gajos120 Napisano 27 Maja 2013 Udostępnij Napisano 27 Maja 2013 Witam, mój problem polega na tym, że moje uno 1.4 zabija mi świece w tempie co 2 tygodnie- co miesiąc, dodam, że chodzi o świece nr 4 chyba (pierwsza od kopułki) reszta świec jest dobra, a z tą co trochę problem i po prostu chodzi na 3 cylindry wymiana świecy pomaga tak jak pisałem na 2-4 tyg. i dalej to samo.... kable maja z 20.000 nalotu NGK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sperber Napisano 27 Maja 2013 Udostępnij Napisano 27 Maja 2013 Co znaczy zabija? Jak wygląda po wykręceniu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gajos120 Napisano 27 Maja 2013 Autor Udostępnij Napisano 27 Maja 2013 zabija tzn, nie pali na ten cylinder w ogóle, po wsadzeniu nowej świecy wszystko ok ale max miesiąc zabita świeca w sumie sam nie wiem jaki ma kolor.. nie chce w błąd wprowadzać ale chyba troche ciemniejszy niż normalnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marekpast Napisano 27 Maja 2013 Udostępnij Napisano 27 Maja 2013 > zabija tzn, nie pali na ten cylinder w ogóle, po wsadzeniu nowej świecy wszystko ok ale max miesiąc > zabita świeca w sumie sam nie wiem jaki ma kolor.. nie chce w błąd wprowadzać ale chyba troche > ciemniejszy niż normalnie Ma czarny nolot na elektrodach, biały taki kamienisty? czy po prostu nie daje iskry nawet po przeczyszczeniu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawel_78 Napisano 27 Maja 2013 Udostępnij Napisano 27 Maja 2013 masz 80% na pad UPG na tym cylindrze. Na razie cienki strumyczek płynu w określonych warunkach powoduje "szok termiczny: porcelanki, która pęka . Inne przyczyny - to na np kosmiczne spalanie oleju - ale to byś widział i na bagnecie i na samej świecy. pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gajos120 Napisano 28 Maja 2013 Autor Udostępnij Napisano 28 Maja 2013 > masz 80% na pad UPG na tym cylindrze. > Na razie cienki strumyczek płynu w określonych warunkach powoduje "szok termiczny: porcelanki, > która pęka . > Inne przyczyny - to na np kosmiczne spalanie oleju - ale to byś widział i na bagnecie i na samej > świecy. > pozdr kurde zabijcie mnie ale nie wiem jaki kolor miała ta świeca a niestety wywaliłem już, ale sprawdzę jak najszybciej jak wygląda ta, którą teraz wkręciłem aha i jeszcze jest taki objaw, że czasem na zimnym silniku po odpaleniu) puści niebieski dymek, ale po 2 sekundach ustaje oleju jakoś mocno nie ubywa, w sumie rzadko go dolewam, może ze 100 ml raz na dwa miesiące, tyle, że mało jeżdzę a i UPG w zeszłym roku była wymieniana a czy to może mieć związek ze złymi luzami zaworowymi? bo parę miesiecy temu pomierzyłem i mi jakoś dziwnie małe powychodziły rzędu 0,2 , 0,3 na jednym 0,1 nawet było tylko nie pamiętam na którym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk007 Napisano 28 Maja 2013 Udostępnij Napisano 28 Maja 2013 > kurde zabijcie mnie ale nie wiem jaki kolor miała ta świeca a niestety wywaliłem już, ale sprawdzę > jak najszybciej jak wygląda ta, którą teraz wkręciłem > aha i jeszcze jest taki objaw, że czasem na zimnym silniku po odpaleniu) puści niebieski dymek, ale > po 2 sekundach ustaje > oleju jakoś mocno nie ubywa, w sumie rzadko go dolewam, może ze 100 ml raz na dwa miesiące, tyle, > że mało jeżdzę > a i UPG w zeszłym roku była wymieniana > a czy to może mieć związek ze złymi luzami zaworowymi? > bo parę miesiecy temu pomierzyłem i mi jakoś dziwnie małe powychodziły rzędu 0,2 , 0,3 na jednym > 0,1 nawet było tylko nie pamiętam na którym niebieski dymek...? co robi płyn chłodniczy w komorze spalania? To raczej nie wina luzów zaworowych... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
4thelement Napisano 29 Maja 2013 Udostępnij Napisano 29 Maja 2013 > niebieski dymek...? co robi płyn chłodniczy w komorze spalania? To raczej nie wina luzów > zaworowych... a czy niebieski dymek jest oznaką płynu chłodniczego w komorze spalania? no raczej nie stawiam na uszczelniacze zaworów w tym przypadku ale one też nie zabijają świecy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.