przemek Napisano 20 Maja 2013 Udostępnij Napisano 20 Maja 2013 Jakie to-to wartości powinno wskazywać w przypadku powłoki fabrycznej, a jakie w przypadku elementu malowanego? Podziękował. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matadorRS Napisano 20 Maja 2013 Udostępnij Napisano 20 Maja 2013 > Jakie to-to wartości powinno wskazywać w przypadku powłoki fabrycznej, a jakie w przypadku elementu > malowanego? > Podziękował. Zależy w jakim aucie. Wczoraj w TVN lakiernik się wypowiadał ze może to być w granicach 50-200. Pokazywali na przykładzie kartki papieru przyłozonej do lakieru dawało coś w granicach 250. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 20 Maja 2013 Udostępnij Napisano 20 Maja 2013 > Jakie to-to wartości powinno wskazywać w przypadku powłoki fabrycznej, a jakie w przypadku elementu > malowanego? > Podziękował. zależy o jakim elemencie mówimy i w jakim samochodzie. Bo fabrycznie może być 60um na dachu i 150 na progach czy dole drzwi. Powyżej 150-200 już raczej lakierowane poza fabryką, powyżej 250-300 już oznacza trochę szpachli. I pamiętaj, że tanie mierniki mogą się okazać niezbyt dokładne. Kolejna sprawa to metoda pomiaru i to jak jest skonstruowana głowica pomiarowa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maras77 Napisano 20 Maja 2013 Udostępnij Napisano 20 Maja 2013 > Jakie to-to wartości powinno wskazywać w przypadku powłoki fabrycznej, a jakie w przypadku elementu > malowanego? > Podziękował. A skąd masz ultradźwiękowy czujnik grubości lakieru? Z warsztatu naprawy samolotów pożyczyłeś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przemek Napisano 20 Maja 2013 Autor Udostępnij Napisano 20 Maja 2013 > A skąd masz ultradźwiękowy czujnik grubości lakieru? > Z warsztatu naprawy samolotów pożyczyłeś? Nie mam. Wydawało mi się, że grubość, to grubość, nie wyznaję się na miernikach. Swoją drogą, jaki jest wart polecenia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Joki Napisano 20 Maja 2013 Udostępnij Napisano 20 Maja 2013 > Jakie to-to wartości powinno wskazywać w przypadku powłoki fabrycznej... Pewnie niewiele Ci to pomoże ale w Daihatsu fabrycznie jest około 100 - 110um. Tylko na słupkach i progach mniej bo około 60 - 80um. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maras77 Napisano 20 Maja 2013 Udostępnij Napisano 20 Maja 2013 > Nie mam. Wydawało mi się, że grubość, to grubość, nie wyznaję się na miernikach. Swoją drogą, jaki > jest wart polecenia? Czujniki elektroniczne nie są ultradzwiękowe. Ale to nieistotne. Doświadczenie zdobędziesz mierząc kilka samochodów o znanej przeszłości. Warto też znać się na budowie i eksploatacji samochodu, aby wiedzieć, gdzie sprawdzać aby oddzielić rodzyny od samochodów lakierowanych po obcierkach. Ja od lat użytkuje czujnik MGR10 z sondą na kablu. Teraz są MGR10+, i Liwek sobie taki chyba właśnie kupił, więc go zapytaj, czy jest zadowolony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AkuQ Napisano 20 Maja 2013 Udostępnij Napisano 20 Maja 2013 > Jakie to-to wartości powinno wskazywać w przypadku powłoki fabrycznej, a jakie w przypadku elementu > malowanego? > Podziękował. Był niedawno temat o miernikach odkop sobie, w ciągu ost miesiąca...Pamiętaj, że to tylko narzedzie-pomoc a nie wyrocznia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cinek Napisano 20 Maja 2013 Udostępnij Napisano 20 Maja 2013 > Jakie to-to wartości powinno wskazywać w przypadku powłoki fabrycznej, a jakie w przypadku elementu > malowanego? > Podziękował. mam tej firmy: http://www.mierniklakieru.pl/ I sobie chwalę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AkuQ Napisano 20 Maja 2013 Udostępnij Napisano 20 Maja 2013 > mam tej firmy: http://www.mierniklakieru.pl/ > I sobie chwalę. polecam, można sobie dobrać i cenowo i "wyglądowo" czy z sondą czy bez, czy ma mierzyć amelinium czy nie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maras77 Napisano 20 Maja 2013 Udostępnij Napisano 20 Maja 2013 > I pamiętaj, że tanie mierniki mogą się okazać niezbyt dokładne. Kolejna sprawa to metoda pomiaru i > to jak jest skonstruowana głowica pomiarowa. Nie musi być dokładny - ważne, aby pomiary były powtarzalne na danym samochodzie. Nie jest kluczowe, czy wyjdzie 60 czy 100, tylko jak ie są różnice grubości na tym samym elemencie i na innych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.