Szwaggier Napisano 27 Maja 2013 Udostępnij Napisano 27 Maja 2013 Potrzebuję głosu doświadczenia. Uno przechodzi rehabilitację. Został wspawany na razie jeden nowy próg, oraz zrobiona prawa część podłogi. Z tyłu przedniej części podłogi są otwory odprowadzające wodę - u mnie w zasadzie były niewielki i zamalowane. Blacha teraz jest wspawana na płasko. Grubość to 1,5mm i teraz pytanie: wycinać otwory czy nie? Próg na całej długości wzmocniony podwójną blachą tak, że można czołg podnosić... Następne... Do wymiany mam klapę maskę, dwa przednie błotniki. Nie chce robić tych bo od wewnętrznej strony już gruba korozja się pojawiła... Elementy będą malowane od nowa więc: kupować nowe z jakiegoś tam intercarsu (wiem, że może być problem z wpasowanie, ale myślę, że blacharz ogarnie) + mogę za flaszkę załatwić piaskowanie i podkład antykorozyjny czy kupować oryginalne w dobrym stanie, piaskować je i malować? Pytanie głównie dotyczy błotników... W zasadzie na chwilę obecną to wszystko: jak mi się coś przypomni to napiszę... Dzięki! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk007 Napisano 27 Maja 2013 Udostępnij Napisano 27 Maja 2013 to nowe łajno z IC to porażka... spasować ciężko Kumplowi blacharz robił... zrobił w miarę, ale ile "panienek" poszło i ile gimnastyki... Podobnież lepsze dobre używki... tylko z tym do uno będzie ciężko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tschoob Napisano 27 Maja 2013 Udostępnij Napisano 27 Maja 2013 ja bym szukal blotnikow orginalnych , te z ic , bhmd i polcaru rdzewieja juz na statku z chin znalezc uno z wloch na czesci i wziasc blotniki...od groma tego na allegro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 28 Maja 2013 Udostępnij Napisano 28 Maja 2013 Kupowałem taką nieoryginalną maskę i po kilku latach (malowane profesjonalnie) ruda od środka się pojawia. Nie polecam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gajoss Napisano 28 Maja 2013 Udostępnij Napisano 28 Maja 2013 Jeśli chodzi o błotniki to jeśli nie szkoda Ci kasy to po około 200zł można dostać ori w ASO nówexy. A przynajmniej lewy jest do dostania, bo drążyłem temat jakiś czas temu, niestety kupiłem zamiennik i do dziś żałuję. Co do tylnej klapy, to przekop allegro. Ja kupiłem nową ricambi z allegro do malowania, za 70zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomi84 Napisano 28 Maja 2013 Udostępnij Napisano 28 Maja 2013 > Potrzebuję głosu doświadczenia. > Uno przechodzi rehabilitację. Został wspawany na razie jeden nowy próg, oraz zrobiona prawa część > podłogi. Będe prawdopodobnie robić to samo, podłoga i próg do roboty więc chciałbym zapytać ile za to zapłaciłeś i jak to mniej więcej wygląda ? czy dobrze czy źle a może ile lat to przetrwa ? Mam nawet do roboty całą podłoge zwłaszcza pod nogami pasasżerów z tyłu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MaRo2k Napisano 28 Maja 2013 Udostępnij Napisano 28 Maja 2013 Jeśli chodzi ci o te 'języczki' do odprowadzania wody z podlogi które oryginalnie byly zaklejone ta mata bitumiczną... To zostaw jak masz, nic nie wycinaj bo to i tak nie potrzebne, ja mam wszystkie zaspawane bo tylko rdza się na tym trzymała. Klape, maske czy błotniki, szukaj tylko org w dobrym stanie, o ile maske czy tylna klape to bez wiekszego problemu dostaniesz, to za blotnikami sie bedziesz musial poogladac, szukaj u tych co sprowadzaja taile z wloch. Zadnych zamienników nie bierz bo raz ze to gnije a dwa za uja nie pasuje do reszty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
technix Napisano 28 Maja 2013 Udostępnij Napisano 28 Maja 2013 przecież to wszystko mocno przekroczy wartość auta - nie widzę tu uzasadnienia ekonomicznego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukasz1t Napisano 28 Maja 2013 Udostępnij Napisano 28 Maja 2013 > przecież to wszystko mocno przekroczy wartość auta - nie widzę tu uzasadnienia ekonomicznego To nie ma mieć uzasadnienia ekonomicznego Jak ma być dobrze to ja bym jednak zainwestował w oryginały Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pavel_156 Napisano 28 Maja 2013 Udostępnij Napisano 28 Maja 2013 > przecież to wszystko mocno przekroczy wartość auta - nie widzę tu uzasadnienia ekonomicznego A czy wszystko w życiu musi mieć uzasadnienie ekonomiczne? Ja pakuję hajs w Uniaki i w Alfę też bez uzasadnienia ekonomicznego. I to nie dlatego, że muszę, tylko dlatego, że mogę, i przede wszystkim chcę Ps. Szwaggier - szukaj używanych oryginałów, może to być co prawda czasochłonne, ale IMO na dłuższą metę bardziej opłacalne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Szwaggier Napisano 30 Maja 2013 Autor Udostępnij Napisano 30 Maja 2013 > przecież to wszystko mocno przekroczy wartość auta - nie widzę tu uzasadnienia ekonomicznego Mam auto do jeżdżenia, a Uno robię dla satysfakcji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Szwaggier Napisano 30 Maja 2013 Autor Udostępnij Napisano 30 Maja 2013 > Jeśli chodzi ci o te 'języczki' do odprowadzania wody z podlogi które oryginalnie byly zaklejone ta > mata bitumiczną... To zostaw jak masz, nic nie wycinaj bo to i tak nie potrzebne, ja mam > wszystkie zaspawane bo tylko rdza się na tym trzymała. Tak, dokładnie o te języczki mi chodzi Prawdopodobnie zostaną na maksa zamalowanie a w "nowej podłodze" nie będą robiona. > Klape, maske czy błotniki, szukaj tylko org w dobrym stanie, o ile maske czy tylna klape to bez > wiekszego problemu dostaniesz Klapa kupiona za 50 zł z szybą, wycieraczką, silniczkiem i teleskopami Oczywiście do lakierowania bo czerwona z Uno 45S Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam1925 Napisano 31 Maja 2013 Udostępnij Napisano 31 Maja 2013 Moje błotniki kupowałem na aledrogo po stokilkanaście żł sztuka.Nie oryginalne w sumie nie polecam . Różne wysokości ryz, dopoasowanie to męka. Po wypiaskowaniu i gruncie na razie nie rdzewieją. Szukaj oryginałów w dobrym stanie ! Szukaj u tego gostka KALDERN - drogo ale drzwi zawsze u niego kupowałem ściąga je z włoch. 0 korozjii dobry kontakt - np. ostatni zakup - dane DRZWI FIAT UNO 3D LEWE BEZ KROPKI RDZY Cena Kup Teraz oferta nr 1987814665 kaldern 299 zł + 60ZŁ wysyłka tel 698503031 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.