Esteban Napisano 3 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2013 Witam. Pacjent CCS bez gazu. Chciałem się dowiedzieć ile powinno wynosić na wtrysku. U mnie wynosi 4,65V, nie podaje paliwa i nie wiem czy wina leży w tym że dostaje za małe napięcie czy jest to wina mechaniczna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zabel Napisano 3 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2013 Woj mnie wyśmiał więc usuwam bzdury. Mogłem się walnąć. Przepraszam. Wg danych , napięcie zasilania wtryskiwacza wynosi od 6 do 16V. Dostaje napięcie +12V z przekaźnika podwójnego i jest sterowany masą z kompa. Mała rehabilitacja. Kolega oberwał w głowę na weselu, a mnie zamroczyło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 3 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2013 > Wtryskiwacz pracuje na 5V, więc jest ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 3 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2013 > Witam. Pacjent CCS bez gazu. Chciałem się dowiedzieć ile powinno wynosić na wtrysku. U mnie wynosi > 4,65V, nie podaje paliwa i nie wiem czy wina leży w tym że dostaje za małe napięcie czy jest > to wina mechaniczna. No to jak już wiemy na ile v wtrysk pracuje to teraz powiedz jak to 4.65 zmierzyłeś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Esteban Napisano 4 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2013 Miernikiem na wtyczce do wtryskiwacza. Wypiąłem wtyczkę, wsadziłem do miernika i przekręciłem silnikiem z kluczyka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 4 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2013 > Miernikiem na wtyczce do wtryskiwacza. > Wypiąłem wtyczkę, wsadziłem do miernika i przekręciłem silnikiem z kluczyka. To nic nie zmierzyłeś, sygnału pwm miernikiem za parę złotych nie zmierzysz. Jeden próbnik do plusa na wtyczce, drugi do masy głównej i przkręcasz zapłon. Przez czas pracy pompy powinno się pojawić ~12V. Ale nie specjalnie widzę jak może być cokolwiek innego, no chyba że w elektryce jest jakaś totalna kaszana. Prawdopodobnie coś innego jest skopane, zapchany filtr paliwa, syf w baku, padnięta pompa itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Esteban Napisano 4 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2013 Paliwo do przepustnicy dochodzi jak należy. Bardziej bym obstawiał wtryskiwacz bo to stało się podczas jazdy. Tak jakby się zatarł po prostu. Jechał i nagle koniec ( bez szarpania, przerywania). Zatrzymałem się na poboczu, ściągnąłem dolot, zakręciłem nim i paliwo wcale nie było rozpylane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 4 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2013 A iskrę masz, bo może być też czujnik wału (choć wtedy nie byłoby żadnego napięcia na wtrysku)... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fiksiu Napisano 4 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2013 > Paliwo do przepustnicy dochodzi jak należy. Bardziej bym obstawiał wtryskiwacz bo to stało się > podczas jazdy. Tak jakby się zatarł po prostu. Jechał i nagle koniec ( bez szarpania, > przerywania). Zatrzymałem się na poboczu, ściągnąłem dolot, zakręciłem nim i paliwo wcale nie > było rozpylane. CPW No właśnie. Po wysłaniu widzę że byłeś pierwszy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Esteban Napisano 4 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2013 Iskra jest. Nowe świece i przewody WN. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.