Skocz do zawartości

w miarę "bezproblemowy" diesel po 2003r


jozek

Rekomendowane odpowiedzi

znalezienie bez wrażliwych wtrysków, czyli zasilanie na pompach nie jest większym problemem,

DPF czy inny FAP także (wiekowe auto), to można znaleźć coś bez dwumasy ?

auto klasy/wielkości Mondeo MK3 (czyli TDDI) hmm.gif

jaki silnik z grupy VW będzie odpowiadał powyższym wymaganiom?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> znalezienie bez wrażliwych wtrysków, czyli zasilanie na pompach nie jest większym problemem,

> DPF czy inny FAP także (wiekowe auto), to można znaleźć coś bez dwumasy ?

> auto klasy/wielkości Mondeo MK3 (czyli TDDI)

> jaki silnik z grupy VW będzie odpowiadał powyższym wymaganiom?

2.0 hdi lub 1.6 hdi byly bez fab i dwumasy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> znalezienie bez wrażliwych wtrysków, czyli zasilanie na pompach nie jest większym problemem,

> DPF czy inny FAP także (wiekowe auto), to można znaleźć coś bez dwumasy ?

> auto klasy/wielkości Mondeo MK3 (czyli TDDI)

> jaki silnik z grupy VW będzie odpowiadał powyższym wymaganiom?

10-letni diesel i bezproblemowy, to chyba oksymoron wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2.0 DTI w Vectrze C np. , bez dwumasy (nie wszystkie) bez dpf , raz na 200tys km awaria pompy paliwa, problemy z podcisnieniem .... Jak ktoś ogarnia temat Opli to raz na zawsze szybko poradzi sobie z problemem i tanio. Jak mechanik dupa, to później takie opinie o 'kiepskości' tego silnika krążą.....

A tak to 1.9 tdi wink.gif

Poza tym , DPF można wyciąć w każdym aucie , a w wielu dwumasę zastąpić jednomasowym

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> 2.0 DTI w Vectrze C np. , bez dwumasy (nie wszystkie) bez dpf , raz na 200tys km awaria pompy

> paliwa, problemy z podcisnieniem .... Jak ktoś ogarnia temat Opli to raz na zawsze szybko

> poradzi sobie z problemem i tanio. Jak mechanik dupa, to później takie opinie o 'kiepskości'

> tego silnika krążą.....

> A tak to 1.9 tdi

> Poza tym , DPF można wyciąć w każdym aucie , a w wielu dwumasę zastąpić jednomasowym

Nie w każdym. Polecam poczytać o 1.7DTJ/DTR. O ile mi wiadomo nieusuwalny lub bardzo problematyczny do usunięcia DPF.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> oprócz jakiegoś BXE co korby wylatywały na spacer (chyba w Octaviach był stosowany)

Nie szerz "powiastek" wyssanych z palca, taką łatkę można obecnie przypiąć każdemu samochodowi...Jak naczytasz się internetu to się okazuje, że nie kupiłbyś nic, bo ludzie piszą dopiero jak mają problem. Miałem BXE, teraz ma sporo ponad 200 tyś, jeździ u znajomych i ma się świetnie, część awarii wynika z winy użytkowników, bo wielu nie wie jak posługiwać się dieslem, co wydaje się być proste, a jednak ludzie dalej myślą, że samochód to jest dobry dopóki coś się nie urwie (jak w polonezie) i co się wleje w niego to ma jechać. Te czasy niestety się skończyły i pewnych zasad trzeba przestrzegać, jeśli ludzie to olewają to potem płaczą na korby, na zatarte wtryski, na zapchane fapy i na inne usterki, a wielu z nich można zapobiec właściwie użytkując.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Z 2.0 podobnie są egz z i bez.

Nie wiem z czego to wnosisz ja szukając 2,0 hdi spotykałem się jedynie z egzemplarzami z dwumasą ,natomiast dpf zależy od normy euro ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie wiem z czego to wnosisz ja szukając 2,0 hdi spotykałem się jedynie z egzemplarzami z dwumasą

> ,natomiast dpf zależy od normy euro

Może inaczej...doprecyzuj konkretnie o jakich silnikach rozmawiamy (z jakich lat). Bo ja wnoszę z doświadczenia, choćby nawet moja cytrynada jest bez dwumasy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Może inaczej...doprecyzuj konkretnie o jakich silnikach rozmawiamy (z jakich lat). Bo ja wnoszę z

> doświadczenia, choćby nawet moja cytrynada jest bez dwumasy.

D4204T 2004 ->

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No przykro mi w tych silnikach takich frykasów jak brak 2masy nie ma. Bez fapa pewnie dałoby radę.

Mnie nie musisz tłumaczyć bo pisze już o tym od jakiegoś czasu ok.gifsmirk.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie szerz "powiastek" wyssanych z palca, taką łatkę można obecnie przypiąć każdemu

> samochodowi...Jak naczytasz się internetu to się okazuje, że nie kupiłbyś nic, bo ludzie piszą

> dopiero jak mają problem. Miałem BXE, teraz ma sporo ponad 200 tyś, jeździ u znajomych i ma

> się świetnie, część awarii wynika z winy użytkowników, bo wielu nie wie jak posługiwać się

> dieslem, co wydaje się być proste, a jednak ludzie dalej myślą, że samochód to jest dobry

> dopóki coś się nie urwie (jak w polonezie) i co się wleje w niego to ma jechać. Te czasy

> niestety się skończyły i pewnych zasad trzeba przestrzegać, jeśli ludzie to olewają to potem

> płaczą na korby, na zatarte wtryski, na zapchane fapy i na inne usterki, a wielu z nich można

> zapobiec właściwie użytkując.

O ile ogólnie zgadzam się Twoją opinią, to w BXE były i bywają problemy, a to fakt nie mit.

Jakoś nie bardzo wyobrażam sobie niedbanie o samochód w taki sposób, że korba robi dziurę w bloku.

Sam znam przypadek kiedy samochód regularnie serwisowany, z przebiegiem około 120 tys km zostawił korbę jadąc przepisowo autostradą. Te silniki mają problem, ale oficjalnie nikt się do niego nie przyznał. Na czym on polega też ciort jeden wie, urwanie korbowodu to sprawa b poważna i coś co nie powinno się zdarzać w nowoczesnych samochodach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> 1.9 TDI ASZ dla mnie najlepszy silnik jaki powstal-mega wytrzymaly i np u mnie dwumas przy blisko

> 200 KM był orginalny a miałem ponad 230 000 przebiegu i nic sie nie działo

Ja miałem 1.9 ATD (101KM) śmigałem od 123tys km do 195tys km. Zero problemów, wszystko ori i nie wykazywało póki co żadnych przejawów kończenia się...

Aktualnie użytkuję w Roomsterze 1,9TDI 105KM (nie pamiętam oznaczenia ale chyba BSW), zobaczymy jak będzie...

Kiedyś byłem napalony na Golfa V też z tym 105KM dieslem (BXE), kupił go mój kolega, ostatnio mówił że miał przygodę z korbą która wyszła bokiem więc zdarza się(organizował coolancję czy jak to się zwie, on zapłata za robociznę a producent części)

Co do niezawodności współczesnych diesli chyba faktycznie 1.9SDI będzie w czołówce...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> 1.6 w ceedzie w przedlifcie (do 2010) - ino to lekko poniożej Twoich potrzeb wielkościowych auta;

> brak dwumasu i dpf, rozrząd na łańcuchu

Ooo to to, zapomniałem o nim a słyszałem same dobre opinie, mega poszukiwany był swojego czasu właśnie ze względu na brak koła dwumasowego itp. przy okazji całkiem przyjemnie chodzi...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Oj nieprawda. Z koncowki produkcji sa juz z DPF i dwumasa. Moj z 2005 nie ma wprawdzie filtra, ale

> dwumase i sprzeglo juz przerabialem.

koledze raczej chodzilo oogolna bezproblemowosc.bo dwumase to ma i moj 10-letni AWX.

co do watku-dobre opinie ma 2,0 crdi VM[montowany w hyundai'ach i kia].pierwszy raz trzeba zagladnac pod maske przy 120kkm[wymiana paska].

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ciach

> 1.6 w ceedzie w przedlifcie (do 2010) - ino to lekko poniożej Twoich potrzeb wielkościowych auta;

> brak dwumasu i dpf, rozrząd na łańcuchu

swego czasu prawie kupilem cerato z tym silnikiem.wczesniej szukalem po forach opinii i nie znalazlem ani jednej zlej o tym silniku ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.