analyzer64 Napisano 15 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 15 Kwietnia 2013 Witam, jak w tytule tematu noszę się z zamiarem montażu gazu do swojej AG z powyższym silnikiem. Po głowie chodzą mi następujące zestawy: Mam jednak kilka konkretnych typów co do montażu LPG w tym aucie. I zestaw: A w nim do wyboru: Sterownik: STAG 4 / STAG3 ISA2, Wtryskiwacze: Hana2000, OMVL Regfast, Barracuda Reduktor: Zavoli Zeta N, może Lovato - jeśli tak to który? II zestaw: BRC Sequent 24 III zestaw: KME Nevo Co byście wybrali i dlaczego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nikt-znany Napisano 15 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 15 Kwietnia 2013 > Witam, jak w tytule tematu noszę się z zamiarem montażu gazu do swojej AG z powyższym silnikiem. > Po głowie chodzą mi następujące zestawy: > Mam jednak kilka konkretnych typów co do montażu LPG w tym aucie. > I zestaw: > A w nim do wyboru: > Sterownik: STAG 4 / STAG3 ISA2, > Wtryskiwacze: Hana2000, OMVL Regfast, Barracuda > Reduktor: Zavoli Zeta N, może Lovato - jeśli tak to który? > II zestaw: > BRC Sequent 24 > III zestaw: > KME Nevo > Co byście wybrali i dlaczego? IV: LpgTech214 + Hana/Barracuda+ZZN/ACR01... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
2Rotor Napisano 15 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 15 Kwietnia 2013 > IV: LpgTech214 + Hana/Barracuda+ZZN/ACR01... Popieram ale z reduktorów wybrałbym Zavoli bo moim zdaniem lepiej wykonany i pewny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 15 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 15 Kwietnia 2013 Przyznam że o LPGTech bardzo mało słyszałem. Ale widzę, że może być dobry Instalacja ma być dobra, w żadnym razie nie najtańsza, chciałbym żeby auto pracując na tym paliwie było jak najmniej awaryjne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nikt-znany Napisano 15 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 15 Kwietnia 2013 > Instalacja ma być dobra, w żadnym razie nie najtańsza, chciałbym żeby auto pracując na tym paliwie > było jak najmniej awaryjne. To chyba najbardziej uzależnione jest od samego montażysty, jego wiedzy i doświadczenia w tym co robi... Tak więc szukaj polecanych zakładów na forum lpg lub skoro jesteś z mazowieckiego skorzystaj z usług autokącikowego Kolegi (chwalonego tutaj) czykita. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vinci Napisano 15 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 15 Kwietnia 2013 > III zestaw: > KME Nevo proponował bym nawet w wersji Nevo-Pro OBD najbardziej rozbudowana obsługa ustawień w sterownikach LPG wielofunkcyjny panel kabinowy programowalny wedle zachcianek klienta itp do tego nowy reduktor KME Tur i wtryskiwacze hana Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Astroman Napisano 15 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 15 Kwietnia 2013 > Witam, jak w tytule tematu noszę się z zamiarem montażu gazu do swojej AG z powyższym silnikiem. Ten silnik jest na tyle mało wymagający że pojedzie na "byle czym" jeśli czynnik ludzki ma pojęcie o tym co robi. Znajdź dobrego gazownika i zamontuj to co poleca. Ja mam zwykłą kuchenkę i śmiga jak ta lala. Ale nosze się z przeróbką tak dla draki. A jako że nie chce podwajać wartości auta to celuję w Staga 4 , wtryski OMVL reduktor Zavoli i kabelek coby raz na jakiś czas obadać co dolega temu misiu Stag wygrywa dlatego że jest najbardziej popularny i ma dostępny soft na stronie producenta, wsparcie techniczne na firmowym forum. Dla takiego dłubacza jak ja jest to bardzo istotne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.