_ArtuR_ Napisano 5 Maja 2013 Udostępnij Napisano 5 Maja 2013 Witam Pacjent to punto 1 z silnikiem 1.2 8v. Objawy: jak jest wilgotno to czesto chodzi na 3 gary. Wymienione swiece, kable WN, cewki. Bez paprawy. Objaw kolejny, silnik z opoznieniem reaguje na pedal gazu. Wezyk z map sensora wymieniony. Gdzie szukać przyczyn? Z góry dzięki za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotrekg Napisano 5 Maja 2013 Udostępnij Napisano 5 Maja 2013 > Witam > Pacjent to punto 1 z silnikiem 1.2 8v. > Objawy: jak jest wilgotno to czesto chodzi na 3 gary. Wymienione swiece, kable WN, cewki. Bez > paprawy. Objaw kolejny, silnik z opoznieniem reaguje na pedal gazu. Wezyk z map sensora > wymieniony. Gdzie szukać przyczyn? > Z góry dzięki za pomoc obadaj rozrzad Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_ArtuR_ Napisano 5 Maja 2013 Autor Udostępnij Napisano 5 Maja 2013 > obadaj rozrzad też to podejrzewałem, tylko jaki wpływ miały by na to warunki atmosferyczne? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamilek Napisano 5 Maja 2013 Udostępnij Napisano 5 Maja 2013 mam bardzo podobny problem moje 1.2 8v zachowuje tak: nierówne obroty na biegu jalowym tak jakby wypadały mu zapłony do tego podczas jazdy gdy sie bardzo nagrzeje nie reaguje na gaz dodaje sie gazu a obrotu nie rosną ale to tylko występuje podczas jazdy na postoju elegancko sie wkręca i wszystko jest ok może mi też coś podpowiecie przewody + świece wymienione Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kozmich Napisano 6 Maja 2013 Udostępnij Napisano 6 Maja 2013 > mam bardzo podobny problem moje 1.2 8v zachowuje tak: nierówne obroty na biegu jalowym tak jakby > wypadały mu zapłony do tego podczas jazdy gdy sie bardzo nagrzeje nie reaguje na gaz dodaje > sie gazu a obrotu nie rosną ale to tylko występuje podczas jazdy na postoju elegancko sie > wkręca i wszystko jest ok > może mi też coś podpowiecie > przewody + świece wymienione na kompie wszystko ok? czujnik temp, cewki, map sens. podmieniane? kable masowe posprawdzane? wiązka ok? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamilek Napisano 6 Maja 2013 Udostępnij Napisano 6 Maja 2013 nic nie podmieniane tylko zastanawiam sie od czego zacząć map sensor na początek?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
juniek11 Napisano 6 Maja 2013 Udostępnij Napisano 6 Maja 2013 > mam bardzo podobny problem moje 1.2 8v zachowuje tak: nierówne obroty na biegu jalowym tak jakby > wypadały mu zapłony do tego podczas jazdy gdy sie bardzo nagrzeje nie reaguje na gaz dodaje > sie gazu a obrotu nie rosną ale to tylko występuje podczas jazdy na postoju elegancko sie > wkręca i wszystko jest ok > może mi też coś podpowiecie > przewody + świece wymienione miałem to samo, do tego palił grubo ponad 12L, problemem okazał sie mocno przestawiony rozrząd. Sprawdź najpierw to. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_ArtuR_ Napisano 28 Maja 2013 Autor Udostępnij Napisano 28 Maja 2013 odgrzewam kotleta pytanie następujące, czy wtryski z Punto 2 1,2 60KM będą pasować do 1,2 75km? Bo najprawdopodobniej nawala któryś wtrysk, bo po dolaniu środka do czyszczenia wtrysków do paliwa problem znacząco zmalał, choć nie został całkowicie wyeliminowany. wtryski z 1,2 60km miałbym na podmiankę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 28 Maja 2013 Udostępnij Napisano 28 Maja 2013 > odgrzewam kotleta > pytanie następujące, czy wtryski z Punto 2 1,2 60KM będą pasować do 1,2 75km? > Bo najprawdopodobniej nawala któryś wtrysk, bo po dolaniu środka do czyszczenia wtrysków do paliwa > problem znacząco zmalał, choć nie został całkowicie wyeliminowany. > wtryski z 1,2 60km miałbym na podmiankę z P2 1.2 60KM sa chyba takie jak w sc 1.1 mpi wiec nie podejda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Morgan Napisano 28 Maja 2013 Udostępnij Napisano 28 Maja 2013 sam środek może nie do końca pomóc, najlepiej było by je wyczyścić w kąpieli ultradźwiekowej. Kiedyś takie urządzenie mieli u Muchy, ale nie wiem czy jeszcze mają, no i oczywiście jest ryzyko czy aby na pewno to coś da czy dalej będzie tak samo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_ArtuR_ Napisano 28 Maja 2013 Autor Udostępnij Napisano 28 Maja 2013 > sam środek może nie do końca pomóc, najlepiej było by je wyczyścić w kąpieli ultradźwiekowej. > Kiedyś takie urządzenie mieli u Muchy, ale nie wiem czy jeszcze mają, no i oczywiście jest > ryzyko czy aby na pewno to coś da czy dalej będzie tak samo nie wiem czy najlepszą opcją nie było by kupić komplet wtrysków z pewnej reki.... ma ktoś może? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Morgan Napisano 28 Maja 2013 Udostępnij Napisano 28 Maja 2013 > nie wiem czy najlepszą opcją nie było by kupić komplet wtrysków z pewnej reki.... > ma ktoś może? tylko czy jest sens jeśli to nie one będą powodem. Podjedź do motokoza na kobiór i pogadaj z szefem, żeby spojrzał na podawanie wtrysków. On te silnik zna bardzo dobrze więc może coś więcej Ci powie na ich temat, i teraz tak się zastanawiam czy czasem u niego też ultradźwiękowo nie wyczyścisz wtrysków Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_ArtuR_ Napisano 28 Maja 2013 Autor Udostępnij Napisano 28 Maja 2013 > tylko czy jest sens jeśli to nie one będą powodem. Podjedź do motokoza na kobiór i pogadaj z > szefem, żeby spojrzał na podawanie wtrysków. On te silnik zna bardzo dobrze więc może coś > więcej Ci powie na ich temat, i teraz tak się zastanawiam czy czasem u niego też > ultradźwiękowo nie wyczyścisz wtrysków szefem tam jest Tadek Kozik? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Morgan Napisano 28 Maja 2013 Udostępnij Napisano 28 Maja 2013 można by tak powiedzieć, aczkolwiek jego syn się tym zajmuje. Gość kiedyś robił na fiacie w serwisie i zajmował się elektroniką Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zabel Napisano 28 Maja 2013 Udostępnij Napisano 28 Maja 2013 Wtryski z P2 pasowałyby do 75KM gdybyś miał to na kompie 49afD1 (listwa plastik bez powrotu). Różnią się tylko 15-stoma stopniami pochylenia wtyczki. W razie czego listwę z wtryskami z 75 (starego typu, czyli metalowa) mam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.