antonioo_lpu Napisano 21 Maja 2013 Udostępnij Napisano 21 Maja 2013 Witam, Drodzy forumowicze mam problem s polozeniem silnika po swapie z 900->1100.Silnik jest przesuniety za bardzo do prawej podłużnicy (siedząc za kierownica).Nie wiem czym jest to spowodowane.Silnik zamocowalem w miejscach gdie byl mocowany 900 ale lapy sa od 1,1.Mmam wymienic którąś łape, cos przyspawac, cos przerobic?A i wspornik lewej poduszki (przednia przy skrzyni)jest od 900 moze to byc przyczyna?pozdrawiam i czekam na jakies rady i informacje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
folgi Napisano 21 Maja 2013 Udostępnij Napisano 21 Maja 2013 > Witam, > Drodzy forumowicze mam problem s polozeniem silnika po swapie z 900->1100.Silnik jest przesuniety > za bardzo do prawej podłużnicy (siedząc za kierownica).Nie wiem czym jest to > spowodowane.Silnik zamocowalem w miejscach gdie byl mocowany 900 ale lapy sa od 1,1.Mmam > wymienic którąś łape, cos przyspawac, cos przerobic?A i wspornik lewej poduszki (przednia przy > skrzyni)jest od 900 moze to byc przyczyna?pozdrawiam i czekam na jakies rady i informacje. Pod prawą podłużnicą masz jeszcze blachę w którą wkręcasz śrubę łapy od rozrządu, jest przykręcona w podłużnice na 2 śruby, ją też musisz wymienić na taką od 1.1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
antonioo_lpu Napisano 21 Maja 2013 Autor Udostępnij Napisano 21 Maja 2013 > Pod prawą podłużnicą masz jeszcze blachę w którą wkręcasz śrubę łapy od rozrządu, jest przykręcona > w podłużnice na 2 śruby, ją też musisz wymienić na taką od 1.1 czyli cos takiego http://hurtownia.euroforin.eu/plytka-zawieszenia-zespolu-napedowego-cinquecento-11-p-7651.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
folgi Napisano 21 Maja 2013 Udostępnij Napisano 21 Maja 2013 > czyli cos takiego > http://hurtownia.euroforin.eu/plytka-zawieszenia-zespolu-napedowego-cinquecento-11-p-7651.html dokładnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
antonioo_lpu Napisano 21 Maja 2013 Autor Udostępnij Napisano 21 Maja 2013 > dokładnie A jeszcze zapytam a ten wspornik z lewej strony mam zostawic od 900 czy tez zalozyc od 1,1.pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
folgi Napisano 21 Maja 2013 Udostępnij Napisano 21 Maja 2013 > A jeszcze zapytam a ten wspornik z lewej strony mam zostawic od 900 czy tez zalozyc od > 1,1.pozdrawiam A to CC czy SC ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
antonioo_lpu Napisano 21 Maja 2013 Autor Udostępnij Napisano 21 Maja 2013 > A to CC czy SC ? jest to CC Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zabel Napisano 21 Maja 2013 Udostępnij Napisano 21 Maja 2013 Wspornik z lewej ma być z 1.1 cc. Jedyną poduszką (nie mylić z całą łapą) identyczną dla obu modeli jest środkowa, zwana tylną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ociec Napisano 22 Maja 2013 Udostępnij Napisano 22 Maja 2013 > A jeszcze zapytam a ten wspornik z lewej strony mam zostawic od 900 czy tez zalozyc od > 1,1.pozdrawiam Tu jest problem bo CC przy silniku 1,1 była skrzynia tzw. "sporting CC" ze specyficznym uchwytem i poduszką. Prawdopodobnie do tego zestawu (poducha uchwyt) nie pasuje żadna skrzynia z SC. Pozostaje wywiercić w podłużnicy nowe mocowanie poduchy SC lub znaleźć skrzynie sportngowąCC. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
antonioo_lpu Napisano 22 Maja 2013 Autor Udostępnij Napisano 22 Maja 2013 > Tu jest problem bo CC przy silniku 1,1 była skrzynia tzw. "sporting CC" ze specyficznym uchwytem i > poduszką. > Prawdopodobnie do tego zestawu (poducha uchwyt) nie pasuje żadna skrzynia z SC. > Pozostaje wywiercić w podłużnicy nowe mocowanie poduchy SC lub znaleźć skrzynie sportngowąCC. SKRZYNIA JEST OD CC JAK I CALY SILNIK.TERAZ TE BEDZIE W CC Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bombell_89 Napisano 22 Maja 2013 Udostępnij Napisano 22 Maja 2013 Skrzynia w CCS wisiała na podłużnicy na takiej łapie Blacha przykręcana do podłożnicy tak jak w mniejszych jednostkach a ten "trójkąt do skrzyni. Skrzynie w SC były montowane na 2 rodzajach łap alu banan stalowy banan I jeśli takowego banana posiadasz przy skrzyni i chcesz ja założyć do budy CC to musisz wywiercić jeden otwór od dołu w podłużnicy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zabel Napisano 22 Maja 2013 Udostępnij Napisano 22 Maja 2013 > SKRZYNIA JEST OD CC JAK I CALY SILNIK.TERAZ TE BEDZIE W CC Więc masz wszystko co potrzebne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 23 Maja 2013 Udostępnij Napisano 23 Maja 2013 > Tu jest problem bo CC przy silniku 1,1 była skrzynia tzw. "sporting CC" ze specyficznym uchwytem i > poduszką. > Prawdopodobnie do tego zestawu (poducha uchwyt) nie pasuje żadna skrzynia z SC. > Pozostaje wywiercić w podłużnicy nowe mocowanie poduchy SC lub znaleźć skrzynie sportngowąCC. Do tego pasuje chyba kazda skrzynia c514 bo mocowanie do lapy z ccs ma kazda ktora widzialem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.