marcin77 Napisano 12 Marca 2013 Udostępnij Napisano 12 Marca 2013 witam, jakiś czas temu pisałem że obroty spadały i szarpał (gazownicy naprawili), niestety niedługo po odebraniu samochodu przy odpalaniu porannym (lub po kilku godzinach postoju) zaczyna stukać a potem brzęczy (dodatkowo w chwili włączenia tego brzęczenie spadają obroty 55sek.), co znowu spitolili (brzęczenie cichnie po nagrzaniu i przełączeniu automatu na lpg) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcin77 Napisano 18 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 18 Marca 2013 naprawdę nikt nie spotkał się z takimi objawami ?, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deszczowyRoman Napisano 18 Marca 2013 Udostępnij Napisano 18 Marca 2013 > witam, > jakiś czas temu pisałem że obroty spadały i szarpał (gazownicy naprawili), niestety niedługo po > odebraniu samochodu przy odpalaniu porannym (lub po kilku godzinach postoju) zaczyna stukać a > potem brzęczy (dodatkowo w chwili włączenia tego brzęczenie spadają obroty 55sek.), co znowu > spitolili (brzęczenie cichnie po nagrzaniu i przełączeniu automatu na lpg) jaka instalacja - wymienić podzepoły. Na słuch to gdzie puka i brzeczy? rozrzad? reduktor? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcin77 Napisano 18 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 18 Marca 2013 > jaka instalacja - wymienić podzepoły. > Na słuch to gdzie puka i brzeczy? rozrzad? reduktor? instalacja IV gen. sekwencja, sterownik KME, wtryskiwacze gazu omvl, wielozawór tomasetto, tyle wyczytałem z homologacji, brzęczy koło reduktora, wkurza mnie to że ja muszę udowadniać dla gazowników że coś nie tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.