BenY21 Napisano 26 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2013 Witam Panowie , Mam pytanie gdzie moge znalesc jakie zaleca sie wymiany serwisowe po np 50 tys km , 70 tys i powyzej 100 tys Pacjent to firmowy Fiat Doblo 1.3 JTD rocznik 2008/2009 nalatane 70 tys a wydaje mi sie ze jeszcze nic nie robili konkretnego ... Pytam bo jutro mam wizyte w ASO i ciekaw jestem ile auto u nich postoi ... Najbardziej interesuje mnie kiedy bedzie pora na wymiane rozrządu ... Z gory dzieki za wszekie odp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kox Napisano 26 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2013 > Witam Panowie , > Mam pytanie gdzie moge znalesc jakie zaleca sie wymiany serwisowe po np 50 tys km , 70 tys i > powyzej 100 tys > Pacjent to firmowy Fiat Doblo 1.3 JTD rocznik 2008/2009 nalatane 70 tys a wydaje mi sie ze jeszcze > nic nie robili konkretnego ... > Pytam bo jutro mam wizyte w ASO i ciekaw jestem ile auto u nich postoi ... > Najbardziej interesuje mnie kiedy bedzie pora na wymiane rozrządu ... > Z gory dzieki za wszekie odp w 1,3 jest chyba łańcuch. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PiotrekPanda Napisano 26 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2013 > w 1,3 jest chyba łańcuch. jest łańcuch na 100% Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ziolo Napisano 26 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2013 > jest łańcuch na 100% Który wymienia się po 100 kkm bo się rozciąga i przeskakuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PiotrekPanda Napisano 26 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2013 > Który wymienia się po 100 kkm bo się rozciąga i przeskakuje. a silnik i tak padnie po ok. 200tyś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pepcio Napisano 27 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 27 Lutego 2013 > a silnik i tak padnie po ok. 200tyś Dramatyzujesz, spokojnie ...... wytrzyma te 210 tys A tak na poważnie, silnik całkiem całkiem, owszem słaby , ale oszczedny. Wymiana łańcucha nie jest, aż tak kosztowna by z tego powodu skazywać go na porażkę. Jak się będzie dbało to silnik pojeździ, wymiana dobrego oleju co m/w 15 tys i ogólne zasady dbania o diesla i będzie git. A rozciągnięty łańcuch słychać na kilometr, w tedy wiadomo, że czas na wymianę. Jeśli ktoś przeciąga...... sam prosi się o problemy. Od zakupu TSi dużo czytam na temat łańcuchów rozrządu to swoje wiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.