_ArtuR_ Napisano 15 Maja 2013 Udostępnij Napisano 15 Maja 2013 Witam, mam następujący problem, po wymianie kierownicy pali się kontrolka poduszki. Wcześniej była założona mniejsza kierownica, we wtyczce z poduszki był opornik 2,2ohm i wsio było ok. Dzisiaj założyłem oryginalną kiere z poduchą i po podpięciu wszystkiego kontrolka się pali. Dziwi mnie to że mierząc opór tej poduszki wychodzi równe 0, (imho powinno być w okolicach tych 2ohm, czy się mylę?) Teraz najważniejsze, jak ten błąd poduchy skasować? mam do dyspozycji IAW scana, pełną wersję FESa, kabel KKL z przełącznikiem+ przejściówka na 3 pin) i ELMa327. Próbowałem FESem i nie dało się podłączyć. pacjent to sc 1,1 spi z góry dzięki za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Morgan Napisano 15 Maja 2013 Udostępnij Napisano 15 Maja 2013 FES w full wersji? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zabel Napisano 15 Maja 2013 Udostępnij Napisano 15 Maja 2013 Wpinasz się we wtyczkę gdzieś w nogach pasażera? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Morgan Napisano 15 Maja 2013 Udostępnij Napisano 15 Maja 2013 > Wpinasz się we wtyczkę gdzieś w nogach pasażera? możesz jaśniej? Kolega jeździ SPI czyli wtyczka 3 pin przy kompie. Kiedyś coś słyszałem o jakiejś wtyczce osobnej do airbagu gdzieś w okolicach schowka ale teraz nie pamiętam dokładnie o co to chodziło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zabel Napisano 15 Maja 2013 Udostępnij Napisano 15 Maja 2013 Właśnie kiedyś w spi nie mogłem się połączyć przez wtyczkę przy kompie i zacząłem szukać. Namierzyłem gdzieś w okolicach spodu deski od strony pasażera taką samą wtyczkę jak przy silniku. Łączyłem się tylko jedną linią. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_ArtuR_ Napisano 16 Maja 2013 Autor Udostępnij Napisano 16 Maja 2013 > Właśnie kiedyś w spi nie mogłem się połączyć przez wtyczkę przy kompie > i zacząłem szukać. > Namierzyłem gdzieś w okolicach spodu deski od strony pasażera taką samą wtyczkę jak przy silniku. > Łączyłem się tylko jedną linią. Wtyczka jest na żółtym kablu? Bo kieeeedys jakis zolty kabel tam znalazlem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przemkoss Napisano 16 Maja 2013 Udostępnij Napisano 16 Maja 2013 > Wtyczka jest na żółtym kablu? Bo kieeeedys jakis zolty kabel tam znalazlem. Tak ten kabel jest w żółtej osłonce pod deską mniej wiecej na środku na wysokości tunelu wygląda identycznie jak pod maską Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
robert61 Napisano 16 Maja 2013 Udostępnij Napisano 16 Maja 2013 > Dziwi mnie to że mierząc opór tej poduszki wychodzi równe 0, (imho powinno być w okolicach tych > 2ohm, czy się mylę?) Powiem tak,trochę niebezpiecznie wykonywać pomiar na samej poduszce Może,ale nie musi odpalić Ci w rękach podczas takiego pomiaru Dlatego wiązka od Air bagów jest żółta(barwa ostrzegawcza) i jest w niej kilka mostków ,zaczynając od kostki w centralce,skończywszy na poduszce Jest to zabezpieczenie,aby przypadkowo nie spowodować detonacji poduchy w czasie pomiarów.Raczej nie jest to miłe dostać w twarz metalowa częścią poduchy w czasie pomiaru Może nawet skończyć się "zejściem" z tego świata z wielkim hukiem Nie straszę...Ostrzegam tylko..Poduchy mają swoją dużą moc,zwłaszcza jak nie są zamontowane na swoim miejscu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_ArtuR_ Napisano 16 Maja 2013 Autor Udostępnij Napisano 16 Maja 2013 > Tak ten kabel jest w żółtej osłonce pod deską mniej wiecej na środku na wysokości tunelu wygląda > identycznie jak pod maską no i kontrolka ogarnięta podpiąłem się pod zółta wtyczkę i za pomocą FESa skasowałem błąd dzięki za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Turbocegła Napisano 17 Października 2015 Udostępnij Napisano 17 Października 2015 Dzisiaj kupiłem SC 1,1 dla żony - auto od znajomych, bezwypadkowe, zadbane. Ale cały czas pali się kotrolka poduszki - i oni sami nie wiedzą dlaczego -do kogo najlepiej podjechać w Krakowie by to sprawdzić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dawiddawidowski Napisano 18 Października 2015 Udostępnij Napisano 18 Października 2015 Trzeba jechać na kompa i skasować błąd, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Turbocegła Napisano 18 Października 2015 Udostępnij Napisano 18 Października 2015 Trzeba jechać na kompa i skasować błąd, Dzięki:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.