Muzyk Napisano 24 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 24 Czerwca 2013 Dot4, Dot4 z podwyzszona temperatura, dot 5.1 ?? plyn do zastosowania ulicznego w moim aucie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 24 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 24 Czerwca 2013 > Dot4, Dot4 z podwyzszona temperatura, dot 5.1 ?? plyn do zastosowania ulicznego w moim aucie Markowy DOT-4 styknie. Chyba, że jedziesz w góry Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk Napisano 24 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Napisano 24 Czerwca 2013 gory to ja mam w miescie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebademode Napisano 24 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 24 Czerwca 2013 ATE dot 4 typ 200 btw tutela top 4 ma niezla temp wrzenia na mokro. ATE 1l jest tanszy od tuteli 0,5 l Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rejmi Napisano 24 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 24 Czerwca 2013 > gory to ja mam w miescie w gory przy normalnej jezdzie tez styknie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk Napisano 24 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Napisano 24 Czerwca 2013 mam jakis Ate przeznaczony dla Toyoty, chyba wlasnie ma podwyzszona temperature wrzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
alastair Napisano 25 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2013 najwazniejsze by plyn byl swiezy. A to jaki konkretnie zalezy od zasobnosci portfela oraz poziomu fanaberii wlasciciela BTW. wiesc gminna niesie ze wiele tych "lepszych" plynow szybciej traci wlasciwosci od "zwyklych" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 25 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2013 > gory to ja mam w miescie W mieście nie rozpędzasz się aż do wyższych prędkości. Ale wystarczy trochę krętych dróg w pagórkowatym terenie i hamulce można stracić po kilku głębszych dohamowaniach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk Napisano 25 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2013 aktualnie jestem w stanie zapalic hamulec 2 hamowaniami, chcialbym robiac je, zrobic tak by ten problem ograniczyc do minimum... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 25 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2013 > aktualnie jestem w stanie zapalic hamulec 2 hamowaniami, chcialbym robiac je, zrobic tak by ten > problem ograniczyc do minimum... ooo, to rzeczywiście słabiutko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Luki Napisano 25 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2013 > aktualnie jestem w stanie zapalic hamulec 2 hamowaniami, chcialbym robiac je, zrobic tak by ten > problem ograniczyc do minimum... Co to znaczy "zapalić"? Jak z hamulców się dymi to płyn hamulcowy dobrej jakości nadal powinien spełniać swoje zadanie. Polecam jakiś markowy płyn DOT4 z temp. wrzenia 260-270C i wymiana co 2 lata np. ATE albo Textar, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk Napisano 25 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2013 hamulec sie dymi, a pedal wpada w podloge... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.