Jump to content

Jaki koszt wymiany wachacz, koncowka drązka i plecionka tlu?


Grudziadz
 Share

Recommended Posts

Witam !

Po przegladzie u diagnosty dowiedzialem sie ze trzeba wymienic pilnie;

1. Plecionka tlumika

2. Wachacz lewy

3. Koncowka drazka lewa

4. Zbieznosc

Mam pytanie ?

Ile moge sie spodziewac zaplacic za wykonanie tych czynnosci ?

Na jaki wydatek musze sie przygotowac ?

Andrzej

Link to comment
Share on other sites

> Witam !

> Po przegladzie u diagnosty dowiedzialem sie ze trzeba wymienic pilnie;

> 1. Plecionka tlumika

płaciłem ok. 80zł + 20 za plecionkę.

> 2. Wachacz lewy

cenę wahacza trzebaby sprawdzić, wymiana z 30-40zł

> 3. Koncowka drazka lewa

nie wiem

> 4. Zbieznosc

ok. 80zł

> Mam pytanie ?

> Ile moge sie spodziewac zaplacic za wykonanie tych czynnosci ?

> Na jaki wydatek musze sie przygotowac ?

j.w

> Andrzej

Michał

Link to comment
Share on other sites

> 1. Plecionka tlumika

Już dwa razy w dwóch miejscach po 110zł płaciłem, to koszt plecionki z wymianą.

> 2. Wachacz lewy

Jestem na świeżo- wymiana ok. 90zł. Ale tylko ASO i "sieci szybkich napraw" chcą to w ogóle robić, kilka zwykłych warsztatów nie chciało się nawet podjąć. Koszt wahacza do wyboru 30-100zł.

> 3. Koncowka drazka lewa

Jakieś 40zł wymiana. Koszt końcówki do wyboru 35-70zł.

> 4. Zbieżnosc

80-90zł

Link to comment
Share on other sites

Witam !

Jestem juz po ......

Wiec tak;

1. Nowa plecionka + dopasowanie dospawanie odcinka rury zaplacilem za wszystko 120 zl

2. Wymiana wachacza lewego + wymiana koncowka drążka lewego + ustawienie zbieznosci

Nowe czesci + robocizna = razem 332 zł

3. Przeglad tech 98 zł = 100 zł

Nie mam na rachunku wyszczegolnionych cen czesci

Ale cos wachacz kosztował okolo 80/90 zl a koncowka 30/45 zl

Czyli czesci chyba nie najtansze no i naprawa na warsztacie Poczty Polskiej.

Chyba nie przepłaciłem ?

Link to comment
Share on other sites

> Ceny takie średnio krajowe

> A czemu tylko z jednej strony wahacz wymieniałaś

Pytalem sie bo myslalem ze trzeba parami a diagnosta odpowiedzial ze owszem ale jak wymieniamy amortyzatory czy opony.

W tym przypadku mowil ze mozna z jednej strony i nic złego sie nie stanie.

Link to comment
Share on other sites

> waHacz

Czepiasz się hahaha.gif Trzeba się przyzwyczajać - przecież stara wersja języka polskiego jest bez sensu, skostniała, nie uwzględnia mordek, skrótów, fejsikowego bezsensu itp. itd. wink.gif

A merytorycznie - wahacz można wymienić pojedynczo, jeżeli drugi jest absolutnie bez luzów, uszkodzeń elementów gumowych itp. itd. Natomiast wymiany jednej końcówki drążka kierowniczego - gdy kosztuje ona 20-30 złotych - nie jestem w stanie pojąć. Ryzyko związane z rychłym uszkodzeniem drugiej, co wiąże się z kolejną wymianą i ponownym ustawianiem zbieżności jest na tyle duże a potencjalna strata finansowa na tyle przewyższająca "niepotrzebny" wydatek, że nigdy nie zastanawiałem się ani chwili i wymieniałem obie końcówki.

Link to comment
Share on other sites

> Czepiasz się Trzeba się przyzwyczajać - przecież stara wersja języka polskiego jest bez sensu,

> skostniała, nie uwzględnia mordek, skrótów, fejsikowego bezsensu itp. itd.

> A merytorycznie - wahacz można wymienić pojedynczo, jeżeli drugi jest absolutnie bez luzów,

> uszkodzeń elementów gumowych itp. itd. Natomiast wymiany jednej końcówki drążka kierowniczego

> - gdy kosztuje ona 20-30 złotych - nie jestem w stanie pojąć. Ryzyko związane z rychłym

> uszkodzeniem drugiej, co wiąże się z kolejną wymianą i ponownym ustawianiem zbieżności jest na

> tyle duże a potencjalna strata finansowa na tyle przewyższająca "niepotrzebny" wydatek, że

> nigdy nie zastanawiałem się ani chwili i wymieniałem obie końcówki.

No tak racja mądry polak po szkodzie , jak bym wiedzial to bym podpowiedzial aby chociaz druga prawą koncowke zalozyli i za jednym zamachem ustawili zbieznosc.

Trudno stało się.

Link to comment
Share on other sites

> Natomiast wymiany jednej końcówki drążka kierowniczego

> - gdy kosztuje ona 20-30 złotych - nie jestem w stanie pojąć. Ryzyko związane z rychłym

> uszkodzeniem drugiej, co wiąże się z kolejną wymianą i ponownym ustawianiem zbieżności jest na

> tyle duże...

Też bym wymieniał jedną końcówkę tak samo jak wymieniłem jeden wahacz. Znając jakość obecnie oferowanych części bardziej bym się obawiał szybkiego zużycia tej nowej końcówki niż zużycia drugiej (o ile ta druga jest nadal oryginalna).

Link to comment
Share on other sites

> Też bym wymieniał jedną końcówkę tak samo jak wymieniłem jeden wahacz. Znając jakość obecnie oferowanych części bardziej bym się obawiał szybkiego zużycia tej nowej końcówki niż zużycia drugiej (o ile ta druga jest nadal oryginalna).

Wystarczy kupić części markowe - choćby CTR dla samochodów koreańskich i jest ok.gif Co do wahaczy - miałem takie "szczęście", że luz jednego oznaczał kolejność oglądania auta od spodu i drugi zawsze miał już jakieś oznaki zużycia - a to jakiś minimalny luz, a to uszkodzony element gumowy itp. itd., więc wymieniałem je zawsze parami. Druga sprawa jest taka, że po wymianie na Febi temat wahaczy, stuków w zawieszeniu itp. nagle zniknął waytogo.gif

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.