ppmarian Napisano 27 Marca 2013 Udostępnij Napisano 27 Marca 2013 które części tzreba wymienic żeby lewatek w pozycji neutralnej nie miał luzów i czy zrobie to w garazu bez kanału? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kaczorek79 Napisano 27 Marca 2013 Udostępnij Napisano 27 Marca 2013 2, 4 i 7 najszybciej się zużywają i mają największy wpływ. Bez kanału/podnośnika się nie obejdzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 27 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 27 Marca 2013 > 2, 4 i 7 najszybciej się zużywają i mają największy wpływ. Bez kanału/podnośnika się nie obejdzie. trzeba wywalic wydech? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kaczorek79 Napisano 27 Marca 2013 Udostępnij Napisano 27 Marca 2013 > trzeba wywalic wydech? Nie sądzę. U siebie wymieniałem simmering na wybieraku skrzyni i musiałem wyjąć wał. Cały mechanizm miałem wtedy jak na dłoni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ziemczon Napisano 27 Marca 2013 Udostępnij Napisano 27 Marca 2013 > Nie sądzę. U siebie wymieniałem simmering na wybieraku skrzyni i musiałem wyjąć wał. Cały mechanizm > miałem wtedy jak na dłoni. Zamiast nr 7, lepiej kupić cały szortszifter, bo łożysko kosztuje 80pln w ASO, a szifter ok. 100pln + wysyłka. Czy jakbyś kupował pozostałe dwa elementy, chciałoby Ci się wziąć suwmiarkę do łapki i pomierzyć średnice, długości tych elementów? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kaczorek79 Napisano 27 Marca 2013 Udostępnij Napisano 27 Marca 2013 > Zamiast nr 7, lepiej kupić cały szortszifter, bo łożysko kosztuje 80pln w ASO, a szifter ok. 100pln > + wysyłka. Siódemka w IC kosztuje 35 zł OE. Skrócone przełożenie w BMW nie jest zbyt dobre ze względu na ciasne zapinanie biegów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ziemczon Napisano 27 Marca 2013 Udostępnij Napisano 27 Marca 2013 > Siódemka w IC kosztuje 35 zł OE. Skrócone przełożenie w BMW nie jest zbyt dobre ze względu na > ciasne zapinanie biegów. A jest dostępna? O jakim przełożeniu mówisz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kaczorek79 Napisano 27 Marca 2013 Udostępnij Napisano 27 Marca 2013 > A jest dostępna? > O jakim przełożeniu mówisz? Dostępna w centrali i na większości filii. Short shifter właśnie zmienia przełożenie dźwigni zmiany biegów z dłoni na wybierak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ziemczon Napisano 27 Marca 2013 Udostępnij Napisano 27 Marca 2013 > Dostępna w centrali i na większości filii. > Short shifter właśnie zmienia przełożenie dźwigni zmiany biegów z dłoni na wybierak. Fajnie, że jest w takim razie. Chodzi Ci o to, że trudno trafić właściwy bieg mają szorta? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kaczorek79 Napisano 27 Marca 2013 Udostępnij Napisano 27 Marca 2013 > Chodzi Ci o to, że trudno trafić właściwy bieg mają szorta? Nie, większość e36, e46 i e39 ma problem z ciasnym wbijaniem biegów. Przyczyną są jakieś tam wodziki w skrzyni. Jeśli lewarek chodzi sprawnie i miękko, to bardzo możliwe, że za jakiś czas będzie ciasny. Short będzie zmuszał do bardziej delikatnego obchodzenia się z lewarkiem, tzn trzeba będzie wolniej robić ruchy ręką przy zmianie biegu. Oryginalne rozwiązanie sprawdzi się najlepiej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.