, forda ka, fiata 500, tak jak pisane powyżej , 240mm, średnica taka sama jak w cc, wiec pod 13 wejdą, lecz zaciski musisz wziąć od Palio z tarczami wentylowanymi również 240mm,

Share this post


Link to post
Share on other sites

> pod seryjny zacisk, możesz jedynie kupić coś z dosc szerokiej gamy tarcz nacinanych, nawiercanych

> i do tego dobry klocek

> wentylowane tarcze owszem z pandy 4x4, forda ka, fiata 500, tak jak pisane powyżej , 240mm,

> średnica taka sama jak w cc, wiec pod 13 wejdą, lecz zaciski musisz wziąć od Palio z tarczami

> wentylowanymi również 240mm,

czyli kupuje zacisk palio zamieniam tarcze wentylowane 240 np z pandy 4x4 jakies dobre klocki i wszystko bedzie pasowac ? Nic z trzymaniem zacisku nie trzeba przerabiac ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

> czyli kupuje zacisk palio zamieniam tarcze wentylowane 240 np z pandy 4x4 jakies dobre klocki i

> wszystko bedzie pasowac ? Nic z trzymaniem zacisku nie trzeba przerabiac ?

nie, z tego co mówili przykręcasz normalnie do zwrotnicy bez żadnej flanszy,

Share this post


Link to post
Share on other sites

> czyli kupuje zacisk palio zamieniam tarcze wentylowane 240 np z pandy 4x4 jakies dobre klocki i

> wszystko bedzie pasowac ? Nic z trzymaniem zacisku nie trzeba przerabiac ?

wszystko p&p grinser006.gif

jedynie felga ktora do tej pory wchodzila moze nie wejsc bo zacisk ma wieksze odsadzenie. I byc moze bedzie trzeba zastosowac dystans

Share this post


Link to post
Share on other sites

> A odwrotnie czyli większe klocki pod 240 też wchodzą

> ale po spiłowaniu ciut brzegów.

to jest dobre rozwiazanie bo wtedy klocki przylegaja praktycznie na całej powierzchni tarczy zostawiająć na prawde bardzy malutki rant

Share this post


Link to post
Share on other sites

> to jest dobre rozwiazanie bo wtedy klocki przylegaja praktycznie na całej powierzchni tarczy

> zostawiająć na prawde bardzy malutki rant

czyli trzeba kupic tarcze 240 a klocki np 257 czy te za duze beda ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

> czyli trzeba kupic tarcze 240 a klocki np 257 czy te za duze beda ?

257 wejdą tylko trzeba trochę je przerobić wink.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

a jeszcze takie pytanie czy wszyskie zaciski z palio sa pod tarcze wentylowane ? Czy sa tez takie pod normalne. Pytam zeby przy kupnie dobrze podpatrzec zeby nie kupic zlych ze pozniej tarcza nie wejdzie

Share this post


Link to post
Share on other sites

> czyli trzeba kupic tarcze 240 a klocki np 257 czy te za duze beda ?

tak jak koledzy juz odpowiedzieli - do tarczy 240 podejda klocki od 257 tylko trzeba je lekko dopasowac do gniazd w których siedza ok.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> tak jak koledzy juz odpowiedzieli - do tarczy 240 podejda klocki od 257 tylko trzeba je lekko

> dopasowac do gniazd w których siedza

Bez problemu wchodzą, delikatna korekta szlifierką i po sprawie grinser006.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Nie wejdą choćbyś nie wiem jak podpiłował w seryjny zacisk z sc/cc wejdzie tylko standardowy klocek

to o jakich zaciskach mowa?

Share this post


Link to post
Share on other sites

> to o jakich zaciskach mowa?

Mowa o zaciskach z Palio pod tarcze wentylowane

Share this post


Link to post
Share on other sites

> a jeszcze takie pytanie czy wszyskie zaciski z palio sa pod tarcze wentylowane ? Czy sa tez takie

> pod normalne. Pytam zeby przy kupnie dobrze podpatrzec zeby nie kupic zlych ze pozniej tarcza

> nie wejdzie

Masz na giełdzie teraz na sell takie smile.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odgrzewamy bbq.gif

Taka prośba, bo siedzę w szukajce już godzinę...

Pompa z pgt, czy tam PI czy PII..

O taka...

pompa-hamulcowa-lpr.jpg

Wszyscy je znają.

Ale się muszę upewnić zanim zacznę rwać przewody czy innego winnego blokowania się zacisku przedniego, bo owszem pompuje, ale nie puszcza.

Zestaw cały razem z serwem, po lekkich korektach, bo deko dłuższy patyk z serwa jest, stąd z fabrycznym pedałem z cc tak sobie to działa.

Podejrzewam sekcje pompy choć dziś stwierdziłem, że trochę z pamięć podłączyłem przewody, a nie jestem pewien czy w.w. pompa z punt ma sekcje na skos czy parami.

Ma ktoś info o tym ? Bo nie mogę namierzyć..... Które koło gdzie w tej pompie...

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Zestaw cały razem z serwem, po lekkich korektach, bo deko dłuższy patyk z serwa jest, stąd z

> fabrycznym pedałem z cc tak sobie to działa.

> Podejrzewam sekcje pompy choć dziś stwierdziłem, że

z dłu7ższym patykiem nie będzie działać, zahamuje ale nie odpuści grinser006.gif

trza zrobić taki myk

IMG20120121_004.jpg

i będzie banglać.

A w pompie sekcje są normalnie, podłaczasz przedowy na krzyż grinser006.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> z dłu7ższym patykiem nie będzie działać, zahamuje ale nie odpuści

> trza zrobić taki myk

> i będzie banglać.

> A w pompie sekcje są normalnie, podłaczasz przedowy na krzyż

Zrobiłem nawiert, ale dalej mało.

Co do podłączenia to nie mam pewności, bo patrz......

b61fc1e05c07.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Zrobiłem nawiert, ale dalej mało.

> Co do podłączenia to nie mam pewności, bo patrz......

no dobrze jest, pod dwa przenie podłączasz na krzyż przednie prawe koło i tylne lewe, pod dwa tylne wyjścia przenie lewe i tylne prawe

Share this post


Link to post
Share on other sites

> no dobrze jest, pod dwa przenie podłączasz na krzyż przednie prawe koło i tylne lewe, pod dwa tylne

> wyjścia przenie lewe i tylne prawe

No w sumie tak patrząc to i racja...

Zakręcony od 5tej na nogach już mi się widzi inaczej spineyes.gif

A serwo zdystansuje tyle ile mogę bo mam dużo ori uszczelek grinser006.gif No i może nieco na mocowaniu pedałów odsunę ku sobie i będzie dobrze.

Mam też dwie inne pompy, najwyżej jak mu nie przejdzie to przewodziki nowe grinser006.gif

Reduktory wkrecane w pompę mam tak z PI jak i PII tylko nie wiem jeszcze czy wkręcać. Na szczęce na pewno, blachy na tył będą niebawem.

Z racji felg poszedłem w 4 razy seria.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.