4thelement Napisano 4 Maja 2013 Udostępnij Napisano 4 Maja 2013 silnik z aparatem zapłonowym i ufo nie pali od rana, w czwartek ładnie jechał i nie wykazywał tendencji do problemu dziś nie zapalił, kręci kręci i nie łapie iskra jest, śmierdzi paliwem ale świece w miarę suche pompa paliwa, przekaźnik do wymiany? co robić? temat pilny edyta: przekaźnik z pompy sprawdzone, paliwo idzie, świece wymienione na nowe, reset kompa zrobiony i bez rezultatu co obstawiacie? czujnik temp.? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
technix Napisano 4 Maja 2013 Udostępnij Napisano 4 Maja 2013 Ej, ale jak ma aparat to nie jest to gaźnik - już nie pamiętam, a jak gaźnik to chyba nie ma żadego przekaźnika pompy paliwa bo ta jest mechaniczna. Wątpię, że przez czujnik temp. nawet nie sprubuje załapać. Ja bym szukał na siłe w układzie zapłonowym (cewka, palec, UFO itp.) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiekdrupi Napisano 4 Maja 2013 Udostępnij Napisano 4 Maja 2013 Stawiam na czujnik halla w aparacie zaplonowym. Miałem podobny przypadek . Padło ot tak samo z siebie. Iskra była ale nie w tym momencie co trzeba. Po obróceniu aparatu w jedno skrajne położenie przejawiał tendencję do chęci odpalania. miernik w dłoń Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucyfer Napisano 4 Maja 2013 Udostępnij Napisano 4 Maja 2013 > Ej, > ale jak ma aparat to nie jest to gaźnik - już nie pamiętam, a jak gaźnik to chyba nie ma żadego > przekaźnika pompy paliwa bo ta jest mechaniczna. > Wątpię, że przez czujnik temp. nawet nie sprubuje załapać. > Ja bym szukał na siłe w układzie zapłonowym (cewka, palec, UFO itp.) Jeżeli ten model ma styki w aparacie, szukałbym braku przerwy. W 900 tak mi się robiło, że siadała sprężynka blokująca śrubę regulacji przerwy styków i z czasem przerwa malała. Aż do zera. Co ciekawe, nigdy nie zmalała do zera w czasie jazdy, zawsze po ostygnięciu i wtedy nie zapalał ponownie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
4thelement Napisano 4 Maja 2013 Autor Udostępnij Napisano 4 Maja 2013 > Jeżeli ten model ma styki w aparacie, szukałbym braku przerwy. W 900 tak mi się robiło, że siadała > sprężynka blokująca śrubę regulacji przerwy styków i z czasem przerwa malała. Aż do zera. Co > ciekawe, nigdy nie zmalała do zera w czasie jazdy, zawsze po ostygnięciu i wtedy nie zapalał > ponownie. wszystsko sprawdzone, złączki, styki, aparat zapłonowy, nawet czy iskra jest w GMP, wszystko ok....kręci kręci i nie zapali, paliwo idzie a świece suche - jakieś czary aż tu nagle po podładowaniu aku bo trochę go wymęczyłem, auto zapala, napierw z trudem, kaszląc i chodząc nierówno, ale po chwili wraca wszystko do normy, samochód pali, na gazie, na benzynie.... już sam nie wiem OCB,.....tak samo z siebie, takie czary mary Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawel_78 Napisano 4 Maja 2013 Udostępnij Napisano 4 Maja 2013 wilgoć panie wilgoć... pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
4thelement Napisano 4 Maja 2013 Autor Udostępnij Napisano 4 Maja 2013 > wilgoć panie wilgoć... > pozdr też tak obstawiam ale zatem wytłumaczcie mi jak to jest, silnik kręci, paliwo idzie, iskra jest, auto nie odpala a świece suche zmora mechanika to się chyba zwie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maly35 Napisano 6 Maja 2013 Udostępnij Napisano 6 Maja 2013 jak dlugo jezdziles tylko na gazie ? mogl sie zapiec wtryskiwacz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
4thelement Napisano 6 Maja 2013 Autor Udostępnij Napisano 6 Maja 2013 > jak dlugo jezdziles tylko na gazie ? mogl sie zapiec wtryskiwacz cały czas na gazie jeżdzę może to to czyli że teraz częściej na PB trzeba jeździć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LordFalcon Napisano 6 Maja 2013 Udostępnij Napisano 6 Maja 2013 Fenix jak swapował silnik z 1.0 na 1.1 też nie mógł odpalić Dopiero jak siadłem do auta i z pedałem do podłogi zakręciłem to zaskoczył... i powoli powoli wszedł na obroty. Później już odpalał normalnie. P.S. Ja też ostatnio zarżnąłem wtryskiwacz :/ Teraz jeżdżę na pożyczonym od Fenixa. A chwile jeździłem na wtryskiwaczu z Ibizy 1.6 Oczywiście na PB się nie dało jechać poniżej 2,5krpm bo zalewał i nie miał mocy. Ale do przełączenia na LPG wystarczało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maly35 Napisano 14 Maja 2013 Udostępnij Napisano 14 Maja 2013 > cały czas na gazie jeżdzę > może to to czyli że teraz częściej na PB trzeba jeździć? ok 10% przebiegu powinno sie robic na benzynie (wedlug gazownikow) nowe instalacje odpalaja na benzynie i do pewnej temp. nie przelacza na gaz ( dobre bo nie zarznie sie pompy i wtrysku) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.