Skocz do zawartości

problem z uno 1.2


solek99

Rekomendowane odpowiedzi

pacjent uno po swapie na 1.2

problem polega na wolnych obrotach które trzyma na 1.5k, a czasem się zawiesza na 3k.

Ostatnio został wymieniony krokowy i nic

mam nadzieje że tutaj mi ktoś poradzi, bo już brak mi cierpliwości do tego samochodu angryfire.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> pacjent uno po swapie na 1.2

> problem polega na wolnych obrotach które trzyma na 1.5k, a czasem się zawiesza na 3k.

> Ostatnio został wymieniony krokowy i nic

> mam nadzieje że tutaj mi ktoś poradzi, bo już brak mi cierpliwości do tego samochodu

Krokowy za 35zł z allegro?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> To stało się nagle czy od momentu pierwszego odpalenia tak masz? Sprawdź czujnik tempetarury cieczy

> (niebieski 2 piny)

Od samego odpalenia się tak dzieje i chodzi tak jak by nie palił na wszystkich cylindrach.

Krokowy nie z allegro i trochę droższy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak rozumiem węzyki tez posprawdzałeś. Wąż od serwa tez szczelny? Krokowy wogóle słychać że pracuje? sprawdzałeś go "poza przepustnicą". Wiązkę masz oryginalną z dawcy czy kleciłeś coś od nowa ecu->czujniki? Jaki czujnik masz od wody w kolektorku ssącym 2 czy 3 pinowy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jak rozumiem węzyki tez posprawdzałeś. Wąż od serwa tez szczelny? Krokowy wogóle słychać że

> pracuje? sprawdzałeś go "poza przepustnicą". Wiązkę masz oryginalną z dawcy czy kleciłeś coś

> od nowa ecu->czujniki? Jaki czujnik masz od wody w kolektorku ssącym 2 czy 3 pinowy?

Wiązka jest oryginalna od palio. czujnik jest dwu pinowy niebieski.

Dzisiaj sprawdzałem kable wn i iskry skaczą jak wściekłe a niby nowe są. Podłączałem go też pod iaw scana i w błędach pokazuje max bogata mieszanka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oki kolejne pytania.

MAPsensor ma cały niespękany przewód? Między pinem B i C po odpaleniu silnika powinieneś mieć na mierniku wahające 0,2-4,7 Volta

Jak tam układ chłodzenia? Zalany i odpowietrzony? Sprawdź czujnik temperaturu cieczy ten niebieski.

20'C- 2000-3000 Ohm 40'C-1000-1500 Ohm 80'C- 250-400Ohm

Krokowy sprawdzisz miedzy pinem A i B ( na wtyczce opisane) i C-D powinieneś mieć 40-60Ohm.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiec tak dzisiaj podłączyłem komputer pod iaw scan 2 włączyłem autokalibrację silnika krokowego i po tym cały czas trzyma 2,5k rpm

jedynym pokazanym błędem była max bogata mieszanka po skasowaniu już się nie pokazała. w jaki inny sposób można skalibrować ten silniczek krokowy i żeby trzymał normalne wolne obroty? angryfire.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> po odpieciu klem spada do 1500 rpm

> tragedia jakaś z tym

Obroty faluja czy wpada na te 1,5 czy 2,5 i stoi w miejscu ?

Próbowałeś może odpalać na odpiętym krokowcu? Z tego co pamiętam to krokowy w spoczynku zamyka kanał dodatkowego powietrza do podniesienia jałowego. Jeśli go odepniesz i silnik będzie pracował równo jak na operowany jedynie pedałem gazu to masz winowajce całej bonanzy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Obroty faluja czy wpada na te 1,5 czy 2,5 i stoi w miejscu ?

> Próbowałeś może odpalać na odpiętym krokowcu? Z tego co pamiętam to krokowy w spoczynku zamyka

> kanał dodatkowego powietrza do podniesienia jałowego. Jeśli go odepniesz i silnik będzie

> pracował równo jak na operowany jedynie pedałem gazu to masz winowajce całej bonanzy.

Na odpiętym obroty faluja od 1500 do 2000 caly czas

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> I nie mogłeś od tego zacząć posta

> Kupiłeś jakiąś chińszczyzne która nie działa ja powinna. Koniec bajki

Sorry wydawało mi sie ze pisałem o zmianie krokowego. I mam jeszcze jedno pytanie przy jakiej temperaturze wody sonda powinna przejść w pętle zamknięta?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Sorry wydawało mi sie ze pisałem o zmianie krokowego.

Owszem, ale najistotniejsze było to, że wymieniałeś bo przestał działać i po wymianie na "nowy" zaczeła się cała bonanza.

Łatwiej skupić się na jednym niż szukać po całej komorze silnika co "go boli". Mniejsza z tym grunt że wiadomo o co chodzi. Poszukaj kogos z rejonu ze sprawnym krokowcem podmień i kup oryginał lub coś pewnego. ok.gif

> I mam jeszcze jedno pytanie przy jakiej

> temperaturze wody sonda powinna przejść w pętle zamknięta?

~70*-80

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Owszem, ale najistotniejsze było to, że wymieniałeś bo przestał działać i po wymianie na "nowy"

> zaczeła się cała bonanza.

> Łatwiej skupić się na jednym niż szukać po całej komorze silnika co "go boli". Mniejsza z tym grunt

> że wiadomo o co chodzi. Poszukaj kogos z rejonu ze sprawnym krokowcem podmień i kup oryginał

> lub coś pewnego.

> ~70*-80

Dzisiaj podmienilem krokowy i pięknie trzyma obroty. Teraz chinczyk do reklamacji a komputer przez kilka dni do diagnostyki;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jeszcze nie widziałem takiego co działał.

Mój już zrobił 27kkm i ciągle działa smile.gif chińczyk za 30zł z allegro ;p;p ale chyba działa dlatego bo ciągle pracuje podczas jazdy ;p

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.