jozek Napisano 20 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2013 znalezienie bez wrażliwych wtrysków, czyli zasilanie na pompach nie jest większym problemem, DPF czy inny FAP także (wiekowe auto), to można znaleźć coś bez dwumasy ? auto klasy/wielkości Mondeo MK3 (czyli TDDI) jaki silnik z grupy VW będzie odpowiadał powyższym wymaganiom? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vadero Napisano 20 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2013 wszystkie 1.9 tdi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lato8 Napisano 20 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2013 > znalezienie bez wrażliwych wtrysków, czyli zasilanie na pompach nie jest większym problemem, > DPF czy inny FAP także (wiekowe auto), to można znaleźć coś bez dwumasy ? > auto klasy/wielkości Mondeo MK3 (czyli TDDI) > jaki silnik z grupy VW będzie odpowiadał powyższym wymaganiom? 2.0 hdi lub 1.6 hdi byly bez fab i dwumasy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matadorRS Napisano 20 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2013 Po 2003 roku to 1.6 HDI 90Km były bez dwumasy i PDFu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarCo Napisano 20 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2013 > 2.0 hdi lub 1.6 hdi byly bez fab i dwumasy Bez fab ok ale dwumasy ? Mam 2,0 hdi peugeota i dwumasa jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jozek Napisano 20 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2013 > 2.0 hdi lub 1.6 hdi byly bez fab i dwumasy to tylko peugeot i citroen ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matadorRS Napisano 20 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2013 > Bez fab ok ale dwumasy ? > Mam 2,0 hdi peugeota i dwumasa jest W 1.6 HDi niema ani dwumasy ani FAP Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zouza Napisano 20 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2013 > Bez fab ok ale dwumasy ? > Mam 2,0 hdi peugeota i dwumasa jest ja mam 1.6 hdi i nie ma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zouza Napisano 20 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2013 > to tylko peugeot i citroen ? hmm mamy toyotę z nalotem 260tyś. 1,4 d4d i też się nic nie dzieje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 20 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2013 > znalezienie bez wrażliwych wtrysków, czyli zasilanie na pompach nie jest większym problemem, > DPF czy inny FAP także (wiekowe auto), to można znaleźć coś bez dwumasy ? > auto klasy/wielkości Mondeo MK3 (czyli TDDI) > jaki silnik z grupy VW będzie odpowiadał powyższym wymaganiom? 10-letni diesel i bezproblemowy, to chyba oksymoron Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarCo Napisano 20 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2013 > W 1.6 HDi niema ani dwumasy ani FAP Poprawiłem w punkcie 2,0 a nie 1,6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jozek Napisano 20 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2013 > hmm mamy toyotę z nalotem 260tyś. 1,4 d4d i też się nic nie dzieje a cos na temat 2.0 d4d ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zouza Napisano 20 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2013 > a cos na temat 2.0 d4d ? ma dwumasę z tego co wiem ale chyba nie wszystkie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sajmon Napisano 20 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2013 fabia z 2006 nie ma FAP , posiada jednak dwumase ,ale można wymienić na jednomase bo są zamienniki .Stary dobry 1.9 tdi tyle ze na pompowtrysku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kubajg Napisano 20 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2013 > 10-letni diesel i bezproblemowy, to chyba oksymoron A co w tym dziwnego? Nie wszystkie 10 letnie diesle to zajechany trupy. Jak auto było użytkowane w trasach to nawet duży przebieg nie jest żadnym problemem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jozek Napisano 20 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2013 > ma dwumasę z tego co wiem > ale chyba nie wszystkie wtryski czy na pompach ? Corolla E12 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sajmon Napisano 20 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2013 > wszystkie 1.9 tdi oprócz jakiegoś BXE co korby wylatywały na spacer (chyba w Octaviach był stosowany) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fazi87Fazi Napisano 20 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2013 2.0 DTI w Vectrze C np. , bez dwumasy (nie wszystkie) bez dpf , raz na 200tys km awaria pompy paliwa, problemy z podcisnieniem .... Jak ktoś ogarnia temat Opli to raz na zawsze szybko poradzi sobie z problemem i tanio. Jak mechanik dupa, to później takie opinie o 'kiepskości' tego silnika krążą..... A tak to 1.9 tdi Poza tym , DPF można wyciąć w każdym aucie , a w wielu dwumasę zastąpić jednomasowym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mdyrka Napisano 20 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2013 > 2.0 DTI w Vectrze C np. , bez dwumasy (nie wszystkie) bez dpf , raz na 200tys km awaria pompy > paliwa, problemy z podcisnieniem .... Jak ktoś ogarnia temat Opli to raz na zawsze szybko > poradzi sobie z problemem i tanio. Jak mechanik dupa, to później takie opinie o 'kiepskości' > tego silnika krążą..... > A tak to 1.9 tdi > Poza tym , DPF można wyciąć w każdym aucie , a w wielu dwumasę zastąpić jednomasowym Nie w każdym. Polecam poczytać o 1.7DTJ/DTR. O ile mi wiadomo nieusuwalny lub bardzo problematyczny do usunięcia DPF. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Twister74 Napisano 20 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2013 nie chcesz auta z dwumasą to kup automat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AkuQ Napisano 20 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2013 > W 1.6 HDi niema ani dwumasy ani FAP Nie masz racji. 1.6 90KM jest bez dwumasy, natomiast w 1.6 109KM dwumasa już jest, z FAPem jest różnie i trzeba patrzeć po VINie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AkuQ Napisano 20 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2013 > oprócz jakiegoś BXE co korby wylatywały na spacer (chyba w Octaviach był stosowany) Nie szerz "powiastek" wyssanych z palca, taką łatkę można obecnie przypiąć każdemu samochodowi...Jak naczytasz się internetu to się okazuje, że nie kupiłbyś nic, bo ludzie piszą dopiero jak mają problem. Miałem BXE, teraz ma sporo ponad 200 tyś, jeździ u znajomych i ma się świetnie, część awarii wynika z winy użytkowników, bo wielu nie wie jak posługiwać się dieslem, co wydaje się być proste, a jednak ludzie dalej myślą, że samochód to jest dobry dopóki coś się nie urwie (jak w polonezie) i co się wleje w niego to ma jechać. Te czasy niestety się skończyły i pewnych zasad trzeba przestrzegać, jeśli ludzie to olewają to potem płaczą na korby, na zatarte wtryski, na zapchane fapy i na inne usterki, a wielu z nich można zapobiec właściwie użytkując. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AkuQ Napisano 20 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2013 > Poprawiłem w punkcie 2,0 a nie 1,6 Z 2.0 podobnie są egz z i bez. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jay Napisano 20 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2013 > fabia z 2006 nie ma FAP , posiada jednak dwumase ,ale można wymienić na jednomase bo są zamienniki > .Stary dobry 1.9 tdi tyle ze na pompowtrysku W każdym 1.9TDI się wywala dwumase i zmienia na jednomase Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarCo Napisano 20 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2013 > Z 2.0 podobnie są egz z i bez. Nie wiem z czego to wnosisz ja szukając 2,0 hdi spotykałem się jedynie z egzemplarzami z dwumasą ,natomiast dpf zależy od normy euro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zouza Napisano 20 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2013 > wtryski czy na pompach ? > Corolla E12 mąż mi tu podpowiada, że na pompie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AkuQ Napisano 20 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2013 > Nie wiem z czego to wnosisz ja szukając 2,0 hdi spotykałem się jedynie z egzemplarzami z dwumasą > ,natomiast dpf zależy od normy euro Może inaczej...doprecyzuj konkretnie o jakich silnikach rozmawiamy (z jakich lat). Bo ja wnoszę z doświadczenia, choćby nawet moja cytrynada jest bez dwumasy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bielaPL Napisano 20 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2013 1.9 sdi w vag Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Danielpoz. Napisano 20 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2013 > W każdym 1.9TDI się wywala dwumase i zmienia na jednomase Ale po co robic druciarstwo skoro zestaw sprzegla kosztuje mało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarCo Napisano 20 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2013 > Może inaczej...doprecyzuj konkretnie o jakich silnikach rozmawiamy (z jakich lat). Bo ja wnoszę z > doświadczenia, choćby nawet moja cytrynada jest bez dwumasy. D4204T 2004 -> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AkuQ Napisano 20 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2013 > D4204T 2004 - No przykro mi w tych silnikach takich frykasów jak brak 2masy nie ma. Bez fapa pewnie dałoby radę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarCo Napisano 20 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2013 > No przykro mi w tych silnikach takich frykasów jak brak 2masy nie ma. Bez fapa pewnie dałoby radę. Mnie nie musisz tłumaczyć bo pisze już o tym od jakiegoś czasu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matadorRS Napisano 20 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2013 > Nie masz racji. 1.6 90KM jest bez dwumasy, natomiast w 1.6 109KM dwumasa już jest, z FAPem jest > różnie i trzeba patrzeć po VINie. Tak zapomniałem zaznaczyć ze w 90konnej wersji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maras77 Napisano 20 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2013 > to tylko peugeot i citroen ? Nie, bo te silniki były i są montowane w kilku innych markach w kilkunastu modelach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pepcio Napisano 21 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2013 > Nie szerz "powiastek" wyssanych z palca, taką łatkę można obecnie przypiąć każdemu > samochodowi...Jak naczytasz się internetu to się okazuje, że nie kupiłbyś nic, bo ludzie piszą > dopiero jak mają problem. Miałem BXE, teraz ma sporo ponad 200 tyś, jeździ u znajomych i ma > się świetnie, część awarii wynika z winy użytkowników, bo wielu nie wie jak posługiwać się > dieslem, co wydaje się być proste, a jednak ludzie dalej myślą, że samochód to jest dobry > dopóki coś się nie urwie (jak w polonezie) i co się wleje w niego to ma jechać. Te czasy > niestety się skończyły i pewnych zasad trzeba przestrzegać, jeśli ludzie to olewają to potem > płaczą na korby, na zatarte wtryski, na zapchane fapy i na inne usterki, a wielu z nich można > zapobiec właściwie użytkując. O ile ogólnie zgadzam się Twoją opinią, to w BXE były i bywają problemy, a to fakt nie mit. Jakoś nie bardzo wyobrażam sobie niedbanie o samochód w taki sposób, że korba robi dziurę w bloku. Sam znam przypadek kiedy samochód regularnie serwisowany, z przebiegiem około 120 tys km zostawił korbę jadąc przepisowo autostradą. Te silniki mają problem, ale oficjalnie nikt się do niego nie przyznał. Na czym on polega też ciort jeden wie, urwanie korbowodu to sprawa b poważna i coś co nie powinno się zdarzać w nowoczesnych samochodach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jozek Napisano 21 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2013 > Nie, bo te silniki były i są montowane w kilku innych markach w kilkunastu modelach. jakie marki wsadzały ten 1.6 HDI ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dawidnb Napisano 21 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2013 > jakie marki wsadzały ten 1.6 HDI ? PSA + Ford, Volvo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hefi Napisano 21 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2013 > jakie marki wsadzały ten 1.6 HDI ? np foka 2 1,6 90km ma dwumase, ktores francuzy nie maja podobno a tak z wczoraj to do pedzia 307 sw 2,0hdi kpl sprzegla z jednomasa to 1300kpln Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ralph78 Napisano 21 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2013 > wszystkie 1.9 tdi Oj nieprawda. Z koncowki produkcji sa juz z DPF i dwumasa. Moj z 2005 nie ma wprawdzie filtra, ale dwumase i sprzeglo juz przerabialem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Swiko Napisano 21 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2013 > PSA + Ford, Volvo Suzuki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dawidnb Napisano 21 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2013 > np foka 2 1,6 90km ma dwumase, ktores francuzy nie maja podobno > a tak z wczoraj to do pedzia 307 sw 2,0hdi kpl sprzegla z jednomasa to 1300kpln Ale 2.0 hdi 8v to stara konstrukcja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Apachos Napisano 21 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2013 1.9 TDI ASZ dla mnie najlepszy silnik jaki powstal-mega wytrzymaly i np u mnie dwumas przy blisko 200 KM był orginalny a miałem ponad 230 000 przebiegu i nic sie nie działo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wojtucha Napisano 21 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2013 > 1.9 TDI ASZ dla mnie najlepszy silnik jaki powstal-mega wytrzymaly i np u mnie dwumas przy blisko > 200 KM był orginalny a miałem ponad 230 000 przebiegu i nic sie nie działo Ja miałem 1.9 ATD (101KM) śmigałem od 123tys km do 195tys km. Zero problemów, wszystko ori i nie wykazywało póki co żadnych przejawów kończenia się... Aktualnie użytkuję w Roomsterze 1,9TDI 105KM (nie pamiętam oznaczenia ale chyba BSW), zobaczymy jak będzie... Kiedyś byłem napalony na Golfa V też z tym 105KM dieslem (BXE), kupił go mój kolega, ostatnio mówił że miał przygodę z korbą która wyszła bokiem więc zdarza się(organizował coolancję czy jak to się zwie, on zapłata za robociznę a producent części) Co do niezawodności współczesnych diesli chyba faktycznie 1.9SDI będzie w czołówce... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kokosz Napisano 21 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2013 ciach 1.6 w ceedzie w przedlifcie (do 2010) - ino to lekko poniożej Twoich potrzeb wielkościowych auta; brak dwumasu i dpf, rozrząd na łańcuchu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wojtucha Napisano 21 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2013 > 1.6 w ceedzie w przedlifcie (do 2010) - ino to lekko poniożej Twoich potrzeb wielkościowych auta; > brak dwumasu i dpf, rozrząd na łańcuchu Ooo to to, zapomniałem o nim a słyszałem same dobre opinie, mega poszukiwany był swojego czasu właśnie ze względu na brak koła dwumasowego itp. przy okazji całkiem przyjemnie chodzi... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wlad Napisano 21 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2013 > Oj nieprawda. Z koncowki produkcji sa juz z DPF i dwumasa. Moj z 2005 nie ma wprawdzie filtra, ale > dwumase i sprzeglo juz przerabialem. koledze raczej chodzilo oogolna bezproblemowosc.bo dwumase to ma i moj 10-letni AWX. co do watku-dobre opinie ma 2,0 crdi VM[montowany w hyundai'ach i kia].pierwszy raz trzeba zagladnac pod maske przy 120kkm[wymiana paska]. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wlad Napisano 21 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2013 > ciach > 1.6 w ceedzie w przedlifcie (do 2010) - ino to lekko poniożej Twoich potrzeb wielkościowych auta; > brak dwumasu i dpf, rozrząd na łańcuchu swego czasu prawie kupilem cerato z tym silnikiem.wczesniej szukalem po forach opinii i nie znalazlem ani jednej zlej o tym silniku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
komandos80 Napisano 21 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2013 > Suzuki. a nie Mazda przypadkiem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiekwaw Napisano 21 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2013 > a nie Mazda przypadkiem? Mazda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
2Rotor Napisano 21 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2013 Nikt nie poleca silników 1,9JTD? Toć to jeden z najlepszych w swojej klasie. Kultura pracy, niska awaryjność, brak pompowtryskiwaczy to jego zalety. A już 5 cylindrowy 2,4 to klasa sama w sobie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.