Skocz do zawartości

Alternator - za niskie napięcie ładowania ?


julianos

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.Mam takie pytanie.Silnik ciepły,wolne obroty - napięcie ładowania 13,96.Włączam światła (wolne obroty) - 13,93.U.Po dodadniu gazu nie ma skoków napięcia w ładowaniu (w zależności jak się doda gazu to max 0,1 V).

Pod obciążeniem - silnik na wolnych obrotach - włączone światła,wentylator na 4 biegu,ogrzewanie szyby - 13,77 V.

Wszedłem pod auto i zmierzyłem również napięcie bezpośrednio na wyjściu altka - 13,96 v (wolne obroty,ciepły silnik).

Nasuwa mi się taka myśl - skoro nie ma skoków napięcia to szczotki się kończą ?Pacjent to SC MPI.

Popytałem po paru znajomych co również mają MPI - u nich jest 14,2 v - więc u mnie cosik za mało te 13,96.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam.Mam takie pytanie.Silnik ciepły,wolne obroty - napięcie ładowania 13,96.Włączam światła

> (wolne obroty) - 13,93.U.Po dodadniu gazu nie ma skoków napięcia w ładowaniu (w zależności jak

> się doda gazu to max 0,1 V).

> Pod obciążeniem - silnik na wolnych obrotach - włączone światła,wentylator na 4 biegu,ogrzewanie

> szyby - 13,77 V.

> Wszedłem pod auto i zmierzyłem również napięcie bezpośrednio na wyjściu altka - 13,96 v (wolne

> obroty,ciepły silnik).

> Nasuwa mi się taka myśl - skoro nie ma skoków napięcia to szczotki się kończą ?Pacjent to SC MPI.

> Popytałem po paru znajomych co również mają MPI - u nich jest 14,2 v - więc u mnie cosik za mało te

> 13,96.

moje zwykłe napięcie z akumulatora 12.83V po odpaleniu silnika włączeniu świateł 14.56V. Alternator miałem regenerowany ponieważ łożysko mi już buczało zostało ono wymienione oraz szczotki z pierścieniem też seicento 900

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Masz absolutnie poprawne ładowanie.

> Regulator napięcia w tym alternatorze jest 14V.

> Jak masz wątpliwości poczytaj sobie instrukcję obsługi auta.

Skoro tak mówisz - przeczyszczę w takim razie tylko styki chyba.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Masz absolutnie poprawne ładowanie.

> Regulator napięcia w tym alternatorze jest 14V.

> Jak masz wątpliwości poczytaj sobie instrukcję obsługi auta.

prawidłowe ładowanie tego alternatora bez żadnego obciążenia to 14,5V

na gwarancji kazdego aku do osobówek tez jest napisane "poprawne ładowanie to OD 14 DO 14,5v w innych przypadkach reklamacja nie zostanie uwzględniona"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Masz absolutnie poprawne ładowanie.

> Regulator napięcia w tym alternatorze jest 14V.

> Jak masz wątpliwości poczytaj sobie instrukcję obsługi auta.

chyba nie do końca poprawne, bez obciążenia powinno byc ok 14,4-14,5V

Ja tez miałem ok 13,9-14 V bez obciążenia i mi akumulator padał, Pod obciążeniem sapdało jeszcze niżej na 13,7, wymieniłem regulator na nowy i mam 14,4 i aku jest ładowany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.