Stiluss Napisano 3 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 3 Kwietnia 2013 Witam, Ponieważ mój pojazd robi tak I podobno to wina baterii, rozebrałem i jedna jest kaputt. Chciałem to zlutować, ale niestety lut się nie trzyma. I teraz czy ktoś to robił i jak to zlutował? Albo czym to inaczej trwale połączyć? Może klej przewodzący ? Ktoś z takowego korzystał jak to działa i jak z trwałością? A i dodam, że moja nowa bateria nie ma nóżek i dlatego muszę to jakoś połączyć. Dziękuję Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bas Napisano 3 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 3 Kwietnia 2013 Mówisz o bakterii* w syrenie? Co pokazuje MES(w BC)? * zamierzony błąd Pozdrawiam BAS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Stiluss Napisano 3 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 3 Kwietnia 2013 Tak, bateria w syrence. Nie wiem co pokazuje BC. Bo i nie sprawdzałem, ale biorąc pod uwagę foto z załącznika, to muszę to jakoś połączyć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bas Napisano 3 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 3 Kwietnia 2013 > Tak, bateria w syrence. Nie wiem co pokazuje BC. Bo i nie sprawdzałem, ale biorąc pod uwagę foto z > załącznika, to muszę to jakoś połączyć AAAA przeoczyłem załącznik. Kopnij się do pobliskiego sklepu elektronicznego i kup akumulator CR123A montażowy, wylutuj stary, wlutuj nowy i po sprawie. Jak nie będzie dokładnie zamiennika to kup taki, żeby napięcie było takie samo a pojemność taka sama lub wyższa. Jak już polegniesz całkowicie to kupujesz niemontażowy plus podstawkę i po sprawie. "Baterie" niemontażowe są trudne w lutowaniu, trzeba się dobrze nakombinować, zważywszy w jakich to ma pracować to nie ma sensu się w to bawić. Pozdrawiam BAS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Stiluss Napisano 4 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2013 Dla sprostowania, już o tym pisałem, ale.. mam baterię nie montażową, czyli bez nóżek i stąd pojawił się problem z połączeniem tego. Lutownicą się w życiu trochę bawiłem, ale tego nie da się połączyć lutem Dlatego pytam o klej przewodzący. A problem powstał ponieważ w tych sklepach z art. ele. w których byłem nie ma takich baterii i kupiłem co było. Ale poszukam kleju, albo baterii z kopytkami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nomis Napisano 7 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2013 Nie napisałeś ( i nie wynika to z filmu) czy robi tak podczas otwieranie czy zamykania. Dlatego nie będę się mądrzył tylko podzielę się swoim doświadczeniem. Jeżeli tak pika przy otwarciu pojazdu (po zazbrojeniu go z pilota i pozostawieniu np.na trzy minuty)to stawiam na krańcówkę przedniej maski. Albo należy ją wyczyścić albo wymienić. Te trzy minuty o których wspomniałem to czas na zazbrojenie alarmu.Zazwyczaj jest to ok 20-25s i po tym czasie u mnie również było 3xpip. Otwierałem, zamykałem i otwieralem...tak jak na filmie i cisza. Ale z chwila zazbrojenia robił pik,pik,pik,pik. U mnie teoria krańcówki maski sprawdzila się w 100%-potwierdziłem w serwisie Mety. Jezeli to faktycznie bateria alarmu to twórz manual dla potomnych i podziel się doswiadczeniem z innymi. Ja stawiam jako laik jednak na "maskę". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hipo Napisano 7 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2013 Odpiac czujke, zmostkowac drutem przewody i powinno byc jasne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.