Skocz do zawartości

Millers eco MAX ONE SHOT


fanlan

Rekomendowane odpowiedzi

> Ten Millers to dość agresywna substancja i poroponuję lać osobno, można sobie wcześniej odlać

> odpowiednią ilość do mniejszej plastikowej butelki i problemu nie ma.

można zakupić w aptece dużą strzykawkę za parę zł i dość precyzyjnie odmierzać ilość preparatu a i ręce będą czyste:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanko - czy ktoś może już testował coś co nazywają ceramizer

np cos takiego http://allegro.pl/ceramizer-do-skrzyn-biegow-wysylka-ekspres-gratisy-i3374492094.html

Albo coś t zej beczki R3 fuel np http://allegro.pl/r3-fuel-czysci-i-regeneruje-uklad-wtryskow-i3377722974.html

Może ktoś słyszał opinie o takich produktach ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Mam pytanko - czy ktoś może już testował coś co nazywają ceramizer

> np cos takiego

> http://allegro.pl/ceramizer-do-skrzyn-biegow-wysylka-ekspres-gratisy-i3374492094.html

> Albo coś t zej beczki R3 fuel np

> http://allegro.pl/r3-fuel-czysci-i-regeneruje-uklad-wtryskow-i3377722974.html

> Może ktoś słyszał opinie o takich produktach ?

Masz na naszym rynku trzy podobne produkty: Ceramizer, Panther P52 i Xado. Zasada działania jest podobna, Xado ma produkty zawierające różne preparaty w jednym co wzmacnia ochronę. Jest nawet podwieszony wątek o Xado na naszym kąciku. Moim zdanie metaloceramika działa, najlepiej widac to w skrzyniach biegów z wytartymi synchronizatorami. Stosuję to do wszystkich moich aut i motocykli, nigdy nie maiłem problemów z turbinami, mimo przebiegów nawet 300 tyś km, w Kiance naprawiłem Ceramizerem zgrzytający trzeci bieg. W comie po zaaplikowaniu Panther Truck, spadło delikatnie spalanie, jenak najwiekszą różnicę odnotowałem w wypalaniu się DPF, wypalał się co 600 - 700 km a po dodanie Panthera 900 - 1100. Obecnie dodatkowo Millers EcoMax i wypala się co 1000 - 1300. Ostatnio robię trasy wakacyjne i obecnie mam zatkanie 52% po przejechaniu 840 km. Reasumując jestem na TAK.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Mam pytanko - czy ktoś może już testował coś co nazywają ceramizer

> np cos takiego

> http://allegro.pl/ceramizer-do-skrzyn-biegow-wysylka-ekspres-gratisy-i3374492094.html

> Albo coś t zej beczki R3 fuel np

> http://allegro.pl/r3-fuel-czysci-i-regeneruje-uklad-wtryskow-i3377722974.html

> Może ktoś słyszał opinie o takich produktach ?

Ja stosowałem XADO Rewitalizant EX120 do mechanicznych skrzyn biegow i reduktorow w celu zabezpieczenia skrzyni biegów. Nic w skrzyni nie okazywało, że dzieje się coś złego ale zastosowałem to bo to przecież m32. Kolega ABM oczywiście wszystko mi wytłumaczył w przejrzysty sposób jak to zastosować i co to daje. Na razie nie widzę jakiś super efektów ale myślę że przedłuży to przebieg łożysk w skrzyni. Moim zdaniem warto to zastosować bo to jest znikomy koszt w porównaniu z naprawą skrzyni, a może nas przed nią uchronić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ja stosowałem XADO Rewitalizant EX120 do mechanicznych skrzyn biegow i reduktorow w celu

> zabezpieczenia skrzyni biegów. Nic w skrzyni nie okazywało, że dzieje się coś złego ale

> zastosowałem to bo to przecież m32. Kolega ABM oczywiście wszystko mi wytłumaczył w

> przejrzysty sposób jak to zastosować i co to daje. Na razie nie widzę jakiś super efektów ale

> myślę że przedłuży to przebieg łożysk w skrzyni. Moim zdaniem warto to zastosować bo to jest

> znikomy koszt w porównaniu z naprawą skrzyni, a może nas przed nią uchronić.

W sumie brzmi to przekonywająco więc i ja zastosuje . 270635636-JUMP2.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podsumowanie po zastosowaniu dodatków Millers Oils.

Zastosowałem następujące dodatki w takiej kolejności:

- DIESEL INJECTOR CLEAN (zalany na jakieś 40 litrów paliwa)

- DIESEL POWER ECOMAX ONE SHOT BOOST

- DIESEL POWER ECOMAX (do dnia dzisiejszego wypaliłem gdzieś półtorej zbiornika z tym dodatkiem)

W mojej ocenie samochód zaczął troszkę ciszej i bardziej miękko pracować. Spalanie troszkę spadło. Najbardziej obrazowym efektem zastosowania tych dodatków jest zmniejszenie korekt wtryskiwaczy. Ponadto z pewnościom dodatki te przeczyściły cały układ paliwowy. Jeszcze jednym wyczuwalnym zjawiskiem występującym po dodatkach jest zapach spalin. Stały się mniej śmierdzące praktycznie ciężko je wyczuć stojąc nawet za samochodem. Według mnie dodatki te są warte swojej ceny bo w przeliczeniu ilości dodatku na litr paliwa koszt jest niewielki. Z pewnością po wykorzystaniu tych dodatków zakupie je kolejny raz pewnie też u kolegi ABM cool.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Można prosić o konkrety? Właśnie kończe bak z Millers DIC, do kolejnego wleci mieszanka 2T z

> Millers DPE.

Poniżej korekty kolegi Radka, myślę, że się nie obrazi.

Korekty przed zastosowaniem:

Obroty silnika: 880 obr/min

Korekta paliwa (cylinder 1): 1,11 mm³/w

Korekta paliwa (cylinder 2): -1,21 mm³/w

Korekta paliwa (cylinder 3): -1,24 mm³/w

Korekta paliwa (cylinder 4): 1,37 mm³/w

Obroty silnika: 2000 obr/min

Korekta paliwa (cylinder 1): 0,41 mm³/w

Korekta paliwa (cylinder 2): -0,05 mm³/w

Korekta paliwa (cylinder 3): -0,09 mm³/w

Korekta paliwa (cylinder 4): -0,39 mm³/w

Korekty po zastosowaniu:

Obroty silnika: 880 obr/min

Korekta paliwa (cylinder 1): 0,68 mm³/w

Korekta paliwa (cylinder 2): -0,74 mm³/w

Korekta paliwa (cylinder 3): -0,81 mm³/w

Korekta paliwa (cylinder 4): 0,88 mm³/w

Obroty silnika: 2000 obr/min

Korekta paliwa (cylinder 1): 0,32 mm³/w

Korekta paliwa (cylinder 2): -0,03 mm³/w

Korekta paliwa (cylinder 3): -0,08 mm³/w

Korekta paliwa (cylinder 4): -0,27 mm³/w

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące później...
  • 3 tygodnie później...

> Jaki olej 2T najlepiej zastosować w Cromie bo podobno ten o którym pisaliście wcześniej Elf Moto 2

> HP ECO został już wycofany z produkcji. Jest jakaś alternatywa czy szukać jeszcze tego ELFa na

> magazynach.

Wystarczy przeczytać wątek od początku i wszystko było powiedziane.

http://www.motor-talk.de/forum/2-takt-oel-dieselkraftstoff-t623039.html?page=605#post36267438

http://ww.avensis.info/viewtopic.php?f=69&t=11501&start=1110

Poniżej linki do Elfa.

http://allegro.pl/listing/listing.php?string=ELF+ECO+2T

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 miesięcy później...

> Poniżej korekty kolegi Radka, myślę, że się nie obrazi.

> Obroty silnika: 880 obr/min

> Korekta paliwa (cylinder 1): 1,11 mm³/w

> Korekta paliwa (cylinder 2): -1,21 mm³/w

> Korekta paliwa (cylinder 3): -1,24 mm³/w

> Korekta paliwa (cylinder 4): 1,37 mm³/w

> Obroty silnika: 2000 obr/min

> Korekta paliwa (cylinder 1): 0,41 mm³/w

> Korekta paliwa (cylinder 2): -0,05 mm³/w

> Korekta paliwa (cylinder 3): -0,09 mm³/w

> Korekta paliwa (cylinder 4): -0,39 mm³/w

> Korekty po zastosowaniu:

> Obroty silnika: 880 obr/min

> Korekta paliwa (cylinder 1): 0,68 mm³/w

> Korekta paliwa (cylinder 2): -0,74 mm³/w

> Korekta paliwa (cylinder 3): -0,81 mm³/w

> Korekta paliwa (cylinder 4): 0,88 mm³/w

> Obroty silnika: 2000 obr/min

> Korekta paliwa (cylinder 1): 0,32 mm³/w

> Korekta paliwa (cylinder 2): -0,03 mm³/w

> Korekta paliwa (cylinder 3): -0,08 mm³/w

> Korekta paliwa (cylinder 4): -0,27 mm³/w

Witam , pragne jak w temacie popytać o moje korekty na wtryskach .

Naświetlę sytucję - co jakiś czas (2 -3 miesiące)podpinam kompa i sprawdzam parametry

Ostatno robiłem trasę 500 km i po autostradzie połowę ,testowałem max prędkośc

doszedłem do 210 km/h . Podpiołem lapcia i widzę trochę inne korekty na 3 i 4 cylindrze .

Silnik ciepły obroty 849 , ogolna dawka paliwa 8,92

korekta cyl 1: -0,52

korekta cyl 2: 0,32

korekta cyl 3: -2,56

korekta cyl 4: 2,59

Cromka 1,9 150 km na liczniku lekko ponad 70 000 km

Pytanie : czy mam się zacząć martwić , czy na razie potraktować jakimś dodatkiem do paliwa?

Czy poprostu czekać ?

Nadmieniam , że nic się nie dzieje ,autko pali i chodzi normalnie , żadnych niepokojących objawów

nie stwierdzam . Dpf wypalony automatycznie na trasie . Pytam ponieważ przy sprawdzaniu korekt

około 3 miesięcy temu wyniki na 3 i 4 były mniejsze mianowicie

3 cylinder : -2,09

4 cylinder : 1,71

Jak popatrzę na korekty jarka to się trochę zaczynam martwić bo różnica spora

Z góry dzięki za jakiekolwiek info .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> korekta cyl 4: 2,59

....

> Pytanie : czy mam się zacząć martwić , czy na razie potraktować jakimś dodatkiem do paliwa?

Ewidentnie 4 wtrysk jest mocno zabrudzony , no cóż - jest najbliżej EGR-a ...

Spróbuj patent z ojejem 2T + preparat do czyszczenia wtrysków .

Jeśli poprawa będzie niewielka to pozostanie już tylko demontaż i czyszczenie końcówki wtrysku na myjce ultradźwiękowej .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ....

> Ewidentnie 4 wtrysk jest mocno zabrudzony , no cóż - jest najbliżej EGR-a ...

> Spróbuj patent z ojejem 2T + preparat do czyszczenia wtrysków .

> Jeśli poprawa będzie niewielka to pozostanie już tylko demontaż i czyszczenie końcówki wtrysku na

> myjce ultradźwiękowej .

Dzięki za podpowiedź . Zacznę z chemią

millers one shot i olej 2t np motula wlewam RAZEM? do baku zalewam paliwo do pełna i tak ze 2 może 3 razy . Jeżeli nie poskutkuje to warsztat z myciem egr i końcówek wtryskiwaczy . I tu nasuwa się pytanie ,czy wszystkie końcówki pojechać ultradźwiękiem , czy tylko 3 i 4 ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> millers one shot i olej 2t np motula wlewam RAZEM?

Można razem , choć 2T lepiej dolewać regularnie po każdym tankowaniu żeby efekt czyszczenia się utrzymał

> do baku zalewam paliwo do pełna i tak ze 2 może

> 3 razy .

Poprawa powinna być widoczna już po pierwszym baku , ja stosowałem swego czasu w Stilo MJTD preparat Tunapa ( Millersa ani Archoil-a jeszcze nie było na naszym rynku ) i korekcje znacznie spadły ok.gif

> Jeżeli nie poskutkuje to warsztat z myciem egr i końcówek wtryskiwaczy . I tu nasuwa

> się pytanie ,czy wszystkie końcówki pojechać ultradźwiękiem , czy tylko 3 i 4 ?

3 będzie raczej OK , bo idzie w minus przez przytkany 4 .

Zresztą jak 4 będzie już w porządku , to i tak pozostałe się zmienią .

U mnie po myciu wszystkich rozpylaczy korekcje mieściły się w zakresie +/- 0,1 spineyes.gif

Po roku 4 ma koło +0,6 , a na zimnym ponad +2,6 , więc przydałaby się znowu powtórka icon_rolleyes.gif

Swoją drogą odnoszę wrażenie , że końcówki w Cromie są znacznie bardziej czułe na wszelkie zanieczyszczenia niż te w MJTD 140KM .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> jeszcze proszę o podpowiedź ile tego 2t lać na pełen zbiornik paliwa

> ? z pół litra?

Bez przesady grinser006.gif

200ml będzie w sam raz .

Jakiś czas temu był zresztą wątek o dolewce 2T - poszperaj nieco ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Bez przesady

> 200ml będzie w sam raz .

> Jakiś czas temu był zresztą wątek o dolewce 2T - poszperaj nieco

No to teraz już kompletna jasność - jasna

szperałem i się doszperałem . No i na forum forda sporo się doszukałem o czyszczeniu ultradźwiękami , cena przystępna , więc po chemii jak nie pomoże to przeczyścimy cały układ . Dodatkowo

zmieniam stacje benzynacje , do tej pory lany był tylko verva na orlenie a teraz pobudowali niedaleko shella wiec spróbujemy shella. claps.gifyay.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ja leję 150ml 2T i do tego 50ml Millers Oils Diesel Power ECOMAX.

Leje w identycznej ilości, nie wiem już który to bak z rzędu ale z tego nie zrezygnuje... Znaczącą poprawę widziałem już po pierwszej dawce ale dopiero kolejne znacząco obniżyły wyniki. Korekcje sprawdzałem pod koniec czerwca, na rozgrzanym silniku w trasie na stałych obrotach 2000 średnie wartości nie przekraczały +/- 0,29 (maks +/- 075), na wolnych obrotach nie przekraczały +/- 0,22 (maks +/- 0,29), natomiast na zimnym silniku po nocy, nie przekraczały +/- 0,91 (maks +/- 1,59). A było gorzej, zwłaszcza z trzecim http://forum.autokacik.pl/showflat.php?Cat=0&Number=287048239&page=0&vc=1#Post287048347

No i w dodatku DPF wypala się zdecydowanie rzadziej mimo iż głownie latam po mieście - aktualna średnia z 5 regeneracji 892km.

Na stosowanie tej mieszanki namówiłem ojca i jego Crome bo tam jest zdecydowanie gorzej. Czekam na efekty zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

> przy czym zalicz conajmniej 2-3 tankowania z uzyciem ww mieszanki

Witam i melduję ,jedno tankowanie 2T plus one shot ,zrobiona trasa Berlin i nazat czyli 900 km połowa autobania . korekty sprawdzone na 3 -0,23 a na 4 + 0,19 . Generalnie wszystko w normie ale jeszcze raz zastosowałem . Wychodzi na to , że TO DZIAŁA .Dzięki za pomoc

P.S. średnie spalanie spadło z 7,5 na 7,1 , wiem ,że to może inne czynniki miały wpływ. alien.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.