Skocz do zawartości

Poliuretanowy zestaw - wahacz przedni


dippaolo

Rekomendowane odpowiedzi

Czeka mnie kompletna wymiana/naprawa zawieszenia przód i tył po zimie.

Szukam, oglądam, czytam, rozmyślam... zastanawia mnie jedna rzecz. Kupuje poliuretan do wahacza przedniego, wymieniam gumy ale co z elementem zaznaczonym na zdjęciu poniżej?

286835082-wahacz.jpg

Tego się nie wymienia i stąd moje pytanie. Czy ten element zużywa się wolniej od pozostałych elementów gumowych? Bo jeżeli nie to jakie są plusy tego że resztę gum będę miał z poliuretanu? Przecież i tak jak w/w element się zużyje to kupie nowe wahacze z nowymi gumami więc trwałość gum ma tu mniejsze znaczenie.

Nakierujcie mnie na dobra drogę jeżeli źle skręciłem smile.gif

post-58913-14352519998697_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Czeka mnie kompletna wymiana/naprawa zawieszenia przód i tył po zimie.

> Szukam, oglądam, czytam, rozmyślam... zastanawia mnie jedna rzecz. Kupuje poliuretan do wahacza

> przedniego, wymieniam gumy ale co z elementem zaznaczonym na zdjęciu poniżej?

> Tego się nie wymienia i stąd moje pytanie. Czy ten element zużywa się wolniej od pozostałych

> elementów gumowych? Bo jeżeli nie to jakie są plusy tego że resztę gum będę miał z

> poliuretanu? Przecież i tak jak w/w element się zużyje to kupie nowe wahacze z nowymi gumami

> więc trwałość gum ma tu mniejsze znaczenie.

> Nakierujcie mnie na dobra drogę jeżeli źle skręciłem

1. To nie jest element gumowy.

2. To jest sworzeń i czasem to on pierwszy się zużywa.

3. Uno ma podobny wahacz i tam się sworzeń da wymienić - co do cento pewnie zaraz ktoś się wypowie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> 1. To nie jest element gumowy.

> 2. To jest sworzeń i czasem to on pierwszy się zużywa.

> 3. Uno ma podobny wahacz i tam się sworzeń da wymienić - co do cento pewnie zaraz ktoś się wypowie.

A czy sworzeń od Uno pasuje do CC P&P?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A czy sworzeń od Uno pasuje do CC P&P?

szczerze mówiąc zamiast wymieniać / kombinować lepiej kupić nowy wahacz. Sam wymieniałem po zeszłej zimie jak wpadłem w dziurę przy prędkości 110/h i myślałem ze mi przód urwało, oryginalny wahacz wytrzymał a jego zabezpieczenie zalakowane ( obejma) pękła. cena wahacza + zbieżność kół kosztowały mnie około 150 zl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> szczerze mówiąc zamiast wymieniać / kombinować lepiej kupić nowy wahacz. Sam wymieniałem po zeszłej

> zimie jak wpadłem w dziurę przy prędkości 110/h i myślałem ze mi przód urwało, oryginalny

> wahacz wytrzymał a jego zabezpieczenie zalakowane ( obejma) pękła. cena wahacza + zbieżność

> kół kosztowały mnie około 150 zl

Zgadzam się z Tobą, sęk w tym, że również planowałem założyć poliuretany na wahacze, ale że sworzeń jest nie wymienny to dałem sobie spokój. Jeżeli wahacz podszedł by od Uno może znów bym się zastanowił nad założeniem poliuretanów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> sworznia nie wymienisz.

> Ja u siebie kupiłem nowe wachacze MM tylko dla sworzni, i założyłem poliuretan

Bzdura. Oczywiście, że jest wymienny, ale nie we własnym zakresie, a w "specjalistycznej" firmie. Był już tutaj wątek poruszany, koszty to od 40zł do chyba 100zł w niektórych miejscach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie, zależy mi bardziej na wytrzymałości aby za często nie grzebać się z zawieszenie. Skoro ten element jest jaki jest to w moim przypadku odpuszczę sobie poliuretan na wahacz przedni a zdecyduje się tylko na tylne i do stabilizatora.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No właśnie, zależy mi bardziej na wytrzymałości aby za często nie grzebać się z zawieszenie. Skoro

> ten element jest jaki jest to w moim przypadku odpuszczę sobie poliuretan na wahacz przedni a

> zdecyduje się tylko na tylne i do stabilizatora.

Cały zawias na czerwonym poli też daje radę. Zatem nie ma zmartwienia.

Sworzeń... był nawet pomysł o uruchomieniu we Wro linii na to, ale padł, bo taniej i szybciej jest po prostu kupić cały wahacz,

Imho żółte są fajne. Czerwone to polecam mocowania silnika. Nie każdy lubi jak mu się lusterka trzęsą na wolnych grinser006.gif

Zatem śmiało. Raz założysz i masz z bani, A efekt jest ok.gif

A jak lubisz miękko i wygodnie zostań na ori ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.