miranda Napisano 21 Maja 2013 Udostępnij Napisano 21 Maja 2013 Witam, mógłby mnie ktoś oświecić - czy chcąc wymienić pasek napędu alternatora trzeba (poza oczywistym poluzowaniem jego śrub) odkręcać również czujnik położenia i prędkości wału przy kole zębatym? Wydaje mi się, że nie, ale czytałem kiedyś taką dość niejasną sugestię na ten temat... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zelotx Napisano 21 Maja 2013 Udostępnij Napisano 21 Maja 2013 Trzeba odkrecic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
miranda Napisano 22 Maja 2013 Autor Udostępnij Napisano 22 Maja 2013 > Trzeba odkrecic. A czy podczas ponownego przykręcenia krytyczne jest dokładne ustawienie czujnika, czy ustawia się on jednoznacznie na swoim miejscu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zelotx Napisano 22 Maja 2013 Udostępnij Napisano 22 Maja 2013 Ustawia się on jednoznacznie na swoim miejscu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
miranda Napisano 22 Maja 2013 Autor Udostępnij Napisano 22 Maja 2013 > Ustawia się on jednoznacznie na swoim miejscu. Dzięki za wyjaśnienie. Zmartwił mnie tylko ten czujnik, bo wydawało mi się, że w razie potrzeby da się to zrobić wyłącznie od góry, bez włażenia pod samochód. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arek1992 Napisano 22 Maja 2013 Udostępnij Napisano 22 Maja 2013 Da sie zrobić to od góry ale jest troche gimnastyki, niejasności sa z tego powodu iż wychodziły dwie wersje koła pasowego, różniły się umieszczeniem wieńca zębatego z którego czyta czujnik, w tej drugiej był on od wewnętrznej strony i pasek wychodził bez odkręcania czujnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
miranda Napisano 23 Maja 2013 Autor Udostępnij Napisano 23 Maja 2013 > Da sie zrobić to od góry ale jest troche gimnastyki, niejasności sa z tego powodu iż wychodziły > dwie wersje koła pasowego, różniły się umieszczeniem wieńca zębatego z którego czyta czujnik, > w tej drugiej był on od wewnętrznej strony i pasek wychodził bez odkręcania czujnika No właśnie. Tak mi się wydawało, bo patrząc widzę wieniec zębaty przy korpusie silnika, a jego koło pasowe po lewej - zewnętrznej stronie (patrząc z przodu). Dlatego też nie bardzo rozumiałem tę kolizyjność z czujnikiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.