Skocz do zawartości

Na zimnym przy ruszaniu obroty spadają


lepo78

Rekomendowane odpowiedzi

> i gaśnie, jak się rozgrzeje jest ok, zimnemu trzeba pomagać gazem.

> Co może być?

Dużo rzeczy grinser006.gif

Czujnik temperatury, błędy kompa - reset wtedy dziadowi, krokowiec?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dużo rzeczy

> Czujnik temperatury, błędy kompa - reset wtedy dziadowi, krokowiec?

To jest Uno Turbo, krokowca jako takiego nie ma, komp się praktycznie nie adaptuje, błędów za bardzo odczytać się nie da lub nie ma czym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> To jest Uno Turbo, krokowca jako takiego nie ma, komp się praktycznie nie adaptuje, błędów za

> bardzo odczytać się nie da lub nie ma czym.

Hej Zibi, wiem że pytałem, ale spróbowałem i tu.

Dzisiaj przy temp. wody 90 stopni wolne obroty miały 1400-1600, trochę dużo, sprawdzę te nieszczelności ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> i gaśnie, jak się rozgrzeje jest ok, zimnemu trzeba pomagać gazem.

> Co może być?

sprawdziłeś ten zawór zimnego silnika tak jak Ci pisałem w poprzednim wątku?

Jest od otwarty za zimno i zamyka się po paru minutach od podania nań napięcia?

zrób test - na gorącym silniku zaciśnij szczypczami gumowy wąż od tego zawory - obroty praktycznie nie powinny się zmienić (maks o 100obr/min)

Jeśli tak nie jest - wymień dziada lub tego napraw (co nie jest łatwe - teoretycznie są nierozbieralne - ale można zaradzić coś i bez rozbierania - pod warunkiem że spiralka w nim działa.

Gdzieś mam takiego dziada rozebranego - jak znajdę czas to wstawię.

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> sprawdziłeś ten zawór zimnego silnika tak jak Ci pisałem w poprzednim wątku?

> Jest od otwarty za zimno i zamyka się po paru minutach od podania nań napięcia?

> zrób test - na gorącym silniku zaciśnij szczypczami gumowy wąż od tego zawory - obroty praktycznie

> nie powinny się zmienić (maks o 100obr/min)

> Jeśli tak nie jest - wymień dziada lub tego napraw (co nie jest łatwe - teoretycznie są

> nierozbieralne - ale można zaradzić coś i bez rozbierania - pod warunkiem że spiralka w nim

> działa.

> Gdzieś mam takiego dziada rozebranego - jak znajdę czas to wstawię.

> pozdr

Jeszcze nie, ale sprawdzę ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Od tego zacznę

Apropos nieszczelnosci to sprawdź tez ten wężyk który wchodzi do regulatora ciśnienia paliwa przy listwie. Ostatnio mialem tam problem.

I tak jak pawel pisze, obroty na tym zaworze powinny spaść do 100 obr/min, ale i tak obstawiam nieszczelnosc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.