Skocz do zawartości

Fiat Palio na dupowóz, pomożecie? :D


iceman_n

Rekomendowane odpowiedzi

Hej, ja z kącika wyżej wink.gif moglibyście obejrzeć to ogłoszenie?

http://tablica.pl/oferta/fiat-palio-1-2-gaz-sekwencja-wspomaganie-CID5-ID2ZZ29.html#f7a20c6de7

Szukam taniego auta do wożenia tyłka i wpadłem na to ogłoszenie, nie znam się kompletnie na Sienach/Palio więc jak widzicie na tych fotkach jakieś cuda, których ja nie zobacze to piszcie.

I w ogóle to ile takie Palio może palić? Dużo bardziej skomplikowana konstrukcja od Uniaka?

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Hej, ja z kącika wyżej moglibyście obejrzeć to ogłoszenie?

> http://tablica.pl/oferta/fiat-palio-1-2-gaz-sekwencja-wspomaganie-CID5-ID2ZZ29.html#f7a20c6de7

> Szukam taniego auta do wożenia tyłka i wpadłem na to ogłoszenie, nie znam się kompletnie na

> Sienach/Palio więc jak widzicie na tych fotkach jakieś cuda, których ja nie zobacze to

> piszcie.

> I w ogóle to ile takie Palio może palić? Dużo bardziej skomplikowana konstrukcja od Uniaka?

> Pozdro

> Pozdrawiam

Patrz za rudzielcem. Mimo, że sprzedający twierdzi że jej nie ma - to pewnie nie ma racji. I niekoniecznie musi kłamać, może jej po prostu nie wypatrzył.

Zerknij na podłogę, szczególnie okolice przednich wzmocnień służących do podnoszenia auta.

Dalej nadkola przód i tył, progi pod plastikowymi listwami.

Jak blacharsko nadaje się do czegokolwiek to resztę ogarniesz, bo auto idiotycznie proste.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mogę swoje sprzedać bo już zaopatrzyłem się w drugi pojazd smile.gif, ale sprzedam za 5 - w samochodzie nic nie ma do zrobienia - rozrząd za 20tys. Rudej nie ma bo auto po lifcie 2002 rok. Mój rekord spalania gazu na trasie to 6.5l. Przy normalnej jeździe 100% miasto W-wa na 35 litrach robię 390-400km - dojazd do pracy 11km.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach