Andrzej999 Napisano 17 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2013 Witam wszystkich Z góry uprzedzam, że używałem szukajki. Potrzebuje konkretnych odpowiedzi jeśli chodzi o wymiane rozrządu ponieważ chce sie za niego zabrać już niedługo.. Chodzi mi o to w jakim punkcie ustawić wał korbowy w stosunku do koła zębatego głowicy. Chcę od razu zmienić głowice z 1.1 mpi na 1.2 mpi. Mam dodatkowo cały układ dolotowy z przepustnica, wtryskami oraz komp z 1.2 mpi. Moje pytanie: czy złoże to na tym co juz mam oraz czy jeszcze mi czegos brakuje poki jeszcze jeździ mi auto.. Z góry dziekuje za odp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arek1992 Napisano 17 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2013 wszystko w temacie, wujek google nie gryzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 17 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2013 > Witam wszystkich > Z góry uprzedzam, że używałem szukajki. Potrzebuje konkretnych odpowiedzi jeśli chodzi o wymiane > rozrządu ponieważ chce sie za niego zabrać już niedługo.. Chodzi mi o to w jakim punkcie > ustawić wał korbowy w stosunku do koła zębatego głowicy. > Chcę od razu zmienić głowice z 1.1 mpi na 1.2 mpi. Mam dodatkowo cały układ dolotowy z > przepustnica, wtryskami oraz komp z 1.2 mpi. Moje pytanie: czy złoże to na tym co juz mam oraz > czy jeszcze mi czegos brakuje poki jeszcze jeździ mi auto.. > Z góry dziekuje za odp Jak masz 1.1MPI a przerabiasz to na 1.2 MPI oparte na IAW 8F/18F to jeszcze masz ostro z wiązką do pogrzebania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Andrzej999 Napisano 17 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2013 > Jak masz 1.1MPI a przerabiasz to na 1.2 MPI oparte na IAW 8F/18F to jeszcze masz ostro z wiązką do > pogrzebania Jeśli okaże się że Twoja diagnoza jest prawidłowa to co musze przerobic ? dobrze by było jakby ktos mial schematy lub powiedział konkretnie co zmienic.. lub moze latwiej bedzie wiazke kupic od 1.2 mpi ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 17 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2013 Po pierwsze, to pewnie niedługo dostaniesz "ponaglenie", żebyś uzupełnił profil i przedstawił się na towarzyskim, w sumie to właśnie dostałeś. Drugie, z tego co wiem to Sej MPI ma nie tylko inną wiązkę silnikową, bo tutaj to faktycznie wystarczy prawdopodobnie przerzucić całą wiązkę z dawcy i podłączyć do kompa, ale trzeba ją jeszcze ożenić z wiązką kabinową, tutaj to ja już niestety nie pomogę i do tego wcelowałeś się w okres tuż przed zlotem, więc na szybką odpowiedź nie licz, zanim banda wróci, wytrzeźwieje i ochłonie to z tydzień zejdzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GrzesiekFCBM Napisano 18 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 18 Kwietnia 2013 zmieniasz cala gore i zostawiasz dol z 1.1 czy kompletny 1.2 ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
VojciechU Napisano 18 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 18 Kwietnia 2013 > zmieniasz cala gore i zostawiasz dol z 1.1 czy kompletny 1.2 ? Przecież napisał to jasno i wyraźnie Quote: Chcę od razu zmienić głowice z 1.1 mpi na 1.2 mpi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Andrzej999 Napisano 18 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 18 Kwietnia 2013 > Po pierwsze, to pewnie niedługo dostaniesz "ponaglenie", żebyś uzupełnił profil i przedstawił się > na towarzyskim, w sumie to właśnie dostałeś. > Drugie, z tego co wiem to Sej MPI ma nie tylko inną wiązkę silnikową, bo tutaj to faktycznie > wystarczy prawdopodobnie przerzucić całą wiązkę z dawcy i podłączyć do kompa, ale trzeba ją > jeszcze ożenić z wiązką kabinową, tutaj to ja już niestety nie pomogę i do tego wcelowałeś się > w okres tuż przed zlotem, więc na szybką odpowiedź nie licz, zanim banda wróci, wytrzeźwieje i > ochłonie to z tydzień zejdzie Z przełożeniem samej głowicy widzę, że nie będzie problemu ale jeśli chodzi o elektryke moga być schody wiec dobrze by było jakby ktoś rzucił jakimś schematem oraz powiedział jak to ugryźć W takim razie życzę % zlotu i pamietajcie, że z wódką nie wygracie.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chojnik Napisano 27 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2013 podepne się pod temat bo wymiana czeka ,a śmiecić nowym nie chce pytanie - w 1.1 SPI były 2 typy pasków rozrządu (104 i 125 zębów ? ) Wiem ,że mam ten pasek gdzie zębów jest więcej, ale pytanie czy rolka napinająca i pompa wody jest taka sama dla obu ? Jakich producentów polecacie, nie za drogo i nie tandetnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 27 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2013 > podepne się pod temat bo wymiana czeka ,a śmiecić nowym nie chce > pytanie - w 1.1 SPI były 2 typy pasków rozrządu (104 i 125 zębów ? ) Wiem ,że mam ten pasek gdzie > zębów jest więcej, ale pytanie czy rolka napinająca i pompa wody jest taka sama dla obu ? > Jakich producentów polecacie, nie za drogo i nie tandetnie Pompa na pewno jest inna, bo inny jest skok zęba na tych paskach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chojnik Napisano 27 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2013 > Pompa na pewno jest inna, bo inny jest skok zęba na tych paskach. O dziękuje, za odpowiedź, natomiast napinacz powinien być taki sam prawda ? Co do paska widzę + napinacz to mniej wiecej 80zl, ale czym się różnią pompy wody takie za 70zl od tych za 170? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
andre44 Napisano 27 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2013 > podepne się pod temat bo wymiana czeka ,a śmiecić nowym nie chce > pytanie - w 1.1 SPI były 2 typy pasków rozrządu (104 i 125 zębów ? ) Wiem ,że mam ten pasek gdzie > zębów jest więcej, ale pytanie czy rolka napinająca i pompa wody jest taka sama dla obu ? > Jakich producentów polecacie, nie za drogo i nie tandetnie nie wiem jak z napinaczem ale pompy wody są różne. Wiem bo w sklepie mi źle sprzedali i cieło mi ząbki na paku po wyciągnięciu paska i pompy wody i porównaniu ze starą są różne. Ale napinacze myślę że takie same ale głowy sobie urwać nie dam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chojnik Napisano 27 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2013 > nie wiem jak z napinaczem ale pompy wody są różne. Wiem bo w sklepie mi źle sprzedali i cieło mi > ząbki na paku Można to sprawdzić w sklepie jakoś ? np przykladajac pasek stroną klinów do koła pompy ? bedzie widac czy pasuja idealnie czy nie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Miras_MM Napisano 27 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2013 > Można to sprawdzić w sklepie jakoś ? np przykladajac pasek stroną klinów do koła pompy ? bedzie > widac czy pasuja idealnie czy nie ? Pewnie ze bedzie widac ze sie fajnie pokrywaja i tak samo iloscia zebow sie roznia te pompy, nie pamietam juz ile maja dokladnie zebow ale tez jest wiecej i mniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zabel Napisano 28 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2013 20 zębów przy 104 lub 24 przy 125. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chojnik Napisano 28 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2013 > 20 zębów przy 104 lub 24 przy 125. Dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.