rexio Napisano 20 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2013 Jaka może być przyczyna że 7000 km po wymianie UPG wydmuchało. Zmieniał ją jakiś mechanior w Kudowie jak byłem na wyjeździe, a dziś wracając z pracy poszła się rypać. Wtenczas wydmuchało pomiędzy 1, a 2 cylindrem, a teraz z tego co jak na razie zauważyłem to poszło w chłodzenie. Jak ściągnę głowicę to dopiero zobaczę na 100% co i jak. może jej nie zabielił przed montażem wcześniej? Może być krzywa, blok krzywy, nie dokręcona? Normalnie masakra. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
trychu Napisano 20 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2013 zdejmij a później szukaj przyczyny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rexio Napisano 20 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2013 > zdejmij a później szukaj przyczyny Już znalazłem Musiałem się wypłakać w rękaw Nie upg jednak. Ale to chyba konsekwencja poprzedniego wydmuchania. Pękła sprężyna zaworu wydechowego 2 cylindra i przez to zawór został w dole, wyskoczyła płytka regulacyjna ze szklanki, zaklinowała wałek rozrządu i jak wałek stanął, wał korbowy uciął zęby na pasku rozrządu. Wcześniej wydmuchało mi uszczelkę pomiędzy 1 i 2 cylindrem i tak nieświadom w 100% awarii przejechałem 6 km, bo na wyjeździe, bo mróz, zima i góry. Możliwe że sprężyna ta wówczas dostała w ciry i teraz się jej pękło ostatecznie. Po zmianie UPG w styczniu czasem cos było słychać jakby zawory, ale myślałem że przydałaby się im regulacja, a tu sruu. Teraz już jestem mądrzejszy po szkodzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
trychu Napisano 21 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2013 1.2 1.4 czy 1.6? cylinder dostał wciry? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rexio Napisano 21 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2013 > 1.2 1.4 czy 1.6? cylinder dostał wciry? 1,2 8v na szczęście nic się nie staneło. ani tłok ani cylinder ani zawór. niskie obroty tez były jak się to stało, jakieś 3000 maks. Zobaczy się jak złożę do kupy. Przy okazji zmieniam też sanki pod silnikiem bo straszna kaszana wyszła i pół wiaderka rudej wysypało się. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
trychu Napisano 22 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 22 Czerwca 2013 > 1,2 8v > na szczęście nic się nie staneło. ani tłok ani cylinder ani zawór. > niskie obroty tez były jak się to stało, jakieś 3000 maks. Zobaczy się jak złożę do kupy. > Przy okazji zmieniam też sanki pod silnikiem bo straszna kaszana wyszła i pół wiaderka rudej > wysypało się. właśnie mam na warsztacie siene na sanki, durszlak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rexio Napisano 22 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Napisano 22 Czerwca 2013 > właśnie mam na warsztacie siene na sanki, durszlak tylko strach makaron tym odcedzać. szkoda bo gotową głowicę będę miał na wtorek dopiero Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.